Nieuwe singletjes besproken aan de hand van de nieuwe binnenkomers in de Mega Top 100. Maak ze of kraak ze.
Zie http://home.wanadoo.nl/hitlist/Mega2002043.htm voor de complete lijst.
Top 5 van deze week:
1-1 Asereje - Las Ketchup
2-2 All the things she said - Tatu
3-3 The tide is high - Atomic Kitten
4-5 Cleaning out my closet - Eminem
5-4 Addictive - Truth Hurts
Opvallende noteringen:
Don't stop-Rolling Stones van 97 naar 45
Meer van jou-Blof van 68 naar 37
Walsen-Abel van 80 naar 51
Zoveel leuke platen uit op het moment (ook gewoon te horen op radio & tv), helaas komen ze niet de top 100 binnen, laat staan dat een van hen op 1 zal komen.....
Kom maar op met die schlager-, smartlap-, skihut-, sky radio-, enzovoort-hits!
---------------
11 Like I live you - Justin Timberlake
Moet ik me heel erg schamen als ik zeg dat ik dit best een leuk liedje vind? Net of ik aan het 'verbreezeren' ben of zo....Één troost: Het ligt niet aan Justin Timberlake dat ik dit leuk vind maar aan de producers ervan, het kereltje zelf klinkt zo nu en dan alsof iemand hem iets te hard in zijn ballen knijpt.....(laat dat maar aan de èchte Michael Jackson over.) 7-/10
25 The world a threw away - Rene Froger
Aaaaah wat lief, een 'gevoelige' balad met schattig pianootje erachter, en met uiterst emotionele stem gezongen.... Na een paar minuten springt het glazuur zowat van mijn tanden af. Aan het einde nog een uithaal en een gospelkoortje, hoe gelikt kan je iets maken? Toch wel mooi geproduceerd, desondanks. 5/10
26 Denk aan mij - Ties
Het schattige, mierzoete liedje uit Volle Maan waar elk pubermeisje als een blok voor zal vallen. Overigens ben ik zelf gisteren naar Volle Maan geweest (Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen wat betreft deze door velen zo verguisde film, ik wilde wel eens weten of 'ie ècht zo slecht is....) en heb ik me kapotgelachen om die film (en het gehalte 13-jarige meisjes in de zaal), maar dat terzijde. Ik vind het verder maar een beetje een zeikerig, dertien in een dozein-nederpopnummer. Een fantastische stem heeft 'ie (Daan Schuurmans) ook niet. Toch heeft het wel wat. 5,5/10
30 Hold on to the world - Kane
Hetzelfde als al die anderen van hun. Standaard commerciële, gladde rockmuziek met de hijgerige zang van Dinand eroverheen. En zoals altijd: goed en degelijk geproduceerd maar helemaal niks speciaals. Punt. 6,5/10
50 Dirty - Christina Aguilera & Redman
Help, ik verbreezer ècht, ook dit vind ik goed. Maar ja, ook hier geld (Net als bij Justin Timberlake) dat ik de hoofd-artiest juist het mindere aspect aan het nummer vindt (schreeuw eens niet zo, mens!), het gaat me meer om die Redman die het van a tot z in elkaar gezet heeft. Erg goed geproduceerd, en met een leuk stukje rap erdoorheen. Ik heb een versie zònder Christina ontdekt op Kazaa, die zet ik zelf ook standaard op. O ja, die clip? Afgrijselijk.
7,5/10 (Versie met alleen Redman: 8,5/10)
54 I wanna dance with somebody - DJ Alive & Kicken
Nogal goedkope en houterig klinkende danceversie van het oude nummer van Whitney Houston. Muziek en zang kloppen voor geen meter bij elkaar. Alsof je twee verschillende platen door elkaar heen draait. Slecht geproduceerd. Net een dertienjarige die voor het eerst met z'n Magix Music Maker-pakketje zit te prutsen. Patrick Kicken, SCHAAM JE! 1/10
61 Get up and boogie - Belle Perez
Dit is dus net Britney in haar begintijd en het klinkt ook exact als een eerdere van haarzelf: Honeybee. Engels met een Vlaams accent, moet dat nou? Goed in het gehoor liggend maar behoorlijk fantasieloos nummer. Enkel voor de hitparade in elkaar geknutseld en wat dat betreft goed gelukt maar zonder enige ziel of zo erin. 5/10
63 Acht punt drie - Schintaler
Re-entry. En Kazaa heeft hem nog steeds niet. Afgaande op andere titels van dezelfden hoef ik er niet zo mee te zitten. Bikinipolka? Hela hola? Der franzl oet t kloster? Goh......
67 One more try - DJ Boozywoozy
Nog één poging....om hier zonder koppijn van te krijgen naar te luisteren. O.k., ik ben bevooroordeeld, maar probeer hier toch objectief naar te luisteren voor zover het lukt. Als je dacht dat de vorigen al rotzooi waren heb je deze nog echt niet gehoord. Goedkope meespringhouse voor in de skihut. Het grenst aan het hilarische, wéér zo'n zelfde plaat in de lange rij. Uiteraard zit het Party affair-synthje er weer in....... 1/10
69 Right here right now - Vinzzent
Ken ik niet, Kazaa heeft het niet. VINZZENT, JE HEBT TOCH NIET HET NUMMER VAN FAT BOY SLIM ZITTEN VERKRACHTEN HÈ??!!??
71 Je bent sowieso mijn type - Dennie Christiaan
Kazaa heeft dit niet. Ik ken het niet. En ik ben daar heel erg blij mee.
78 De geur van je huid - Danny Nicolay
Re-entry. Kazaa heeft dit nog stééds niet. Ik ken het niet. Volgens mij ook niet zo erg.
79 Zolang - Gordon feat. Re-Play
Ken ik niet. Kazaa doet vervelend. Om de een of andere reden heb ik niet het gevoel dat ik wat mis.
80 The zephyr song - Red Hot Chili Peppers
Precies hetzelfde als al zijn (midtempo) voorgangers, maar desondanks blijft het toch wel erg mooie muziek. Er straalt altijd klasse vanaf en ondanks dat het niet erg creatief klinkt als je veel eerdere nummers van ze kent klinkt het gewoon goed. Fijne sfeer, goede melodie, perfect gespeeld en geproduceerd. 7+/10
82 The game of love - Santana feat. Michelle Branch
Hele mooie plaat. Hij klinkt aan de ene kant vrij middle of the road, maar aan de andere kant vind ik hem toch zeker niet saai. De zang in het nummer vind ik zeer pakkend, vooral wanneer ze de hoogte in gaat. Alles aan het liedje klopt, het ligt perfect in het gehoor, en het is ook typisch zoiets wat in bijna elk radio-format past. 8+/10
91 Bring that beat back - Don & Johnson
Re-entry. De house/bubbling-versie van Dansplaat van Brainpower blijft voor mij een tikkeltje plat, niet al te creatief, maar in zijn (skihut-dance)-genre zeer sterk nummer. Een dance-bewerking van Dansplaat had absoluut veel erger gekund dan dit. 6/10
98 Teach me how to love - David Charvet
Weer een re-entry. Dit is die jongen die eerst in Baywatch zat en toen opeens dacht dat 'ie kon zingen. Ik ben er nog steeds niet enthousiast over. Ik vind zijn stem wat zwak en het liedje (midtempo pop/rock) erg standaard. Het gaat het ene oor in en het andere gelijk weer uit. 5/10
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 22-10-2002 23:50]
Ik vind het hele MJ-geimiteer vreselijk. Maar ik vind Micheal Jackson ook geen leuke artiest (hit me!) 5/10
26 Denk aan mij - Ties
De ruuddewild.nl versie is leuker! Maar toch opzich best aan te horen. beter dan Justin. 6/10
Best leuk. Leuker dan Rain On Me ofzo. Toch niet het beste Kane-nummer. 7/10
Geweldig!
Leuk gezongen (maar dat kan Chrissie toch wel), lekker ritme enzo. En een vreselijke clip. Maar dat maakt niets uit. 9/10
Leuk nummer. Niet het beste van By The Way (dat is Midnight), maar zeker goed aan te horen. Ik kan er niet zo veel over kwijt omdat het gewoon leuk is! 8/10
Ook mooi, maar niet zo leuk als America (met P.O.D.). Michelle kan gewoon mooi zingen. Lekker gitaarriedeltje van Santana (maar dat kan de man ook wel). Maar toch haalt het het niet bij Smooth (die is misschien nog leuker dan America). 8.5/10
quote:Oooh, die clip ja. Ik ging er even voor zitten. Wat een clip..... Raar dat eerst wordt gecensureerd dat er een meszwaard door haar buik gaat maar dat ze lekker haar bloed uitsmeert mag wel. Maar toch.
Op dinsdag 22 oktober 2002 23:47 schreef schatje het volgende:
Is die nieuwe van Madonna al uit??
Mooie clip trouwens!
quote:Ik vraag me af of die allemaal al uit zijn. Het gebeurt steeds meer dat nummers grijs gedraaid worden al een aantal weken voor ze in de winkel liggen. Om het downloaden te bevorderen zeg maar.
Op dinsdag 22 oktober 2002 23:34 schreef postinggirl het volgende:
Zoveel leuke platen uit op het moment (ook gewoon te horen op radio & tv), helaas komen ze niet de top 100 binnen,
---------------
Bah, vreselijk nummer. Als ik die kop van hem in beeld zie weet ik niet hoe hard ik moet zappen, van die nepmuziek... hij probeert iedereen na te doen maar het is niks. 1/10
Zie commentaar Blof vorige week.
Hm wat is er met Britney en vooral Christina gebeurt? Ik durf best te zeggen dat ik van beide de debuutsingles wel aardig vond toendertijd... maar het is wel erg achteruitgegaan. Christina nu dus ook... echt heel erg dit, daar helpt die clip ook niet aan (wat ziet ze er trouwens vreemd uit, als je je blik van een rood driehoekje kunt afhouden, door dat lange dikke haar, net of kloppen de verhoudingen niet). Maar goed, het nummer is flut. 1/10
Volgens mij heb ik deze wel eens gehoord, maar heb dat blijkbaar alweer verdrongen.
Iemand die snapt waarom hij Timmy T er bij haalt? Het gaat duidelijk om het gestamp en geboem, waar is dat intro en outro dan voor nodig? Om er een titel aan te geven? Ik vind die hoge stemmetjes altijd nogal lachwekkend trouwens. 3/10
Fatby slim of Jesus Jones, maar vast een cover Ik ken het niet.
Ik heb het echt definief gehad met de Peppers. Vind dit ook niks... vroeger was het nog spannend maar je kunt merken dat ze ouder worden. En dan wordt die stem van Kiedis erg irritant. 4/10
Lekker nummer wel, wordt alleen een beetje verknoeid door die standaard riedeltjes van Santana. Hij voert z'n kunstje voor de zoveelste keer uit en heeft deze keer aan Michelle een goeie om het gitaargeneuzel te omlijsten. 7/10
quote:Deze is trouwens niet gemaakt door Patrick Kicken, maar door z'n broertje.
54 I wanna dance with somebody - DJ Alive & KickenNogal goedkope en houterig klinkende danceversie van het oude nummer van Whitney Houston. Muziek en zang kloppen voor geen meter bij elkaar. Alsof je twee verschillende platen door elkaar heen draait. Slecht geproduceerd. Net een dertienjarige die voor het eerst met z'n Magix Music Maker-pakketje zit te prutsen. Patrick Kicken, SCHAAM JE! 1/10
Maar goed, ik ben weer te bevooroordeeld over dit nummer, want ik vindt Roxane's versie veel beter:
http://www.mostiko.be/roxanne/imgs_roxane/roxane_clip.wmv
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 23-10-2002 00:49]
Het valt me niet eens tegen... Toen ik zowaar de moed had om de clip te bekijken, verbaasde ik me daar blijkbaar zo over dat ik de muziek gemist had. Naast de overduidelijke MJ-overeenkomsten, vind ik dat gekreun en gehijg in de microfoon ook wel een beetje Britney Spears-achtig... Hoop niet dat dát een kunstje gaat worden van de Neptunes. 5
26 Denk aan mij - Ties
Heb er niet echt behoefte aan om dit te downloaden, maar dit is toch dat enorm gevoelige lied? Waarbij gevoelig staat voor kreunen en steunen? In dat geval 2
Ik vind hem eigenlijk wel aardig, maar als het vaak gedraaid wordt zal het wel veranderen... Wat is eigenlijk dat gedeelte wat erin is gemonteerd? Zijn dat oude toespraken? Dat zou wel een beetje over-the-top zijn... Maar goed: 7
Wanneer is de laatste keer dat Christina Aguilera gezongen heeft? Ik heb het idee dat ze erg vaak gebruik maakt van praten in combinatie met schreeuwen... Net als de alom gewaardeerde (...) op een gegeven moment in elk liedje een hoge noot stond te gillen. Irritant. Het nummer zelf is wel goed aan te horen zolang ik Christina op de achtergrond denk... De versie met alleen Redman kan ik trouwens niet vinden. 6
Ik vind de laatste nummers van ze beter dan die van een jaar of twee geleden geloof ik. Kan zijn dat het komt omdat ik geen Veronica meer hoef te luisteren, dus wellicht had ik toen een overkill... Dit nummer, luistert gewoon erg prettig. 7.5
Geweldig voor op de autoradio. Weet niet waarom, maar het luitert gewoon relaxed, net als Smooth van zijn vorige plaat. 8.5
[Dit bericht is gewijzigd door PokerFace op 23-10-2002 00:47]
Oh, wat is dat oude lijstje van zoveel jaar terug dan weer geweldig om te lezen. Op deze manier denk ik dat de hitparade zijn langste tijd gehad heeft en op geen enkele manier meer leading zullen zijn voor wat je op de radio hoort.
En gelukkig maar, denk dat van al die binnenkomers er misschien 4 de playlist van 3fm halen (de vier die aardig zijn).
quote:Tja, Airplay implementeren in een hitlijst vind ik eigenlijk ook niks. Ik denk dat hitlijsten niet meer serieus te nemen zijn totdat de groep die singles koopt weer wat breder wordt. Want op dit moment beperkt het zich imo voornamelijk tot 14-jarige pubers die er nog niet achter zijn hoe internet werkt.
Op woensdag 23 oktober 2002 00:46 schreef evert het volgende:
ik word ook een beetje moedeloos. het is het allemaal weer niet wat binnenkomt.
Uitzonderingen zijn absoluut Kane (8/10), RHCP (7,5/10) en Santana (7,5/10).
Maar verder is het wanhoop troef. Die Justin Timberlake is niet stijl, maar in ieder geval nog enigszins verrassend.Oh, wat is dat oude lijstje van zoveel jaar terug dan weer geweldig om te lezen. Op deze manier denk ik dat de hitparade zijn langste tijd gehad heeft en op geen enkele manier meer leading zullen zijn voor wat je op de radio hoort.
En gelukkig maar, denk dat van al die binnenkomers er misschien 4 de playlist van 3fm halen (de vier die aardig zijn).
quote:Hej hej, ietsje meer respect voor Reggie Nobles ja. Die al een hele tijd in da game is (en de laatste steeds steeds meer van die collabs met dit soort acts heeft. Hmm
het gaat me meer om die Redman
quote:IK zou niet durven
VINZZENT, JE HEBT TOCH NIET HET NUMMER VAN FAT BOY SLIM ZITTEN VERKRACHTEN HÈ??!!??
quote:Vaag, waar zijn alle nummer 1's gebleven?
Op woensdag 23 oktober 2002 10:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Misschien ook even leuk: 10 meest verkochte singles van dit jaar tot nu toe:
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 23-10-2002 11:00]
quote:Terecht wat mij betreft: Vooral 3 en 5. 1 en 7 ook best wel. Wat de rest in die lijst doet is me een groot raadsel, geen héle extreme bagger maar er zijn zoveel betere uitgebracht vind ik. (Van nr 9 krijg ik overigens erg weke ingewanden.)
1 Whenever wherever - Shakira
2 If tomorrow never comes - Ronan Keating
3 Ice queen - Within temptation
4 Desenchantee - Kate Ryan
5 A little less conversation - Elvis Presley & JXL
6 Hot in here - Nelly
7 Dansplaat - Brain Power
8 I need a girl - Usher & P. Diddy & Loon
9 Zij - Marco Borsato
10 From Sarah with love - Sarah Connor
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 23-10-2002 11:01]
quote:http://home.wanadoo.nl/hitlist/Mega2002singles.htm dus van ongeveer dezelfde site als Postinggirl
Op woensdag 23 oktober 2002 11:00 schreef Antarcticas het volgende:
Tom-Tom, mag ik vragen wat je bron is?
Ik vind het zo vreemd dat Ronan Keating op 2 staat, had ik niet verwacht.
dit is de top 10 van de top 40:
2 Desenchantee - Kate Ryan
3 I need a girl - Usher & P. Diddy & Loon
4 The world's greatest - R. Kelly
6 A thousand miles - Vanessa Carlton
7 Just a little - Liberty X
8 If tomorrow never comes - Ronan Keating
9 Dansplaat - Brain Power
10 Hot in here - Nelly
http://home.wanadoo.nl/hitlist/Top402002singles.htm
quote:En die gaat al jarenlang op punten, dus is beter voorspelbaar...
Op woensdag 23 oktober 2002 11:11 schreef Tom_Tom- het volgende:dit is de top 10 van de top 40:
(ook Kate Ryan al zo hoog.... echt niet doorgehad dat die zoveel gedaan heeft)
Vind deze single nou ook niet echt bijster heftig, just Kane. 6/10
Christina geeft haar publiek het goede (?!) voorbeeld in de clip en in de tekst... wat voor beeld moeten pubertjes, kids en tienertjes hier nou van krijgen?! Call me oldfashioned, maar gaat wel een beetje ver voor haar doelgroep... nuttin' but a ho... 6/10
quote:Waar is Las Ketchup?
2 If tomorrow never comes - Ronan Keating
3 Ice queen - Within temptation
4 Desenchantee - Kate Ryan
6 Hot in here - Nelly
7 Dansplaat - Brain Power
8 I need a girl - Usher & P. Diddy & Loon
9 Zij - Marco Borsato
10 From Sarah with love - Sarah Connor
quote:Op 52
Op woensdag 23 oktober 2002 11:46 schreef LoekB het volgende:[..]
Waar is Las Ketchup?
Opvallende noteringen:
Don't stop-Rolling Stones van 97 naar 45
Meer van jou-Blof van 68 naar 37
Walsen-Abel van 80 naar 51
Wat een vreselijk goedkoop nummer is dit zeg. Nee niet mijn smaak. 4/10
25 The world a threw away - Rene Froger
Ken ik en volgens mij hoef ik het ook niet kennen.
26 Denk aan mij - Ties
En stom genoeg vind ik dit nog leuk ook. Het is gewoon aangenaam om te horen net als c.o.s.t.a. Nadeel is dat het helaas geen zomer is. 7/10
Ken ik niet.
Zelfde als justin. 3/10
Ken ik ook niet
Vrolijk nummer, jammer dat het zo cheap klinkt en gewoon. 5/10
Ken ik ook niet
En hier krijg ik herinneringen van, maar van wat weet ik ook niet. Klink zo 90'er jaren met dat stemmetje. Jammer dat het zelfde geluid erachter zit. 6/10
Ken ik niet.
Ken ik niet.
Ken ik niet.
Ken ik niet.
Zoveelste zelfde muziek van hun. Was leuk maar begint nu te vervelen. 6/10
Tja, geen mening eigenlijk. Vind het niet geweldig maar ook niet goed. Tis een leuk radio plaatje. 6/10
Ken ik niet.
Zelfde als bij santana.
quote:Klopt, dat van Baywatch had ik al gezegd in mijn eerste post.
Op woensdag 23 oktober 2002 18:43 schreef schatje het volgende:
David Charvet, is toch die gast van Baywatch en Melrose Place??
En daar gaan we weer... een top 5 die eigenlijk muurvast zit.
---------------
11 Like I love you - Justin Timberlake
Mag ik me bij de rest aansluiten? Dit is zo duidelijk MJ style. De beat en dergelijke klinken niet slecht en het zit best aardig in elkaar moet ik toegeven. Toch iets wat wel duidelijk weer richting 'trash can' wordt gedumpt bij mij. 5/10
25 The world I threw away - Rene Froger
Hoe zullen we dit omschrijven... een elektronische ballad? In de meeste ballads worden vaak echte instrumenten gebruikt, maar dit komt duidelijk voor 95% uit synthesizers (Rene zelf nog net niet). Op zich is er niets mis mee, maar ik vind het allemaal net wat te strak 'gespeeld'. Hierdoor klinkt het enorm plastisch en verliest het toch behoorlijk zijn waarde. Ook de delay over Froger z'n stem had ik toch liever anders gehoord. 3/10
26 Denk aan mij - Ties
Tsja, dit geval hoor je al heel erg vaak op de radio. De stem van Daan is niet echt alles. Te doods en eigenlijk helemaal niet geschikt voor ballads.Daarnaast ook nog dat enorm Gooise accent erbij. Nee, dit is niet voor mij weggelegd. 4/10
Typische plaat voor Kane. Zelfde opbouw, zelfde truukjes. De heren beginnen toch wel in herhaling te vallen. Het nummer kabbelt rustg voort en gaat het ene oor in en het andere weer uit. 6/10
50 Dirrty - Christina Aguilera & Redman
Redman 'ken' ik van z'n CD 'Dare iz a darkside'. Dit keer dus met C. Aguilera. Het klinkt best goed in ieder geval. Goed geproduceerd is het zeker. 7/10
Pfff.... sorry hoor, maar hoe minimaal kun je gaan wat betreft produktie. Het lijkt net of dit op een Amiga 500 is gemaakt in Protracker, terwijl er hooguit 2 of 3 kanalen zijn gebruikt. Dit zal het wel weer goed doen in de skihut. 2/10
Britney uit België. Er zit een stukje in verwerkt van een oud jaren 60/70 nummer en ik kan niet op de titel/uitvoerende komen Het nummer op zich is gewoon pure plasticpop (net als dat van Britney). 4/10
Kazaa heeft deze niet en ik zal er ook niet wakker van liggen.
Die piano, die ongeloofelijk meegaande syntheziser en die fanstastische zang... alles wat deze plaat dus niet heeft. Wederom een baggerprodukt van BoozyWoozy. Hier ga ik verder geen woorden aan vuil maken. Een andere recensie van onder andere mij staat hier. (Even wat reclame maken ). 1/10
Niet te vinden met Kazaa.
Ook deze is niet via Kazaa te halen, maar of ik dat zo erg vind...
Wederom heeft Kazaa deze niet.
Hm, gaat lekker snel zo. Wederom geen succes met Kazaa.
Zeker een populaire plaat op Kazaa gezien de downloadsnelheid. Ik had al een sterk vermoeden dat ik deze plaat kende. Momenteel wordt dit ding zo'n beetje grijs gedraaid op de radio (voor zover dat nog kan met CD's). Een goede produktie, waarvan het refrein zeker blijft hangen. 7/10
Ook al weer zo'n plaat die erg vaak wordt gedraaid op 538. De typische Carlos Santana sound is gewoon geweldig om naar te luisteren. Ondanks dat deze plaat ook vaak op Sky Radio te horen zal zijn, misstaat deze zeker niet op andere zenders. 7.5/10
Hoewel dat dit een skihutplaat is, vind ik 'm toch niet zo vreselijk als de gemiddelde plaat die in dergelijke tenten wordt gedraaid (ja, ook ik heb er een aantal malen noodgedwongen aan moeten geloven en ik was blij dat ik weer buiten stond). Niet slecht gedaan in ieder geval. 6/10
Amerikaanse gitaarrock. Heel erg standaard. Ene oor in, andere oor uit. Het zou wel een aardige tune zijn voor een TV programma. 5/10
Na 2/3 of zo gaat de beat (of hoe dat ook heet) over naar een heel ander melodietje. Ik ken dat ergens van. Maar waarvan?
quote:geen idee
Op woensdag 23 oktober 2002 23:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zeg, vraagje over dat plaatje van J. Timberlake.Na 2/3 of zo gaat de beat (of hoe dat ook heet) over naar een heel ander melodietje. Ik ken dat ergens van. Maar waarvan?
quote:Lijst is zeker niet bijgewerkt............ Let maar eens op aan het einde van het jaar.......
Op woensdag 23 oktober 2002 11:49 schreef ranja het volgende:[..]
Op 52
quote:Het leek me ook al vreemd toe... ik kan wel raden waar-ie ongeveer terecht gaat komen
Op donderdag 24 oktober 2002 09:36 schreef Tovaho het volgende:[..]
Lijst is zeker niet bijgewerkt............ Let maar eens op aan het einde van het jaar.......
quote:Helaas wel, ja.....
Op donderdag 24 oktober 2002 11:11 schreef ranja het volgende:[..]
ik kan wel raden waar-ie ongeveer terecht gaat komen
Hm in de nieuwe tipparade deze week:
29 (-) take me home - sophie ellis-bextor
Is die weer opnieuw uit?
[/beetje offtopic]
quote:Da's opzich wel een slimme move. D'r waren toen meer dan genoeg mensen die zeiden dat het een leuke plaat was, maar hij sloeg niet echt aan.
Op donderdag 24 oktober 2002 15:34 schreef ranja het volgende:
[beetje offtopic]Hm in de nieuwe tipparade deze week:
29 (-) take me home - sophie ellis-bextor
Is die weer opnieuw uit?
[/beetje offtopic]
Ik vind het nog steeds haar leukste nummer. Groovjet (met Spiller) niet meegerekend.
quote:Maar niemand weet dit? Volgens mij is het toch best een bekend riedeltje.
Op woensdag 23 oktober 2002 23:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zeg, vraagje over dat plaatje van J. Timberlake.Na 2/3 of zo gaat de beat (of hoe dat ook heet) over naar een heel ander melodietje. Ik ken dat ergens van. Maar waarvan?
quote:Mee eens. En ook de leukste clip
Op donderdag 24 oktober 2002 15:37 schreef postinggirl het volgende:
* postinggirl hoopt....Ik vind het nog steeds haar leukste nummer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |