Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zondag 10 augustus: Willem II - PSV, x-x
Zaterdag 16 augustus: PSV - NAC Breda, x-x
Zondag 24 augustus: Ajax - PSV, x-x
Zondag 31 augustus: PSV - Vitesse, x-x
Zaterdag 13 september: PEC Zwolle - PSV, x-x
Zondag 21 september: PSV - SC Cambuur, x-x
Zondag 28 september: sc Heerenveen - PSV, x-x
Zondag 5 oktober: PSV - Excelsior, x-x
Zaterdag 18 oktober: PSV - AZ, x-x
Zondag 26 oktober: FC Utrecht - PSV, x-x
Zaterdag 1 november: PSV - ADO Den Haag, x-x
Zondag 9 november: Heracles Almelo - PSV, x-x
Zondag 23 november: FC Groningen - PSV, x-x
Zondag 30 november: PSV - Feyenoord, x-x
Zaterdag 6 december: FC Dordrecht - PSV, x-x
Zondag 14 december: PSV - FC Twente, x-x
Zaterdag 20 december: PSV - Go Ahead Eagles, x-x
Zaterdag 17 januari: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 24 januari: SC Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 31 januari: PSV - Willem II, x-x
Dinsdag 3 februari: NAC Breda - PSV, x-x
Zaterdag 7 februari: PSV - FC Utrecht, x-x
Vrijdag 13 februari: AZ - PSV, x-x
Zaterdag 21 februari: PSV - FC Dordrecht, x-x
Zondag 1 maart: PSV - Ajax, x-x
Zaterdag 7 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 14 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zondag 22 maart: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 4 april: FC Twente - PSV, x-x
Vrijdag 10 april: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 18 april: PSV - sc Heerenveen, x-x
Zaterdag 25 april: Excelsior - PSV, x-x
Zondag 10 mei: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zondag 17 mei: ADO Den Haag - PSV, x-x
![350mb93.png]()
Donderdag 31 juli: PSV - St Polka, 1-0
Donderdag 7 augustus: St Polka - PSV, x-x
![4t3k8j.png]()
Dinsdag 23 september: PSV - FC Utrecht, x-x
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
![523f81db77182-willemsgol.gif]()
![52f3b81a80c1e-willemsdribbel.gif]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2014 13:13:34 ]
Oh wacht
quote:
Je bedoelt de gifjes van Willems?
quote:
Goed dat je het zegt trouwens moest de OP nog veranderen
quote:
Omdat Jetrogod

Eigenlijk moeten die gifjes gewoon voor altijd in de OP.
Altijd.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2014 02:28 schreef HL_Dog43 het volgende:Kan dat kneusje Bakkali niet gewoon worden teruggezet naar de jeugd? Of wellicht gewoon heel het seizoen op de tribune bij Jong PSV. Lijkt me ook een mooie optie.
of gewoon verplicht in een phoxy pak laten lopen
quote:
Bakkali
Ondertussen is er nog steeds onduidelijkheid over de toekomst van Zakaria Bakkali. Het jonge talent van PSV wil zijn contract, dat medio 2015 afloopt, niet verlengen en is daarom naar de beloften gezet.
"We hebben een akkoord bereikt met Atlético, maar dat heeft pas inhoud als Bakkali zelf ook tot een akkoord komt. Dat is nog niet gebeurd."
Voor WK-gangers Memphis Depay en Georgino Wijnaldum, die woensdag weer op de training waren, is er ondanks alle geruchten nog geen concrete interesse. "De enige speler die nog weg mag is Timothy Derijck", aldus Brands.
"De enige speler die nog weg mag is Timothy Derijck", aldus Brands.

dat moet lullig voelen voor die kerel
Brutal. Fucking. Metal.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:
omdat dat de hoogtepunten van de afgelopen jaren zijn natuurlijk (en ook nog eens tegen het grote ajax)
in het fc utrecht topic doen ze dat ook altijd
[ Bericht 1% gewijzigd door Tyron op 01-08-2014 11:49:35 ]
Buitendam
Commissaris.
quote:
Gaat die kapsonesrapper nou ook nog proberen scherp te zijn? Valt me alles mee dat hij een voltooid deelwoord weet te typen, chapeau.
Dit, dus.
Gisteren voor de eerste keer dit seizoen PSV aan het werk gezien. Ik had vooraf echt de verwachting dat er iets veranderd zou zijn t.o.v. vorig seizoen. Helaas wist ik na een kwartier al beter, het was nog exact hetzelfde gekut als voorgaande jaren.
We hebben twee back-up backs die er echt geen klote van kunnen. Brenet en Tazzy Tamata (

)..... serieus niveau Helmond Sport. Is toch niet normaal dat dit de stand-ins zijn bij een club als PSV ?!?!?! Bijna elke bal die ze krijgen gaat terug en wanneer ze dan een actie willen maken mislukt het hopeloos.
En dan hebben we normaal gesproken Willems op de plaats van Tamata staan... ook niet echt een geweldenaar (op Ajax thuis in 2013 na).
Dan het centrum met Bruma en Hendrix. Beide opbouwend zwak. Waar ik Hendrix vorig jaar nog het voordeel van de twijfel gaf moet ik nu al bekennen dat dit niet DE man achterin voor PSV gaat worden. Erg onzeker, opbouwend ook niet goed, wellicht iets voor clubs als Utrecht of Heerenveen over een aantal jaren. Daarnaast heeft hij de pech dat hij naast Bruma moet spelen. Die kerel komt uit de jeugd van Chelsea, maar hoe onzeker moet je zijn. Enige pluspunt wat hij heeft zijn de kopduels.
Hiljemark aanvoerder ? Welke idioot bedenkt zoiets. Die kerel kan echt geen splijtende passes geven en ziet er uit als een 14-jarige.
Maher. Ik zag enige verbetering. Een van de weinige pluspuntjes. Wat me wel opviel was dat hij en Ritzmaier steeds bij elke corner en vrije trap moesten staan. Leek wel alsof ze het niet eens waren met elkaar.
Ritzmaier moet nog wennen aan het tempo wat PSV hoort te spelen. Wat een vertraging kwam er vanaf zijn voet zeg.... pfoe. Echt teleurstellend gisteren.
Narsingh kan alleen zijn man voorbij met z'n rechterpoot. Zelfs spelers van een Oostenrijkse tweede divisionist hadden dat door. De keer dat hij er doorheen kwam was het meteen een goal, ook meteen z'n eerste en laatste fatsoenlijke voorzet.
Locadia was ineens linker vleugelaanvaller. Totaal de verkeerde postitie. Kwam nog geen pion voorbij.
Luc de Jong werkte gisteren hard, kreeg alleen echt geen fatsoenlijke ballen. Alles op lulhoogte. Vervolgens gaat hij na de wedstrijd ook nog de twee vleugelspitsen complimenteren.... WTF. Vond hem wel balvast, maar had twee man op z'n nek elke keer. Was lastig ballen maar prikte er gelukkig nog ene in.
Al met al een teleurstellende avond. Als topclub in Nederland zijnde heb je een brede selectie nodig die kwalitatief goed is. Maar dat heeft PSV echt absoluut niet. Ik zie het opnieuw somber in.
U MAD?
Ohja, in de OP staat St. Pollen.
Dat klopt niet.
U MAD?
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2014 12:55 schreef de_boswachter het volgende:Gisteren voor de eerste keer dit seizoen PSV aan het werk gezien. Ik had vooraf echt de verwachting dat er iets veranderd zou zijn t.o.v. vorig seizoen. Helaas wist ik na een kwartier al beter, het was nog exact hetzelfde gekut als voorgaande jaren.
We hebben twee back-up backs die er echt geen klote van kunnen. Brenet en Tazzy Tamata (

)..... serieus niveau Helmond Sport. Is toch niet normaal dat dit de stand-ins zijn bij een club als PSV ?!?!?! Bijna elke bal die ze krijgen gaat terug en wanneer ze dan een actie willen maken mislukt het hopeloos.
En dan hebben we normaal gesproken Willems op de plaats van Tamata staan... ook niet echt een geweldenaar (op Ajax thuis in 2013 na).
Dan het centrum met Bruma en Hendrix. Beide opbouwend zwak. Waar ik Hendrix vorig jaar nog het voordeel van de twijfel gaf moet ik nu al bekennen dat dit niet DE man achterin voor PSV gaat worden. Erg onzeker, opbouwend ook niet goed, wellicht iets voor clubs als Utrecht of Heerenveen over een aantal jaren. Daarnaast heeft hij de pech dat hij naast Bruma moet spelen. Die kerel komt uit de jeugd van Chelsea, maar hoe onzeker moet je zijn. Enige pluspunt wat hij heeft zijn de kopduels.
Hiljemark aanvoerder ? Welke idioot bedenkt zoiets. Die kerel kan echt geen splijtende passes geven en ziet er uit als een 14-jarige.
Maher. Ik zag enige verbetering. Een van de weinige pluspuntjes. Wat me wel opviel was dat hij en Ritzmaier steeds bij elke corner en vrije trap moesten staan. Leek wel alsof ze het niet eens waren met elkaar.
Ritzmaier moet nog wennen aan het tempo wat PSV hoort te spelen. Wat een vertraging kwam er vanaf zijn voet zeg.... pfoe. Echt teleurstellend gisteren.
Narsingh kan alleen zijn man voorbij met z'n rechterpoot. Zelfs spelers van een Oostenrijkse tweede divisionist hadden dat door. De keer dat hij er doorheen kwam was het meteen een goal, ook meteen z'n eerste en laatste fatsoenlijke voorzet.
Locadia was ineens linker vleugelaanvaller. Totaal de verkeerde postitie. Kwam nog geen pion voorbij.
Luc de Jong werkte gisteren hard, kreeg alleen echt geen fatsoenlijke ballen. Alles op lulhoogte. Vervolgens gaat hij na de wedstrijd ook nog de twee vleugelspitsen complimenteren.... WTF. Vond hem wel balvast, maar had twee man op z'n nek elke keer. Was lastig ballen maar prikte er gelukkig nog ene in.
Al met al een teleurstellende avond. Als topclub in Nederland zijnde heb je een brede selectie nodig die kwalitatief goed is. Maar dat heeft PSV echt absoluut niet. Ik zie het opnieuw somber in.
Grotendeels met je betoog eens, alleen heb ik Hendix sowieso nooit de man achterin gevonden. Op het middenveld vond ik hem, de paar keer dat hij inviel, wel goed. Als hij zich daar op zou kunnen focussen....
quote:
Rik krijgt lamme handjes van getwitter. Die Memphis hehe
quote:
Ik zal er naar kijken
quote:
Oh

Ik las het ook verkeerd ik dacht dat Memphis zei: Jij ook al op twitter..