quote:
licht uit en zak over zn hoofdquote:
En heel strak aantrekkenquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
licht uit en zak over zn hoofd
quote:
Hang een stuk goud om zijn nek.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:34 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Niet een keppeltjes aan zijn schedel vast.
Er is een gozer die overreden is door een 4ton wals. Paar gebroken ribben, meer niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:54 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Hij is dik.. en ik moet het licht uitdoen? Straks rolt ie over mij heen.
Niet iedereen heeft natuurlijk dat geluk. Daarnaast kan ik ook gewoon stikken of kapot gaan aan onverdraagbare odeur..quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:59 schreef ADQ het volgende:
[..]
Er is een gozer die overreden is door een 4ton wals. Paar gebroken ribben, meer niet.
Een voorbeeld: http://www.thefreelibrary.com/WORKER+CRUSHED+UNDER+STEAMROLLER..+AND+LIVES.-a060706639
haal het ventiel uit zijn fietsbandquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:58 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Dan heeft hij gewonnen.. dat kan natuurlijk niet!
Dat is de beste die ik tot nu toe gelezen hebquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:59 schreef DieselTank het volgende:
[..]
haal het ventiel uit zijn fietsband
Je zus is ontheiligd door 'm en smerig ookquote:
Lul, nu heb ik dat liedje in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:41 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Altijd al willen doen
[..]
Kan niet...
Ik ga Stelio Kontos inhuren denk ik!![]()
Was je erbij dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Je zus is ontheiligd door 'm en smerig ook
Ja, stiekem heb ik je zus geneuktquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:57 schreef luckass het volgende:
[..]
Lul, nu heb ik dat liedje in m'n hoofd.
Ik kende het niet en het zit nu ook in mijn kopquote:
Al 37minuten aan het loopenquote:
Copy-paste je openingspost en zet ;m op je facebook met een tagje naar die groep.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:29 schreef Duzzy het volgende:
Lieve fokvriendjes,
Sindskort zit ik in een facebookgroep.
Helaas doet 1 van de groepsbeheerders erg stoer tegen mij in die groep. Maar als ik hem tegenkom op straat is het een mak lammetje.
Wat te doen, wat te doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |