quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:31 schreef Viro het volgende:
Ben brakker dan een uitgewoonde hoer
Gister overload aan wiet gerookt:
1 joint og kush, trainwreck, blue shark, chocolope skunkberry, white widow en 2 casey jones. Oh en 1 hash joint
hee bobquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:01 schreef badtripbob het volgende:
http://m.mixcloud.com/Badtripbob/badtripbob-ganja-mix/
Amaquote:
je vergeet de flipperquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:35 schreef ThePast het volgende:
[..]
koevoet,schroevendraaier, en een baksteeeeeen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:08 schreef Unscrewed het volgende:
Heeft iemand heel toevallig RABO of ABN en 3,70 te leen? Krijg je zsm terug (wss vrijdag) met 15% rente
Hier ook al Uns?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:08 schreef Unscrewed het volgende:
Heeft iemand heel toevallig RABO of ABN en 3,70 te leen? Krijg je zsm terug (wss vrijdag) met 15% rente
mi gado zeggenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]kk schooien op fok het moet niet erger worden. Mi gado
alwayss everywhereeequote:
neequote:Op zondag 10 augustus 2014 21:47 schreef Amarantha het volgende:
Maar je hebt toch wel vrienden ofzo waar je iets van kan lenen?
Geloof er niks van.. sorry. Je hebt vast wel iemand van wie je 4 euro kan lenenquote:
Lekker muziekje.quote:
trolliequote:Op zondag 17 augustus 2014 01:02 schreef Trollscience het volgende:
jammer dat ik en veel anderen hier amper meer komen
mkay.quote:Op zondag 17 augustus 2014 03:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Gotta money, life ain't easy when broke
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:38 schreef BingFan het volgende:
Wanneer is de crematie van dit topic ?
Verdommequote:Op vrijdag 19 september 2014 16:22 schreef BingFan het volgende:
[..]
Iemand die jij kent. Maar ga mijn identiteit niet onthullen ^_^ .
VERTEL!quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:22 schreef BingFan het volgende:
[..]
Iemand die jij kent. Maar ga mijn identiteit niet onthullen ^_^ .
Nou nou, dat kon nou echt niemand weten hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:17 schreef BingFan het volgende:
[..]
Niet zo vloeken Suusje
[..]
Hoi Aman
Het schijnt dat ze yvonne gepijpt heeftquote:
nopquote:
Tsja, sommige dingen moeten nu eenmaal, wil je verder komen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 03:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze yvonne gepijpt heeft
Ik was laatst op een feestje en mocht niet eens blowen.quote:Op zondag 28 september 2014 02:13 schreef Onorgineel het volgende:
laten we samen een joint roken ter ere van deze reeks
ik doe meequote:Op zondag 28 september 2014 02:13 schreef Onorgineel het volgende:
laten we samen een joint roken ter ere van deze reeks
quote:Op zondag 28 september 2014 19:35 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik wist dat ik op jou kon rekenen
Wat zorgde ervoor om te stoppen? Wat is je leeftijd inmiddels?quote:Op maandag 10 november 2014 17:51 schreef Olment het volgende:
Gestopt met blowen sinds gister![]()
Vond het na bijna 6 jaar dagelijkstoch wel voldoende.
Ben nou 26. Kweet niet, was er beetje klaar mee.quote:Op maandag 10 november 2014 17:56 schreef Propellerheads het volgende:
[..]
Wat zorgde ervoor om te stoppen? Wat is je leeftijd inmiddels?
Ken het wel met anderen dingen inderdaad, ineens realiseer je je dingen en dan kap je ermee. Succes met de afkickverschijnselenquote:Op maandag 10 november 2014 17:58 schreef Olment het volgende:
[..]
Ben nou 26. Kweet niet, was er beetje klaar mee.
K heb altijd tegen mezelf gezegd dat ik stop als ik er klaar voor ben en niet op een of andere populaire datum. De behoefte eraan is weg.
Ja ik hoop dat ik geen terugval krijgquote:Op maandag 10 november 2014 17:59 schreef Propellerheads het volgende:
[..]
Ken het wel met anderen dingen inderdaad, ineens realiseer je je dingen en dan kap je ermee. Succes met de afkickverschijnselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |