Dat is alle fastfoodrommelquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
KFC is lekker, maar vind het wel akelig duur
Waddan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
KFC heeft een prima service, maar voor het eten kom ik er niet weer
De laatste keer dat ik er was de kip zo droog. Ik weet niet of dat het probleem bij jouw was, maar ik ben er wel ff klaar mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
KFC heeft een prima service, maar voor het eten kom ik er niet weer
quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was de kip zo droog. Ik weet niet of dat het probleem bij jouw was, maar ik ben er wel ff klaar mee.
Sorry ik ben een beetje naar de kloten naar al dat overwerkenquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Sorry ik ben een beetje naar de kloten naar al dat overwerken
Ach het bier was dan weer gratisquote:
Dat is dan wel weer fijnquote:Op zondag 3 augustus 2014 01:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ach het bier was dan weer gratis
Mijn burger moest ik zowat zelf in elkaar bouwen, alles lag los en scheef. De friet was vers maar gewoon lang niet zo lekker als de friet van de Mc. Miste de bite. Ofzo.quote:
Juch.. Doe mij maar kilkenny dan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 04:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, dat was een gezellig dagje. Met bier
[ afbeelding ]
Goddelijkheid in een glas
Niks mis met Guinness manquote:Op zondag 3 augustus 2014 09:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Juch.. Doe mij maar kilkenny dan.
Hoezo?quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Jij bent vroeg weer op de been
Nou, gewoon. Ik lag rond 2 uur in bed en ben er net pas uit. Jij lag er veel later in en was er volgens mij eerder uitquote:
Gewoon om half 10 was ik op jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, gewoon. Ik lag rond 2 uur in bed en ben er net pas uit. Jij lag er veel later in en was er volgens mij eerder uit
Boh..quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon om half 10 was ik op jaIets over 4 thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |