abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142983606
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wie precies?

Want ik kan van haar post niets maken.
Ik denk dat ze reageert op de posts van Ser Ciapoletto. ;)
pi_142983641
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:10 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik denk dat ze reageert op de posts van Ser Ciapoletto. ;)
En wat is er precies mis met zijn post?
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 10:21:13 #53
285174 Evienne
never odd or even
pi_142983781
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 08:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Meisjes die denken voor te kunnen schrijven wat mannen aantrekkelijk moeten vinden, die zijn pas de weg kwijt...
Ze hangt niet aan die paal voor jouw plezier, bedoel ik maar te zeggen. Boeiend dat jij haar niet aantrekkelijk vindt, zolang ze zichzelf maar fijn voelt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wie precies?

Want ik kan van haar post niets maken.
Er zijn meer mensen in dit topic die menen te moeten haten, puur omdat ze niet aan hun ideaalbeeld voldoet. Ik vind de laatdunkende opmerkingen, jegens iemand die zich fijn voelt en doet wat ze leuk vindt, ronduit wanstaltig.

Het is niet van belang of iemand gelukkig is, slechts of ZIJ ze aantrekkelijk vinden. Zorgelijke ontwikkeling. Vrouwen lopen niet alleen op deze aardkloot voor jullie plezier.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_142983794
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:21 schreef Evienne het volgende:

[..]

Ze hangt niet aan die paal voor jouw plezier, bedoel ik maar te zeggen. Boeiend dat jij haar niet aantrekkelijk vindt, zolang ze zichzelf maar fijn voelt.

[..]

Er zijn meer mensen in dit topic die menen te moeten haten, puur omdat ze niet aan hun ideaalbeeld voldoet. Ik vind de laatdunkende opmerkingen, jegens iemand die zich fijn voelt en doet wat ze leuk vindt, ronduit wanstaltig.

Het is niet van belang of iemand gelukkig is, slechts of ZIJ ze aantrekkelijk vinden. Zorgelijke ontwikkeling. Vrouwen lopen niet alleen op deze aardkloot voor jullie plezier.
Inderdaad!! ^O^
pi_142983817
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:21 schreef Evienne het volgende:

[..]

[..]

Ik heb dan ook niet de gedachten dat vrouwen alleen op deze aardkloot zijn voor "ons" plezier (ons, alsof mannen niet van elkaar verschillen).

Wel ben ik van mening dat ze ranzig dik is. Niet meer, niet minder.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 10:30:29 #56
285174 Evienne
never odd or even
pi_142983936
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik heb dan ook niet de gedachten dat vrouwen alleen op deze aardkloot zijn voor "ons" plezier (ons, alsof mannen niet van elkaar verschillen).

Wel ben ik van mening dat ze ranzig dik is. Niet meer, niet minder.
Ik zie zoveel mannen met overgewicht die zelfs zonder shirt lopen dezer dagen, die ga ik, en jij waarschijnlijk/hopelijk, toch ook niet naroepen dat ze ranzig zijn?
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_142983945
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:30 schreef Evienne het volgende:

[..]

Ik zie zoveel mannen met overgewicht die zelfs zonder shirt lopen dezer dagen, die ga ik, en jij waarschijnlijk/hopelijk, toch ook niet naroepen dat ze ranzig zijn?
Vrouwen roep ik ook niet na dat ze ranzig zijn.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 10:32:25 #58
285174 Evienne
never odd or even
pi_142983960
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Vrouwen roep ik ook niet na dat ze ranzig zijn.
Waarom hier dan wel? Internetheld?

Hier lezen ook vrouwen met overgewicht mee.
pi_142983981
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:32 schreef Evienne het volgende:

[..]

Waarom hier dan wel? Internetheld?

Hier lezen ook vrouwen met overgewicht mee.
Internetheld?

Bij wie probeer je precies indruk te maken? Dit is een discussieforum, waar mensen hun mening mogen geven.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 10:38:39 #60
285174 Evienne
never odd or even
pi_142984054
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:33 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Internetheld?

Bij wie probeer je precies indruk te maken? Dit is een discussieforum, waar mensen hun mening mogen geven.
Ik probeer geen indruk te maken op jou hoor. Het was gewoon een vraag die logischerwijs na je posts bij mij rees.

Als je (en hiermee doel ik dus niet specifiek op jou) het op straat niet roept, waarom dan hier wel? Draagt de vereeuwiging van jullie mening alhier, over iemand die gewoon doet wat haar blij maakt ongeacht wat een ander vindt, niet bij aan de objectificering van vrouwen?

Zo kan ik ook niet begrijpen hoe dames in topics over yoga-pants, die dagelijks tientallen foto's maken van hun eigen kont, wél de goedkeuring kunnen wegdragen.
pi_142984090
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:38 schreef Evienne het volgende:

[..]

Ik probeer geen indruk te maken op jou hoor. Het was gewoon een vraag die logischerwijs na je posts bij mij rees.

Als je (en hiermee doel ik dus niet specifiek op jou) het op straat niet roept, waarom dan hier wel? Draagt de vereeuwiging van jullie mening alhier, over iemand die gewoon doet wat haar blij maakt ongeacht wat een ander vindt, niet bij aan de objectificering van vrouwen?

Zo kan ik ook niet begrijpen hoe dames in topics over yoga-pants, die dagelijks tientallen foto's maken van hun eigen kont, wél de goedkeuring kunnen wegdragen.
Ga aub huilen.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 22:57 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik vind het wel gaaf. Ze komt over als een aardig en lief mens dat daadwerkelijk gewoon wil laten zien dat je je niet moet schamen voor je gewicht en niet als een typische American attention whore.

Los daarvan: ik mag dan geen overgewicht hebben, maar ik trek mezelf dus echt niet zo'n paal in. :') Moet je nagaan hoe sterk dat mens moet zijn zichzelf omhoog te hijsen + het extra gewicht.
Ik denk dat je jezelf wel moet schamen voor een dergelijk lichaam. Alleen dan ben je denk ik voldoende gemotiveerd om echt een verandering door te voeren.
pi_142984109
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:38 schreef Evienne het volgende:

[..]

Uhh, volgens mij zie jij spoken.

Van mij mag deze vrouw doen wat ze wil, maar ik mag ook mijn mening geven. Individuele vrijheden noem je dat.

Ik vind deze vrouw ranzig (lees als erg) dik, dat is alles. Moet ik zeggen dat ze een geweldig lijf heeft omdat dat aardiger overkomt?

En nee, ik ga inderdaad niet irl een vrouw naroepen dat ze een vetklep is, net zoals ik dat ook niet doe bij een man. Dat heeft met fatsoen te maken.

Maar als zo,n man of vrouw aan mij vraagt hoe ik denk over hun lijf, dan zeg ik eerlijk dat ik het wat aan de dikke kant vind.
pi_142984129
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:41 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Ga aub huilen.

[..]

Ik denk dat je jezelf wel moet schamen voor een dergelijk lichaam. Alleen dan ben je denk ik voldoende gemotiveerd om echt een verandering door te voeren.
Waarom zou zo,n iemand zich moeten schamen?
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 10:43:50 #64
285174 Evienne
never odd or even
pi_142984133
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:41 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Ga aub huilen.

[..]

Wat volwassen, inderdaad.

Waarom moet ze zich schamen? Waarom moet ze veranderen? Omdat jij en wat anderen het niet mooi vinden?

En ga me niet wijsmaken dat je je zorgen maakt om haar gezondheid. Ze lift meer dan jij.
pi_142984206
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom zou zo,n iemand zich moeten schamen?
Omdat overgewicht letterlijk een teken is van ongezond zijn.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:43 schreef Evienne het volgende:

[..]

Wat volwassen, inderdaad.

Waarom moet ze zich schamen? Waarom moet ze veranderen? Omdat jij en wat anderen het niet mooi vinden?

En ga me niet wijsmaken dat je je zorgen maakt om haar gezondheid. Ze lift meer dan jij.
Het gaat hier niet om esthetica. Het gaat hier om gezondheid. Het boeit mij inderdaad niet of ze gezond is, dat klopt. Wat het wel is, is dat het een letterlijke vertoning van een ongezonde leefstijl is, en daar mag je jezelf voor schamen ja.

Overigens, gezondheid staat niet gelijk aan hoeveel ze of ik lift, beetje kansloos.
pi_142984236
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:48 schreef MrGuma het volgende:

[..]

[..]

Het gaat hier niet om esthetica. Het gaat hier om gezondheid. Het boeit mij inderdaad niet of ze gezond is, dat klopt. Wat het wel is, is dat het een letterlijke vertoning van een ongezonde leefstijl is, en daar mag je jezelf voor schamen ja.

Overigens, gezondheid staat niet gelijk aan hoeveel ze of ik lift, beetje kansloos.
Je argumenteert niet.

Waarom moet iemand zich schamen voor een ongezonde levensstijl?
pi_142984245
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je argumenteert niet.

Waarom moet iemand zich schamen voor een ongezonde levensstijl?
Het woord ongezond en levensstijl samen geeft het al aan.
pi_142984252
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:51 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Het woord ongezond en levensstijl samen geeft het al aan.
Verklaar je nader.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 10:52:10 #69
285174 Evienne
never odd or even
pi_142984260
quote:

[..]

[..]

Dus slank zijn staat gelijk aan het hebben van een gezonde leefstijl?

Ze beweegt meer dan sommige slanke meiden, die zichzelf soms uithongeren. Maar daar hoeft een slanke den zich niet voor te schamen, want is nou eenmaal leuk om naar te kijken?
pi_142984277
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:52 schreef Evienne het volgende:

[..]

Dus slank zijn staat gelijk aan het hebben van een gezonde leefstijl?

Ze beweegt meer dan sommige slanke meiden, die zichzelf soms uithongeren. Maar daar hoeft een slanke den zich niet voor te schamen, want is nou eenmaal leuk om naar te kijken?
Dat zeg ik niet. Je gaat voort op een zelf gevormde conclusie wat totaal niet uit mijn woorden is af te leiden.
pi_142984278
quote:

[..]

[..]

Net of dunne mensen altijd gezond zijn.

Deze vrouw zal in bepaalde Afrikaanse landen trouwens een schoonheidsideaal zijn.
pi_142984290
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:53 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Deze vrouw zal in bepaalde Afrikaanse landen trouwens een schoonheidsideaal zijn.
Nogmaals. Ik heb een dergelijk iets nooit gezegd.
pi_142984309
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Verklaar je nader.
Ongezond is slecht. Levensstijl is 'je hele leven'. Het is je eigen keuze, zeker. Maar van mij mag je je nog altijd schamen als je chronisch teveel eet en daarmee zoveel vet aan zet en lichamelijke problemen kan realiseren daardoor.
pi_142984333
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:55 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Ongezond is slecht. Levensstijl is 'je hele leven'. Het is je eigen keuze, zeker. Maar van mij mag je je nog altijd schamen als je chronisch teveel eet en daarmee zoveel vet aan zet en lichamelijke problemen kan realiseren daardoor.
Dat is geen antwoord op de vraag.
pi_142984356
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:53 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee, dat laatste is niet correct.

Ze vallen daar op volle vrouwen (ik ook :P :9~ ), maar deze vrouw is gewoon echt ongezond dik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')