Ik vind mezelf geweldig. Het is ook erg gemakkelijk mezelf geweldig te vinden. Dat is namelijk zoquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:50 schreef James_R het volgende:
Jij vindt jezelf wel aardig oké geloof ik he?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:51 schreef niels0 het volgende:
Mensen die onterecht denken intelligent te zijn, zijn nog irritanter.
Ik heb een iq van 138 volgens die officiële test, niet een suf online if tv ding.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:51 schreef niels0 het volgende:
Mensen die onterecht denken intelligent te zijn, zijn nog irritanter.
Leuk voor je, maar stop alsjeblieft met opscheppen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:52 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik heb een iq van 138 volgens die officiële test, niet een suf online if tv ding.
Tevens studeer ik met 2 vingers in mijn neus. Letterlijk een uur of 2 studeren per tentamen is voldoende. En ik ga niet naar de colleges.
Mijn leven
Lol dat had ik niet gedaan in de OP. Jullie kraken me af. Dan ontkracht ik dat...quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Leuk voor je, maar stop alsjeblieft met opscheppen.
Geen probleem.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:54 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Lol dat had ik niet gedaan in de OP. Jullie kraken me af. Dan ontkracht ik dat...
IQ Testquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:52 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik heb een iq van 138 volgens die officiële test, niet een suf online if tv ding.
Tevens studeer ik met 2 vingers in mijn neus. Letterlijk een uur of 2 studeren per tentamen is voldoende. En ik ga niet naar de colleges.
Mijn leven
Herkenbaar, zet ik gister trouwens voor de verandering eens de radio aan (altijd op klassieke zender want ik houd van klassiek, schiet me) komt er een reclame blok op met een imbeciel die heel moeilijk uit zn woorden komend loopt te stotteren dat "het erg belangrijk is dat er volledige focus op economische groei is want dan stijgt ook de koopkracht".quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:47 schreef NieuweNier het volgende:
Kunnen jullie daar ook zo ongelofelijk slecht tegen?
Via mijn werk kom ik in aanraking met onwijs domme mensen. Echt gewoon diafunctionerend door een gebrek aan intelligentie. De manier waarop ze langzaam, slecht gearticuleerd, met veel ge-uh en een beperkte woordenschat praten is echt killing. Als je niet kan praten heb ik geen zin communicatie er moeilijk uit te persen. Kan je niet communiceren, probeer het dan niet...![]()
Maar ook privé ontmoet je soms echt onwijze debielen. Ze doen alles op het irritante toe verkeerd, zijn te stupide om te realiseren dat ze fouten maken, en hebben dan commentaar op jouw juiste en beargumenteerde manier van handelen.Er is gewoon niet normaal mee om te gaan. Communiceren lukt niet, en al hun acties zijn verkeerd wat irritaties opwekt.
Het ergste is ook nog dat ze zichzelf totaal overschatten. Mensen die VMBO kader niet gehaald hebben, maar van zichzelf weten -- dus niet getest hebben -- dat ze een bizar hoog iq hebben en hun opleidingen niet gehaald hebben vanwege externe factoren of een gebrek aan inzet.
Soms realiseren ze zich dat ze "niet goed kunnen leren" maar wel handig zijn met hun handen. Daarmee bedoelen ze dat ze dingen maar proberen. Dat het resultaat bagger is en bovendien inefficiënt bereikt is, doet er dan niet toe. Ze vergeten dat de mensen "die goed kunnen leren" dat intellect ook in de praktijk kunnen toepassen voor een efficiënter en beter resultaat.
Aan de ene kant is het lullig voor ze dat ze mislukt geboren zijn. Maar betekend dat niet dat we moeten doen of het volwaardige mensen zijn.
Jelly?quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Leuk voor je, maar stop alsjeblieft met opscheppen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |