Wat zit jij die UI te nemen, klaploper?quote:
dat is heel moeilijk idd! Ten eerste voel ik me voortdurend klam en mocht ik toch in slaap vallen dan is wakker worden in een ovenachtige warme slaapkamer een hel.quote:
lkkr zweetkutje he sletje?quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:13 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dat is heel moeilijk idd! Ten eerste voel ik me voortdurend klam en mocht ik toch in slaap vallen dan is wakker worden in een ovenachtige warme slaapkamer een hel.
2 uur max jwzquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Mensen die stoer doen dat ze zo weinig slaap nodig hebben
quote:3. Onthouding van slaap
De middeleeuwse Inquisitie ontlokte bekentenissen door de slachtoffers te onthouden van slaap.
De kettervork
Men gebruikte een spits instrument, de kettervork. Dit was een ijzeren stangetje met twee scherpe vorktanden aan de uiteinden. De ene vork werd op de borst of het sleutelbeen geplaatst en de andere onder de kin. Door een riem aan de nek viel het instrument niet, en moest het slachtoffer zijn hoofd in een ongemakkelijke positie houden.
De tanden zouden zich in het slachtoffer boren als zijn hoofd voorover viel bij het in slaap vallen. Na een paar dagen met dit foltertuig te hebben gestaan, kwamen de meesten wel met een bekentenis.
Wie ben jij om daar over te oordelen joh, achterlijke gladiool.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik vond de klacht in de TT terechter dan die in de OP.
En je kamer niet op temperatuur kunnen houden
Zomerhaters![]()
![]()
Je faalt echt als mens, dier en wat voor levensvorm dan ook als je liever winter hebt
dat slaapt nergens opquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:35 schreef DjeDje het volgende:
Terechte klacht. Slaap slaat nergens op!?
Licht geraakt?quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:59 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wie ben jij om daar over te oordelen joh, achterlijke gladiool.
Ben furieusquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |