Heb alleen nog borrelnootjes. Maar heb nu gewoon zin in vlees met een gortige hoeveelheid bbq saus.quote:
En kruidig eten ook neem ik aan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja maar heb een maagzweer (gelukkig al bijna weg). Dus moet vettig eten vermijden
Yup, en koolsoortenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:01 schreef Paardlants het volgende:
[..]
En kruidig eten ook neem ik aan?
Ik vind alleen de bbq-saus van de Mcdonalds lekker, ben die bbq-saus ook nog nooit in de winkel tegengekomenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:01 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Heb alleen nog borrelnootjes. Maar heb nu gewoon zin in vlees met een gortige hoeveelheid bbq saus.
Ik heb ook een slechte maag, slik dagelijks Nexium, moet eens voor een onderzoek naar de dokter, maar ben te naief om te lette op mijn eetgewoonte.quote:
Je bedoeld die suiker met toevoegingen zodat het nog net vloeibaar is?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:01 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik vind alleen de bbq-saus van de Mcdonalds lekker, ben die bbq-saus ook nog nooit in de winkel tegengekomen
Geloof me:quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:01 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik vind alleen de bbq-saus van de Mcdonalds lekker, ben die bbq-saus ook nog nooit in de winkel tegengekomen
Tsjah, toch vind ik dat de lekkerstequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:02 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Je bedoeld die suiker met toevoegingen zodat het nog net vloeibaar is?
Vriend, ik ben een fijnproever he... maar ik zal eens zo'n flesje kopen als ik zaterdag bij de Jan Linders ben, maar mocht het niet overeenkomen, dan spuit ik die fles op jou leeg, goed?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:02 schreef 2dope het volgende:
[..]
Geloof me:
[ afbeelding ]
Dit ís de McDonalds BBQ-saus.
Haha op je eetgewoontes ga je wel letten als je een paar x flink moet overgeven. Zuivel is wel goed voor je maag trouwens.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:02 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik heb ook een slechte maag, slik dagelijks Nexium, moet eens voor een onderzoek naar de dokter, maar ben te naief om te lette op mijn eetgewoonte.
Dat heb ik inmiddels begrepen. Ik ga heel af en toe nog eens naar de MCD en haal dan ook altijd chicken nuggets met BBQ-saus. Deze Yil'driz-variant is gewoon as close as it gets.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:03 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Vriend, ik ben een fijnproever he... maar ik zal eens zo'n flesje kopen als ik zaterdag bij de Jan Linders ben, maar mocht het niet overeenkomen, dan spuit ik die fles op jou leeg, goed?
Ja hoop dat t niet zo ver komt dat ik van mijn maagklachten moet kotsen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Haha op je eetgewoontes ga je wel letten als je een paar x flink moet overgeven. Zuivel is wel goed voor je maag trouwens.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels begrepen. Ik ga heel af en toe nog eens naar de MCD en haal dan ook altijd chicken nuggets met BBQ-saus. Deze Yil'driz-variant is gewoon as close as it gets.
Over mij heen spuiten mag overigens altijd.
Heb geen licht in de toilet meer helaasquote:
Steek je een kaars aan. Of je jat er hier een van.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:11 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Heb geen licht in de toilet meer helaas
Jatten mag nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:11 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Steek je een kaars aan. Of je jat er hier een van.
http://www.ratemypoo.com/today.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |