quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:34 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Waarom prijst iedereen deadprez de hemel in? Ik vind het maar een kutuser. Heeft het er alleen maar over dat users moeten uitloggen/ dood gaan etc.
je bent zelf homo, en een neger, en een jood. En gehandicapt ook, zo te zien aan je reacties.quote:
wats deze a sahbi wij mocros moeten elkaar steunen in deze maatschappij vol kafirsquote:
Sorry ik weet niet wat er gebeurde.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
wats deze a sahbi wij mocros moeten elkaar steunen in deze maatschappij vol kafirs
Goed plan vriend. Abdel neemt de shisha mee heb ik gehoord.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:43 schreef voederbietel het volgende:
Vrijdag na het gebed koffie en baklava op mijn kosten broeder.
Ik hoop dat 'ie die roze waterpijp mee neemt die staat dope bij m'n nieuwe pet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goed plan vriend. Abdel neemt de shisha mee heb ik gehoord.
Donder op en ga je moeder irriteren, hier wilt niemand jouquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:39 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
je bent zelf homo, en een neger, en een jood. En gehandicapt ook, zo te zien aan je reacties.
Jawel. Iedereen wil mij.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:52 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Donder op en ga je moeder irriteren, hier wilt niemand jou
Niemand mag jou, niemand kent jou. Veder zal je nooit wat bereiken met je mboquote:
Gymnasium, jaquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:59 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Niemand mag jou, niemand kent jou. Veder zal je nooit wat bereiken met je mbo
Jawel. Donder zelf op. Constant gezeik van jou kant naar alle users die hier een beetje goed bezig zijn. Flikker op, kneus.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:52 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Donder op en ga je moeder irriteren, hier wilt niemand jou
Ik dus, thx dat je dat onderstreept.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:20 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Denken dat je de Koning bent
Het is duidelijk wie hier de koning is.
zie mijn signaturequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:37 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Ik dus, thx dat je dat onderstreept.
Ik ben aangesteld als de koning omdat jij niet al jouw 'gebieden' zelf direct kunt besturen.quote:
jij bent de leenman, ik de leenheer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:28 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Ik ben aangesteld als de koning omdat jij niet al jouw 'gebieden' zelf direct kunt besturen.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:28 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
jij bent de leenman, ik de leenheer.
Deal?
Is haram, wat shisha.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goed plan vriend. Abdel neemt de shisha mee heb ik gehoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |