Als je niet op komt dagen terwijl je wel had moeten werken ? Tuurlijk is het dan verwijtbaar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:46 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Wat is hier verwijtbaar aan dan? Zij heeft niet zelf opgezegd noch is zij op staande voet ontslagen.
Waar zie je dat staan dan? Dat is werkweigering en reden voor ontslag op staande voet ja...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:54 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Als je niet op komt dagen terwijl je wel had moeten werken ? Tuurlijk is het dan verwijtbaar.
Kijk eens terug naar de discussie waar je op reageert ...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:38 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waar zie je dat staan dan? Dat is werkweigering en reden voor ontslag op staande voet ja...
Je hebt gelijk, my bad.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:39 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Kijk eens terug naar de discussie waar je op reageert ...
Alleen als ze dat toelaten, dat je door werkt. Als ze zeggen "ja maar ho eens, je contract is finito", dan gaat die vlieger niet op.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:52 schreef spierbal het volgende:
[..]
Als ze jou een maand van te voren niet hebben medegedeeld dat het contract niet verlengt wordt. En jij werkt de eerste volgende dag buiten jouw contract om dan moet hij weer verlengd worden hoor sjakie.
30%quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:46 schreef Paardlants het volgende:
Niks mis met tijdelijk een ww'tje(mits je daardoor niet erg veel inkomen mis loopt)
Voor niks doen is 70% doorbetaald niet mis toch?quote:
Maar in 1 klap 30% inleveren is niet zo fijn lijkt mequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:58 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Voor niks doen is 70% doorbetaald niet mis toch?
Als ik je ff een tip mag geven:quote:In die 4 weken ga ik uiteraard geen baan vinden en moet doorwerken. Zo meteen dus vanuit de WW een baan zoeken :/
Klacht: opzegtermijn van een maand :/
Zo gek vind ik dat niet. Volledig terecht, eigenlijk. Afwachten op het UWV is een teken van laksheid.quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:45 schreef Werkman het volgende:
Bij het UVW werkt het namelijk zo dat ze verwachten dat je dat gelijk doet als je de mededeling van ontslag binnen krijgt, anders houden ze voor straf een week of twee van je uitkering af.
Het lullige is dat je geacht word dat te weten voordat je er binnen loopt en zoniet krijg je dit lekker ijskoud op je dak als je tegenover die gasten zit.
En toch is niet iedereen hier van op de hoogte, vooral die de eerste keer bij het UVW op moeten komen draven.quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:49 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Zo gek vind ik dat niet. Volledig terecht, eigenlijk. Afwachten op het UWV is een teken van laksheid.
Eigenlijk klopt dit volgens mij ook niet.quote:mijn klacht niet zozeer dat ik mijn baan verlies, want ik vind - denk ik - wel een nieuwe baan(uiteindelijk). Maar dat er een opzegtermijn van een maand aan kleeft, vind ik toch wel verbazingwekkend. Alsof je een abonnement opzegt.
Meestal zie je dat van te voren wel aankomen lijkt me?quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar in 1 klap 30% inleveren is niet zo fijn lijkt me
Als ik mijzelf niet vergis krijg je de eerste twee maanden 75% en daarna 70%quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:24 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Meestal zie je dat van te voren wel aankomen lijkt me?
Maar je hebt gelijk, in 1 klap 30% missen is een hele hoop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |