ik heb het al druk genoeg met mijn eigen wijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:57 schreef ABombali het volgende:
Doe er wat aan, ga naar een achterstandswijk en sla wat moslims in elkaar
Met TS als middelpunt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:00 schreef Gewas het volgende:
Ik ben er overigens voorstander van om een hele grote zee te maken van Israel/Palestina.
Zo lost het probleem zichzelf toch gewoon op, ik snap deze klacht nietquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:53 schreef Gewas het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)slims-in-tikrit.html
Ik vind gewoon dat moslims/joden hun probleem in het Midden-Oosten moeten laten zodat alle normale, gezellige mensen in Europa weer verder kunnen met elkaar.quote:
Tja...quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:53 schreef Gewas het volgende:
Wat een gezellige mensen zijn dat joh.
NWS / Joodse vrouw mishandeld om Israelische vlag
http://www.nu.nl/binnenla(...)se-demonstratie.html
De moslims laten hun ware gezicht zien.
Jouw UI is gejat van Demon_from_Heaven.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:09 schreef BigRedKane het volgende:
met een roestige tang al hun tanden uit hun bek trekken
nooit van gehoordquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jouw UI is gejat van Demon_from_Heaven.
Vieze dief.quote:
"Niemand is ons geliefder dan de profeet"quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:10 schreef Proximo het volgende:
Nu ook online!
https://www.facebook.com/IslamitischeStaatInSchilderswijkII
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TSquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:53 schreef Gewas het volgende:
Jij denkt dat ik naar een filmpje van 15 minuten ga kijken?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:13 schreef RodeNek het volgende:
[..]
TS![]()
Wanneer kom je eens bij mij langs. Heb wat simpele zielen nodig voor een brainwash experiment.
http://www.universiteitva(...)t-in-de-krant-staat/
Tuurlijk niet, daar ben je natuurlijk intellectueel te inferieur voorquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:14 schreef Gewas het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik naar een filmpje van 15 minuten ga kijken?
Alsof je meer te doen hebtquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:14 schreef Gewas het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik naar een filmpje van 15 minuten ga kijken?
Ik moet al lachen als ik naar een EO jongerendag kijk en ze Jezus zie toezingen, maar dat is echt te malquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:12 schreef Gewas het volgende:
[..]
"Niemand is ons geliefder dan de profeet"
![]()
Dus eigenlijk geven ze toe dat ze psychotisch zijn.
Ikquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Wij gingen toch daten? Wowowowowo schijnheil!?!??@EE@
Gelijk persoonlijk worden. Goed bezig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:17 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, daar ben je natuurlijk intellectueel te inferieur voor
Maar dat had ik al verwacht.
Abbiamo ricevuto la tua segnalazione.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:10 schreef Proximo het volgende:
Nu ook online!
https://www.facebook.com/IslamitischeStaatInSchilderswijkII
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hihihihih, gaan we vanavond sisterwives kijken en Ben en Jerry's eten? Voel me tatta vandaag.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ikiedereen
behalve jou toch schatjehihi
Ik ken jou niet, dus het is niet persoonlijks. Het is een reactie op jouw inhoudsloze reactie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:27 schreef Gewas het volgende:
[..]
Gelijk persoonlijk worden. Goed bezig.
Kom je daar nu pas achter???quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:53 schreef Gewas het volgende:
Ok. Dat is fijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:30 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, dus het is niet persoonlijks. Het is een reactie op jouw inhoudsloze reactie.
KLB is not for the weak
Wat is sisterwives?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Hihihihih, gaan we vanavond sisterwives kijken en Ben en Jerry's eten? Voel me tatta vandaag.
Oki, ik voer je wel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat is sisterwives?
en doe mij maar chocolate fudge brownie
edit: The show documents the life of a polygamist family
Hou je er nog anderen op na?
Ik vind dit niet kunnenquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Oki, ik voer je wel.
Ja duh. o.a. Abdulmalik.
Ben een playster.
Okay mooi.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind dit niet kunnen
maar zolang hij niet op ma-wo en vr-za langskomt zal ik het accepteren
Laten we eerst maar eens oefenenquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Okay mooi.
Dus... wanneer krijgen we kinderen?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:31 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb moslims nooit echt gezellige mensen gevonden.
Erg mooie samenvatting, maar ik als Nederlander en andere denk ik ook zien het als een klap in ONS gezicht, doordat ze steeds stil zijn. Tijd dat de moslims eens bewijzen dat ze normaal kunnen doen door eens niet muisstil te zijn en hun zonen fatsoenlijk op te voeden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
Nederlandse moslims zijn grofweg op te delen in twee groepen: extremisten en muisstille mensen. De extremisten horen we regelmatig, staan te schuimbekken, haat te zaaien en met ISIS-vlaggen te wapperen.
We horen steeds weer dat het maar om een paar rotte appels gaat en dat de meeste moslims heel vriendelijke, normale, aardige mensen zijn. Maar ze zijn muisstil, bezig met hun eigen leventje, veelal binnen hun eigen gemeenschap, want met autochtonen gaan ze nauwelijks om.
Muisstil zijn de moslims als Boko Haram in Nigeria zeker 12.000 mensen de dood injaagt.
Muisstil waren ze toen er honderden doden vielen in Mali, mede door toedoen van islamisten.
Muisstil waren ze toen Al-Shabaab in Somalië en andere landen met geweld de sharia aan mensen opdrong.
Muisstil waren ze toen terreurbewegingen als Abu Sayyaf slachtingen aanrichtten op de Filippijnen en elders in Zuid-Oost Azië
Muisstil waren ze toen ISIS nota bene mede-moslims afslachtte in Syrië en Irak.
... en muisstil zijn ze over het algemeen ook als hun slecht opgevoede, bedroevend slecht geïntegreerde zoons weer eens torenhoog in de criminaliteitscijfers staan in Nederland.
Nederlandse moslims kiezen voortdurend partij, door stil te zijn. En ook door juist nu zo hypocriet tekeer te gaan over Palestina. Geloofwaardigheid nul, hypocrisie honderd.
Het salafisme wint in Nederland steeds meer terrein; jonge moslims radicaliseren. Ze associëren zich niet met gematigde stromingen, maar juist met extremisten die met geweld de stichting van islamitische staten nastreven. Vandaar ook de steun voor terreurbeweging Hamas; past perfect in het plaatje.
We moeten krachtig paal en perk stellen aan religieus extremisme in Nederland en we moeten moslims veel meer met de neus op de feiten drukken, voor wat betreft hun extremistische gedrag, dan wel hun passieve houding.
En we moeten onze liberale, vrijgevochten, seculiere westerse samenleving beschermen. Moslims die zich daar niet in kunnen vinden, mogen vertrekken. Ga fijn naar Marokko, Turkije, of desnoods lekker vechten in Syrië of Palestina. Maar kom vooral nooit meer terug naar Nederland.
Waar?quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij spreekt jezelf altijd tegen op het Forum.
Is dat zo?quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
No worries, ik heb een dealtje gesloten
whats the matter.. kun je het niet aan ???quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:27 schreef Gewas het volgende:
[..]
Gelijk persoonlijk worden. Goed bezig.
Goed verhaal. Maar ja, in Syrië, Egypte, Libanon, Irak wonen geen joden dus niet interessant genoeg voor ze.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
Nederlandse moslims zijn grofweg op te delen in twee groepen: extremisten en muisstille mensen. De extremisten horen we regelmatig, staan te schuimbekken, haat te zaaien en met ISIS-vlaggen te wapperen.
We horen steeds weer dat het maar om een paar rotte appels gaat en dat de meeste moslims heel vriendelijke, normale, aardige mensen zijn. Maar ze zijn muisstil, bezig met hun eigen leventje, veelal binnen hun eigen gemeenschap, want met autochtonen gaan ze nauwelijks om.
Muisstil zijn de moslims als Boko Haram in Nigeria zeker 12.000 mensen de dood injaagt.
Muisstil waren ze toen er honderden doden vielen in Mali, mede door toedoen van islamisten.
Muisstil waren ze toen Al-Shabaab in Somalië en andere landen met geweld de sharia aan mensen opdrong.
Muisstil waren ze toen terreurbewegingen als Abu Sayyaf slachtingen aanrichtten op de Filippijnen en elders in Zuid-Oost Azië
Muisstil waren ze toen ISIS nota bene mede-moslims afslachtte in Syrië en Irak.
... en muisstil zijn ze over het algemeen ook als hun slecht opgevoede, bedroevend slecht geïntegreerde zoons weer eens torenhoog in de criminaliteitscijfers staan in Nederland.
Nederlandse moslims kiezen voortdurend partij, door stil te zijn. En ook door juist nu zo hypocriet tekeer te gaan over Palestina. Geloofwaardigheid nul, hypocrisie honderd.
Het salafisme wint in Nederland steeds meer terrein; jonge moslims radicaliseren. Ze associëren zich niet met gematigde stromingen, maar juist met extremisten die met geweld de stichting van islamitische staten nastreven. Vandaar ook de steun voor terreurbeweging Hamas; past perfect in het plaatje.
We moeten krachtig paal en perk stellen aan religieus extremisme in Nederland en we moeten moslims veel meer met de neus op de feiten drukken, voor wat betreft hun extremistische gedrag, dan wel hun passieve houding.
En we moeten onze liberale, vrijgevochten, seculiere westerse samenleving beschermen. Moslims die zich daar niet in kunnen vinden, mogen vertrekken. Ga fijn naar Marokko, Turkije, of desnoods lekker vechten in Syrië of Palestina. Maar kom vooral nooit meer terug naar Nederland.
Ik zag vandaag een Lingo-cartoon op internet....quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:35 schreef Mark031 het volgende:
Joden zijn toch het Uitverkoren Volk van Allah? En Israël is hun beloofde land
Gelieve wegblijven van mijn maagdelijkheid.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Yes, dus maak je maar geen zorgen
Da's ook goedquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Gelieve wegblijven van mijn maagdelijkheid.
Kom we gaan wel gewoon eten.
Nederlanderquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben mocro wij kijken altijd boos.
Wat ben jij trouwens?
Ik zeg niks als jij ook niks zegtquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Overschrijden wij nu niet de FOK! code?
Ik ben stil.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik zeg niks als jij ook niks zegt
Niet weten dat Allah gewoon de Arabische vertaling is voor God, zoals Dios in het Spaans of Dieu in het Fransquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |