Het is zo simpel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:55 schreef De_Ilias het volgende:
Je gaat toch ook geen vlag van die Palestijnse terroristen ophangen nadat ze 58 Joden de dood hebben ingejaagd? Dan vraag je toch ook om klappen? Ik keur het btw niet goed........
Ook niks. Ik snap het serieus niet hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wat heeft men er in Marokko aan als er hier Marokkaanse vlaggen hangen bij bijvoorbeeld een huwelijk of bij huishoudens waar kinderen geslaagd zijn voor het schoolexamen?
Ja de Joodse lobby is het brein hierachter.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat is dus exact wat ze willen, ingehuurde figuren door de israeli's
Niet veel, want de IDF schiet nog steeds.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
geen onzin, zo kun je ook zeggen: wat heb je uberhaupt aan een demonstratie?
Bij een Israëlische wel. Want die provoceert natuurlijk!quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niks, maar daarom klappen we die bitches ook niet toch?
En toevallig hebben we er deze week ongeveer 57 topics over.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:56 schreef Individual het volgende:
Altijd leuk die Palestijnen tegen Israëli's topics. De gemoederen zijn hoog, het lost niets op en we blijven vechten.
In jouw hoofd is het een militant inderdaad. De rest van ons ziet dat anders.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
een militant is een legitiem doel hoor
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
En toevallig hebben we er deze week ongeveer 57 topics over.
Allemaal precies hetzelfde!
ja een terrorist, je hebt gelijkquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In jouw hoofd is het een militant inderdaad. De rest van ons ziet dat anders.
Leuk trolletje ben je wel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja een terrorist, je hebt gelijk
Hahaha, weet je nou echt niet wat schijnbaar betekent?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lul niet zo slap.
Als je me in een hoek wilt zetten moet je wel met iets beters komen.
Zie ook bijvoorbeeld blijkbaar:quote:schijn·baar (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord) 1. naar de schijn, niet in werkelijkheid
Ik gebruik in mijn post schijnbaar en jij vraagt mij: "waar staat dat precies". Als het ergens precies stond, dan had ik niet het woord schijnbaar gebruikt. Dus dat jij vraagt "waar staat dat precies", toont al aan dat je moeite hebt met begrijpend lezen.quote:blijk·baar (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord) 1. zoals blijkt
Wat is het nut van een vlag ophangen bij voetbal?quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:00 schreef mrspoeZ het volgende:
Ok, dus er is niemand die me kan uitleggen wat het nut is van het aan je balkon hangen van de vlag van een ander land (tenzij voetbal)?
Moslimjongeren provoceren, een aanval uitlokken, anti-semitisme roepen als je aangevallen wordt, joden in het buitenland angst aanjagen "alle niet-joden willen jullie uitroeien", meer joden die naar Israël emigreren, en dus meer joodse kolonisten die Palestijns grondgebied kunnen inpikken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:51 schreef mrspoeZ het volgende:
Wat heeft Israël eraan dat Seraphine in Oost-(welke stad eigenlijk?) een vlag aan haar balkon hangt?
Ik keur het niet goed zei ik toch? Je mag in Nederland mensen met een andere mening niet in elkaar slaan. Neemt niet weg dat mevrouw provocerend bezig was en had kunnen voorspellen dat men haar wel eens zou kunnen slaan.quote:
Shit,quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
En toevallig hebben we er deze week ongeveer 57 topics over.
Allemaal precies hetzelfde!
Als ergens geen plaatsnaam bij staat of het kengetal ontbreekt bij een telefoonnummer: bijna altijd Amsterdam.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:51 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Wat heeft Israël eraan dat Seraphine in Oost-(welke stad eigenlijk?)
Jij kan bij deze ook voorspellen dat je wat klapjes gaat krijgen, gewoon, omdat je provocerend bezig bent. Niet huilen dus als je op straat een keer aangepakt gaat worden, want zo werkt dat nu eenmaal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:01 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed zei ik toch? Je mag in Nederland mensen met een andere mening niet in elkaar slaan. Neemt niet weg dat mevrouw provocerend bezig was en had kunnen voorspellen dat men haar wel eens zou kunnen slaan.
Je weet heus wel wat ik bedoel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij kan bij deze ook voorspellen dat je wat klapjes gaat krijgen, gewoon, omdat je provocerend bezig bent. Niet huilen dus als je op straat een keer aangepakt gaat worden, want zo werkt dat nu eenmaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |