Jij zou ook moe zij als je bijna 600 miljoen km afgelegd had.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje doorvliegen is er niet bij hè. Zes dagen doen over 1800 km.
gelukkig zijn er nog scheppen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:04 schreef sararaats het volgende:
Even iets anders:
in de sloppenwijken van Mumbai is er 1 wc per 600 inwoners.
Bron: Discovery magazine juli/augustus 2014
Werd er naar van. Denk maar dat je het goed hebt.
Verder vermaak ik me in de COS.
Geestelijk wel ja, fysiek valt het denk ik wel mee met de inspanning zodra de vaart er eenmaal in zit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij zou ook moe zij als je bijna 600 miljoen km afgelegd had.
wel een berichtje sinds ik mee leesquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:07 schreef mootie het volgende:
Isa, ze houden maar niet op. Geen woord over de streams.
Dat isax nog gezellig even wakker blijft.quote:
goedzo want ik betaalde gister dus vet veelquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat isax nog gezellig even wakker blijft.![]()
Hey isa wist je dat de gemeente waarschijnlijk iets gaat doen aan die veel te dure wiet op de wallen?
Oo heb je dat met wiet ook al? Ecologisch en gans groen enzulks?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:10 schreef isax het volgende:
[..]
goedzo want ik betaalde gister dus vet veel![]()
het was dan wel "biologisch"
en ga eens ingrijpen in de cos
Er zijn dus plannen om álle coffeeshops dicht te flikkeren op de wallen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:10 schreef isax het volgende:
[..]
goedzo want ik betaalde gister dus vet veel![]()
het was dan wel "biologisch"
en ga eens ingrijpen in de cos
je hebt het wel gedaanquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn dus plannen om álle coffeeshops dicht te flikkeren op de wallen.![]()
En in principe grijp ik niet in de COS in vanaf één uur voor tot één uur nadat Mootie er over gezanikt heeft.
ja met aardbeien smaakquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Oo heb je dat met wiet ook al? Ecologisch en gans groen enzulks?
Het goede weer is wel voorbij, vrees ik. Dan maar de toerist uithangen. Vanmiddag pony's geaaid die zomaar over de weg hobbelen.quote:
Het ís al zoveel braver geworden allemaal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:15 schreef isax het volgende:
[..]
je hebt het wel gedaanheld die je bent.
ik zou het niet eens zo'n gek idee vinden eigenlijk.
naja in ieder geval nog meer verminderen. ik moet zeggen dat ik erg van de overlast kan genieten maar soms gaat het ook te ver.
vanacht lag ik zelf knokkie van de aardbeien wiet. en toch werd ik wakker
Maar gaat wel allemaal democratisch hoor. Het systeem werkt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Het ís al zoveel braver geworden allemaal.![]()
Maar oké, als je er woont en je houdt niet van lawaai en drukte dan heb je een probleem.
Schijnt ook dat juist invloedrijke inwoners die op de Wallen wonen zorgen dat verdere overlastbeperking hoog op de agenda blijft staan.
ik hou er wel van. word soms echt lachend wakker als er iemand staat te zingen op straat. of HEY GIRL zoals van de weekquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Het ís al zoveel braver geworden allemaal.![]()
Maar oké, als je er woont en je houdt niet van lawaai en drukte dan heb je een probleem.
Schijnt ook dat juist invloedrijke inwoners die op de Wallen wonen zorgen dat verdere overlastbeperking hoog op de agenda blijft staan.
Ik heb ook een tijd in een grote stad gewoond in een flat ik kan er niet tegen en werd gekquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:30 schreef isax het volgende:
[..]
ik hou er wel van. word soms echt lachend wakker als er iemand staat te zingen op straat. of HEY GIRL zoals van de week![]()
ik had mijn gordijnen open en lag met dwars in mijn bed met mijn hoofd bij het raam![]()
is heel verdeeld. eigenlijk willen ze alleen dat het veilig is. ik hoor meeste mensen alleen over het verkeer.
mijn huisbaas is heel invloedrijk, die heeft nog heel de junks mee gemaakt. maar die willen ook alleen dat het veilig is.
veilig voor de meisjes achter het raam, veilig op straat. je kent het wel.
voorderest is het allemaal niet zo serieus.
waar went je gek van?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijd in een grote stad gewoond in een flat ik kan er niet tegen en werd gek
ik hou van een beetje lawaai bij het slapen gaanquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik moet normaal kunnen slapen
Ik dus niet en word bij elk geluid wakkerquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:36 schreef isax het volgende:
[..]
ik hou van een beetje lawaai bij het slapen gaan
wen je aan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik dus niet en word bij elk geluid wakker
Laat mij maar lekker met rust als ik zin heb ga ik wel naar amsterdam ofzoquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nope ik stond op het punt mensen pijn te gaan doen
Ja nou dát snap ik wel. Ik heb het staartje ook nog meegemaakt van de junkentijd en het was daar toen echt minder prettig. Maar dat gold voor meer plekken in de binnenstad toen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:30 schreef isax het volgende:
[..]
ik hou er wel van. word soms echt lachend wakker als er iemand staat te zingen op straat. of HEY GIRL zoals van de week![]()
ik had mijn gordijnen open en lag met dwars in mijn bed met mijn hoofd bij het raam![]()
is heel verdeeld. eigenlijk willen ze alleen dat het veilig is. ik hoor meeste mensen alleen over het verkeer.
mijn huisbaas is heel invloedrijk, die heeft nog heel de junks mee gemaakt. maar die willen ook alleen dat het veilig is.
veilig voor de meisjes achter het raam, veilig op straat. je kent het wel.
voorderest is het allemaal niet zo serieus.
ik zag dinsdagochtend heel vroeg 3 zwervers aan de gracht zitten. eentje lag te slapen en de andere 2 zaten aan het bier.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja nou dát snap ik wel. Ik heb het staartje ook nog meegemaakt van de junkentijd en het was daar toen echt minder prettig. Maar dat gold voor meer plekken in de binnenstad toen.
Ja slapen, dat gaat lekker als je 3 gram per dag wegbased.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik moet normaal kunnen slapen
Echt nietquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja slapen, dat gaat lekker als je 3 gram per dag wegbased.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:48 schreef Baconbus het volgende:
Was net voetballen. Kwam er politie langs.
Maar gelukkig geen problemen, want bijna iedereen blank.
Want voetballen is verboden?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:48 schreef Baconbus het volgende:
Was net voetballen. Kwam er politie langs.
Maar gelukkig geen problemen, want bijna iedereen blank.
wel romantischer dan drie heroïne junks die spiedend proberen in te schatten of er op wat voor manier dan ook iets van waarde bij jou te halen valt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:45 schreef isax het volgende:
[..]
ik zag dinsdagochtend heel vroeg 3 zwervers aan de gracht zitten. eentje lag te slapen en de andere 2 zaten aan het bier.
vond het best romantisch uitzien op dat moment
nee dat bedoel ik.quote:
Ow bedoel je dat na een gram of wat bassen sliep ik als een babyquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik.
en dan zeggen dat het aan 't lawaai lag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |