iets teveel alstroemerias geplukt om dit leuk te kunnen vinden ;quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
half September beginnen we met selecteren...
zie je jezelf al lekker zitten in zo'n karretje, radio aan en tuffen maar op en neer
[ afbeelding ]
Daarna kan je aan de rompspieren werken door een paar weken pioenen te snijen
Jah, daar maak ik me ook niet druk omquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:19 schreef Levitas het volgende:
Goed om te horen YUR! Die conditie heb je zo weer terug
Mooi! Hopen dat het goed blijft gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:17 schreef YUR het volgende:
Het lopen zelf sloeg natuurlijk helemaal nergens op, maar dat hoefde ook niet. We gaan weer beginnen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:17 schreef YUR het volgende:
Ondanks een vastzittende rug kon ik me niet langer inhouden....8 weken en 2 dagen voor de marathon heb ik mijn eerste hardloopstappen weer gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]Twee dagen om te wennen, twee trainingscycli van drie weken, dan twee weken taperen. Ik zeg niet dat het niet kan.
Ik ga er ook voor. Morgen eens een alternatief schema in elkaar mikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
Daar gaat het dus grondig fout bij mij, +90 uur werkweek is niet zo optimaal! Ik loop 1, heel misschien 2 keer in de week momenteel, gaat wel weer beter gaan vanaf volgende week hoop ik want andere dienst.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:50 schreef Devv het volgende:
Tenzij je een 80-urige werkweek hebt, kan tijdsgebrek toch eigenlijk geen excuus zijn. Dan is het gewoon een kwestie van prioriteiten stellen.
+90 urige werkweek? Dan mag ik toch hopen dat je in ieder geval eigen baas bent, anders doe je iets heel erg fout imho...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:11 schreef Sjaapje het volgende:
Daar gaat het dus grondig fout bij mij, +90 uur werkweek is niet zo optimaal!
hoezo flipsen.... er zijn genoeg mensen die heel blij met hun baan zijn en niet anders zouden willen maar nooit de veantwoordelijkheid van een eigen bedrijf zouden willen....quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:14 schreef flipsen het volgende:
[..]
+90 urige werkweek? Dan mag ik toch hopen dat je in ieder geval eigen baas bent, anders doe je iets heel erg fout imho...
90 uur of langer per week voor een baas werken, dan doet 1) je baas het niet goed en 2) jij zelf ook niet. Dat is meer dan 2x een "normale" werkweek qua uren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoezo flipsen.... er zijn genoeg mensen die heel blij met hun baan zijn en niet anders zouden willen maar nooit de veantwoordelijkheid van een eigen bedrijf zouden willen....
"beter een grote knecht dan een klein baasje"
Nogal kort door de bocht, als je een goeie betrouwbare werknemer bent die best die uren wil maken en je baas betaalt ook (tenminste) aardig daarvoor, wie doet er dan wat fout?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:18 schreef flipsen het volgende:
[..]
90 uur of langer per week voor een baas werken, dan doet 1) je baas het niet goed en 2) jij zelf ook niet. Dat is meer dan 2x een "normale" werkweek qua uren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |