Jij zou ook moe zij als je bijna 600 miljoen km afgelegd had.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje doorvliegen is er niet bij hè. Zes dagen doen over 1800 km.
gelukkig zijn er nog scheppen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:04 schreef sararaats het volgende:
Even iets anders:
in de sloppenwijken van Mumbai is er 1 wc per 600 inwoners.
Bron: Discovery magazine juli/augustus 2014
Werd er naar van. Denk maar dat je het goed hebt.
Verder vermaak ik me in de COS.
Geestelijk wel ja, fysiek valt het denk ik wel mee met de inspanning zodra de vaart er eenmaal in zit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij zou ook moe zij als je bijna 600 miljoen km afgelegd had.
wel een berichtje sinds ik mee leesquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:07 schreef mootie het volgende:
Isa, ze houden maar niet op. Geen woord over de streams.
Dat isax nog gezellig even wakker blijft.quote:
goedzo want ik betaalde gister dus vet veelquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat isax nog gezellig even wakker blijft.![]()
Hey isa wist je dat de gemeente waarschijnlijk iets gaat doen aan die veel te dure wiet op de wallen?
Oo heb je dat met wiet ook al? Ecologisch en gans groen enzulks?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:10 schreef isax het volgende:
[..]
goedzo want ik betaalde gister dus vet veel![]()
het was dan wel "biologisch"
en ga eens ingrijpen in de cos
Er zijn dus plannen om álle coffeeshops dicht te flikkeren op de wallen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:10 schreef isax het volgende:
[..]
goedzo want ik betaalde gister dus vet veel![]()
het was dan wel "biologisch"
en ga eens ingrijpen in de cos
je hebt het wel gedaanquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn dus plannen om álle coffeeshops dicht te flikkeren op de wallen.![]()
En in principe grijp ik niet in de COS in vanaf één uur voor tot één uur nadat Mootie er over gezanikt heeft.
ja met aardbeien smaakquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Oo heb je dat met wiet ook al? Ecologisch en gans groen enzulks?
Het goede weer is wel voorbij, vrees ik. Dan maar de toerist uithangen. Vanmiddag pony's geaaid die zomaar over de weg hobbelen.quote:
Het ís al zoveel braver geworden allemaal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:15 schreef isax het volgende:
[..]
je hebt het wel gedaanheld die je bent.
ik zou het niet eens zo'n gek idee vinden eigenlijk.
naja in ieder geval nog meer verminderen. ik moet zeggen dat ik erg van de overlast kan genieten maar soms gaat het ook te ver.
vanacht lag ik zelf knokkie van de aardbeien wiet. en toch werd ik wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |