Frituur eet ik zelden 2 keer per jaar maximaal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:42 schreef wise het volgende:
Gewoon genoeg bewegen.
En frituuren andere vette shit laten staan.
Speciale dieeten volgen
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:53 schreef pijltjegooien het volgende:
Beter drink je gewoon zwarte koffie.
dat je niet te dik bent betekent niet dat je een normaal postuur hebt. De helft van jullie zijn graatmagere bleekneusjes die hoog nodig met wat gewichten in de weer moeten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom is gewoon een normaal postuur jezelf aan meten zo moeilijk?al die dikzakken op de wereld
Leef mijn hele leven al gewoontjes, beetje gezond eten doordeweeks, groenten en fruit en hoef nooit op dieet. Hele leven al niet.
Of heb ik dan gewoon een normale schildklier?
Jullie?quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dat je niet te dik bent betekent niet dat je een normaal postuur hebt. De helft van jullie zijn graatmagere bleekneusjes die hoog nodig met wat gewichten in de weer moeten.
[ afbeelding ]
Eindelijk nu snap ik het, jij bent zo'n Gym rat. Daarom doe je altijd zo lullig in topics, jij hebt alleen de gym dat is jouw alles, buiten dat is er niets in jouw leven daarom geef je op iedereen af wiens biceps niet aan een omtrek van 60 centimeter voldoet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jullie?
Ik kan jou bench pressen wat wil jij nu danfoto staat in wat draag jij topic.
Precies ik lach dikzakjes en emotionele losertjes zoals jij uitquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:04 schreef Spongeboss het volgende:
Van suiker in de koffie wordt je dik.
[..]
Eindelijk nu snap ik het, jij bent zo'n Gym rat. Daarom doe je altijd zo lullig in topics, jij hebt alleen de gym dat is jouw alles, buiten dat is er niets in jouw leven daarom geef je op iedereen af wiens biceps niet aan een omtrek van 60 centimeter voldoet.
Ja maar eigenlijk heeft jouw leven dus totaal geen betekenis buiten je spieren? Dat vind ik nog zieliger eigenlijk, ik kom hier ooit bovenop en dan is het prima, jij daarentegen bent altijd met je spieren bezig... Pak je wel genoeg eiwitten vandaag? Overigens heb ik ook een periode gebenched etc ik kon 120 kilo squaten en 78 kilo bankdrukken maar toen besefte ik hoe bedeutungslos het allemaal was.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Precies ik lach dikzakjes en emotionele losertjes zoals jij uitdan voel ik mij beter. Spijker kop, Argo
Dit ja. Dus jij zegt van maak er maar een einde aan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk heeft jouw leven dus totaal geen betekenis buiten je spieren? Dat vind ik nog zieliger eigenlijk, ik kom hier ooit bovenop en dan is het prima, jij daarentegen bent altijd met je spieren bezig... Pak je wel genoeg eiwitten vandaag? Overigens heb ik ook een periode gebenched etc ik kon 120 kilo squaten en 78 kilo bankdrukken maar toen besefte ik hoe bedeutungslos het allemaal was.
Aan van je lichaam een tank te maken, en je geest te vergeten en nooit eens aan de ziel te werken ja. Maak een eind aan de gym en de eiwitten en ga je ziel eens gebruiken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit ja. Dus jij zegt van maak er maar een einde aan?
Wat lul je weer intelligent, computerjunkiequote:Op donderdag 31 juli 2014 14:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Aan van je lichaam een tank te maken, en je geest te vergeten en nooit eens aan de ziel te werken ja. Maak een eind aan de gym en de eiwitten en ga je ziel eens gebruiken.
Jouw keuze jouw keuzequote:Op donderdag 31 juli 2014 14:11 schreef Deetch het volgende:
[..]
Wat lul je weer intelligent, computerjunkie
Eerst bewijs van dat een ziel ook daadwerkelijk bestaat en niet verzonnen is zoals jouw hele FOK! leven.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Aan van je lichaam een tank te maken, en je geest te vergeten en nooit eens aan de ziel te werken ja. Maak een eind aan de gym en de eiwitten en ga je ziel eens gebruiken.
Lees de Socrates dialoog waarin hij de ziel uitlegt. Plato's Phaedo.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerst bewijs van dat een ziel ook daadwerkelijk bestaat en niet verzonnen is zoals jouw hele FOK! leven.
Nee. EN dan nog, dat is geen bewijsquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Lees de Socrates dialoog waarin hij de ziel uitlegt.
Oh maar heb jij bewijs dat naar de gym gaan en roids gebruiken of je hele leven lang alleen maar trainen goed is?quote:
Ehh? Compleet irrelevant ditquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh maar heb jij bewijs dat naar de gym gaan en roids gebruiken of je hele leven lang alleen maar trainen goed is?
Ahaha, ik heb je foto gezien. Als jij meer bencht dan 60kg, ben ik Arnold.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jullie?
Hey Arnoldquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ahaha, ik heb je foto gezien. Als jij meer bencht dan 60kg, ben ik Arnold.
Arnold wie?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ahaha, ik heb je foto gezien. Als jij meer bencht dan 60kg, ben ik Arnold.
Dan toch lekker niet joh jaloers sujetquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Yeah right, 60kg krijg jij nog niet omhoog als je er een takelwagen bij mag gebruiken.
En die moet ik kennen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Yup. Er is maar één Arnold.
[ afbeelding ]
Ik ben niet jaloers. Ik heb alleen een hekel aan ecto's die 100 kilo willen benchen, de stang vervolgens twee centimeter laten zakken, keihard beginnen te struggelen waarna de spotter de stang rerackt, en dan keihard claimen dat ze zojuist 100kg hebben gebencht. Zoals jij, dus.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan toch lekker niet joh jaloers sujet
Gewoon een pet erop zetten, dat zie je toch? Hoe is dat relevant voor de ectopraatjes van 2nutz?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe krijg jij je haren zo?
Precies ik kon 78 kilo doen en dat was zwaar en afzien, maar het lukt een keer of 6. Maar dan zie je kerels die je na willen doen en die hun rug als springplankje gebruiken of totaal verkutte vorm hebben. Maar daarom ben ik blij dat ik ontsnapt ben aan de gym cultuur vreselijk is dat daar.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers. Ik heb alleen een hekel aan ecto's die 100 kilo willen benchen, de stang vervolgens twee centimeter laten zakken, keihard beginnen te struggelen waarna de spotter de stang rerackt, en dan keihard claimen dat ze zojuist 100kg hebben gebencht. Zoals jij, dus.
Ik dacht dat je die Arnold bedoelde.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Gewoon een pet erop zetten, dat zie je toch? Hoe is dat relevant voor de ectopraatjes van 2nutz?
Ik ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers. Ik heb alleen een hekel aan ecto's die 100 kilo willen benchen, de stang vervolgens twee centimeter laten zakken, keihard beginnen te struggelen waarna de spotter de stang rerackt, en dan keihard claimen dat ze zojuist 100kg hebben gebencht. Zoals jij, dus.
Naar de gym gaan is als een hamster dat dagelijks in zijn rad loopt. Doe eens wat nuttigs met je leven, je lichaam is maar een lijk dat je doet meezeulen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ookik train overigens al meer dan 10 jaar. Maar prima toch.. ben ik een ecto en jij een jaloers sujet.
Weet jij overigens hoe zwaar die andere gebruiker is waar ik het tegen zei? misschien is die wel 70kg
Iets nuttigs? zoals dagelijks verzonnen topics maken en je voor doen als een tbs'er? bedoel je dat?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Naar de gym gaan is als een hamster dat dagelijks in zijn rad loopt. Doe eens wat nuttigs met je leven, je lichaam is maar een lijk dat je doet meezeulen.
Meditatie klappen man, meditatie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iets nuttigs? zoals dagelijks verzonnen topics maken en je voor doen als een tbs'er? bedoel je dat?
Gewoon maximaal water drinken en sporten/massa kweken met poeders en smerige shakes, vergeet dan niet om elke keer setjes van 5 te doen ongeacht het gewicht etc want je moet meer tijd over houden om je rust te pakken, cool te doen in de spiegel en om je heen kijken naar de chicks natuurlijk. Ohja en na verloop van tijd moet je elke zomer shirtloos naar een damce/techno festival of wat dan ook gaan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:20 schreef Willoow het volgende:
Gewoon veel sporten ts, hoef je ook niet zo te letten op wat je eet. Misschien val je meer af als je niet dieet doordat je stofwisseling beter op gang blijft.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Meditatie klappen man, meditatie.
Sporten is juist goed en leuk. Niemand hoeft ook 24 uur per dag te sporten, is meestal maar een uurtje ofzo.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Naar de gym gaan is als een hamster dat dagelijks in zijn rad loopt. Doe eens wat nuttigs met je leven, je lichaam is maar een lijk dat je doet meezeulen.
Daarbij is deze gebruiker zoals hij zelf zegt dik met overgewicht en dan anderen afraden om te sportenquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sporten is juist goed en leuk. Niemand hoeft ook 24 uur per dag te sporten, is meestal maar een uurtje ofzo.
Nee maar bij mannen die beginnen over hoeveel ze benchen gaat hun hele leven erom draaien. Qua eten alles, het moet heel precies etc, ze kunnen er niet tegen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sporten is juist goed en leuk. Niemand hoeft ook 24 uur per dag te sporten, is meestal maar een uurtje ofzo.
Al 10 jaar en er dan nog zo schriel uit zien? Doe je soms crossfit of zo?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ookik train overigens al meer dan 10 jaar. Maar prima toch.. ben ik een ecto en jij een jaloers sujet.
Weet jij overigens hoe zwaar die andere gebruiker is waar ik het tegen zei? misschien is die wel 70kg
Wat een rare reactie. Jij voelt je op je lul getrapt ofzo?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:25 schreef Ivopiefo het volgende:
[..]
Gewoon maximaal water drinken en sporten/massa kweken met poeders en smerige shakes, vergeet dan niet om elke keer setjes van 5 te doen ongeacht het gewicht etc want je moet meer tijd over houden om je rust te pakken, cool te doen in de spiegel en om je heen kijken naar de chicks natuurlijk. Ohja en na verloop van tijd moet je elke zomer shirtloos naar een damce/techno festival of wat dan ook gaan.
Wauw, ik moet even m'n excuses aanbieden aan 2nutz. Ik dacht dat hij de grootse zeverzak was die hier rondloopt, maar een nieuwe kampioen is opgestaan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Geweldig voor je. Ik denk dat je beeld gewoon totaal niet klopt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Al 10 jaar en er dan nog zo schriel uit zien? Doe je soms crossfit of zo?
Tering zeg, ik was op m'n 16e gespierder van het rukken dan jij na 10 jaar gym.
Nee, zo lang is mijn lul nietquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat een rare reactie. Jij voelt je op je lul getrapt ofzo?
"Ik hoef geen kleerkast te worden".quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geweldig voor je. Ik denk dat je beeld gewoon totaal niet klopt.
Ik train namelijk alles... en ik hoef geen kleerkast te worden.
Ik loop ook hard, doe de 4 mijl en daar word je niet breder van he
Dat was je niet Argo, je bent altijd al een nietsnut geweest. Dus ook dat is weer verzonnen
De sarcasme spat er van afquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:30 schreef Ivopiefo het volgende:
[..]
Nee, zo lang is mijn lul nietoh? Vertel?
Dude, wat is er mis met jou man?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
"Ik hoef geen kleerkast te worden".
Hét excuus voor luie ecto's die willen doen alsof ze serieuze lifters zijn, maar geen gains hebben om dat te bewijzen.
Nou, doe maar rustig aan dan, we willen niet dat je morgen opstaat en eruit ziet als een opgepompte Phil Heath.
Fitnessquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wauw, ik moet even m'n excuses aanbieden aan 2nutz. Ik dacht dat hij de grootse zeverzak was die hier rondloopt, maar een nieuwe kampioen is opgestaan.
Geen wonder dat je zo'n vadsige endo bent, met zo'n instelling.
En wat doe jij naast je tarotkaartjes dan argo?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
FitnessBodybuilding.
Wat heb je eraan man training is goed, maar alleen spieren brengen je niets. Kendo etc is veel beter.
Op kleine lullen kun je ook trappenquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:30 schreef Ivopiefo het volgende:
[..]
Nee, zo lang is mijn lul nietoh? Vertel?
Tarot, Yoga 3x per dag, 2x per dag mediteren.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En wat doe jij naast je tarotkaartjes dan argo?
Niet netjes om te zeggen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Op kleine lullen kun je ook trappen
Kan je ook 120 reps DL met 4% bf?quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
Vind het leuk voor je dat je daar je ei in kwijt kanquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Tarot, Yoga 3x per dag, 2x per dag mediteren.
117 reps wel met 5%BFquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan je ook 120 reps DL met 4% bf?
Spieren trainen is ook belangrijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
FitnessBodybuilding.
Wat heb je eraan man training is goed, maar alleen spieren brengen je niets. Kendo etc is veel beter.
Pas maar op, meneer de ecto. Al dat drukken op toetsen kost ook kracht en misschien groeien je spieren daardoor wel en dat moeten we niet hebben hé. Je wilt natuurlijk geen kleerkast worden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dude, wat is er mis met jou man?gaat helemaal mad omdat ik meer kan benchen dan hem terwijl hij zo zijn best doet
![]()
Maar je haatzuchtigheid en bitterheid zijn me nu wel verklaard doordat je zo'n gym monkey bent. Andere altijd aanvallen maar zelf in de gym staan met je bromo vrienden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind het leuk voor je dat je daar je ei in kwijt kanniet mijn ding.
Maar niet puur, alle legers in de antieke tijd trainde zeker, maar uithoudingsvermogen en hoe met een zwaard om te gaan was belangrijker. Een leger van gym monkeys met super spieren zouden het verliezen van een falanx leger, dat goed uitgerust is in conditie.quote:
Mooi toch dat je nu duidelijkheid hebt. Je had het ook kunnen vragen of de spirits om raad vragen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar je haatzuchtigheid en bitterheid zijn me nu wel verklaard doordat je zo'n gym monkey bent. Andere altijd aanvallen maar zelf in de gym staan met je bromo vrienden.
Kendo. Een beetje rondzoemen als een bijtje, prikjes uitdelen. En dan geeft die bodybuilder jou één rake klap en lig je daar te kermen van de pijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
FitnessBodybuilding.
man man manquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Kendo. Een beetje rondzoemen als een bijtje, prikjes uitdelen. En dan geeft die bodybuilder jou één rake klap en lig je daar te kermen van de pijn.
Die Japanse shit is echt gay.
Als sterrenkind ben ik daar gevoelig voor.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi toch dat je nu duidelijkheid hebt. Je had het ook kunnen vragen of de spirits om raad vragen.
De Chinese dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Kendo. Een beetje rondzoemen als een bijtje, prikjes uitdelen. En dan geeft die bodybuilder jou één rake klap en lig je daar te kermen van de pijn.
Waarvoor?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als sterrenkind ben ik daar gevoelig voor.
[..]
De Chinese dan?
Tegenwoordig hebben we gewoon vuurwapens, het boeit dus totaal niet of je super gespierd bent of als een of andere Kung Fu waus rond kunt huppelen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar niet puur, alle legers in de antieke tijd trainde zeker, maar uithoudingsvermogen en hoe met een zwaard om te gaan was belangrijker. Een leger van gym monkeys met super spieren zouden het verliezen van een falanx leger, dat goed uitgerust is in conditie.
De waarheid etc.quote:
hier reus van 2 meter super gespierd inelkaar geklapt door een kerel van 1.85.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ah ok... juist.quote:
Begint een beetje een 'mijn vader is sterker dan jouw vader'-discussie te worden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De waarheid etc.
[..]
hier reus van 2 meter super gespierd inelkaar geklapt door een kerel van 1.85.
Your arguments are invalid.
heb je misschien een verkeerd filmpje gelinkt? Ik zie wel een reus van 2 meter maar geen super gespierd...quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De waarheid etc.
[..]
Nee want de kerel van 1.85 is gewoon een Amerikaanse bokser, en Jess Willard is dat ook. Wat ik enkel wil zeggen is spieren winnen niet altijd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Begint een beetje een 'mijn vader is sterker dan jouw vader'-discussie te worden.
Je hoeft geen goede vechter te zijn om genoeg kracht te hebben om zo'n Aziatische huppelkut doormidden te slaan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
man man manja want een bodybuilder is ook gelijk een goede vechter.
Dat ik met jou in discussie gaje bent nog triester met argumenten dan spongeboss
![]()
__!!!
Je hoeft ook geen spieren te hebben om een kleerkast K.O te slaan of dood te makenquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je hoeft geen goede vechter te zijn om genoeg kracht te hebben om zo'n Aziatische huppelkut doormidden te slaan.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
De Chinese dan?
Ja, dat is gelukkig helemaal niet in scene gezet. Boxers wachten altijd even af als de tegenstander hun handen wegduwt enzo.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
De Chinese dan?
Oh. Ja dus.quote:Als sterrenkind ben ik daar gevoelig voor.
Jess Willard (December 29, 1881 – December 15, 1968) was a world heavyweight boxing champion known as the Pottawatomie Giant[2][3] who knocked out Jack Johnson in April 1915 for the heavyweight title. He was known for his great strength and ability to absorb tremendous punishment, although today he is also known for his title loss to Jack Dempsey.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
heb je misschien een verkeerd filmpje gelinkt? Ik zie wel een reus van 2 meter maar geen super gespierd...
Zet eens een kendo-fag tegenover iemand met serieuze spieren en laat ze een potje boksen. Tien tegen één dat die kendo-fag binnen no time op de vloer ligt te spartelen als een vis.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De waarheid etc.
[..]
jawel, maar je schreef super spierd...quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jess Willard (December 29, 1881 – December 15, 1968) was a world heavyweight boxing champion known as the Pottawatomie Giant[2][3] who knocked out Jack Johnson in April 1915 for the heavyweight title. He was known for his great strength and ability to absorb tremendous punishment, although today he is also known for his title loss to Jack Dempsey.
Hij heeft wel gelijk, die gast ziet er namelijk totaal niet gespierd uit. Eerder skinny-fat.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jess Willard (December 29, 1881 – December 15, 1968) was a world heavyweight boxing champion known as the Pottawatomie Giant[2][3] who knocked out Jack Johnson in April 1915 for the heavyweight title. He was known for his great strength and ability to absorb tremendous punishment, although today he is also known for his title loss to Jack Dempsey.
Het helpt wel. Net zoals het helpt wanneer een of andere Aziatische chingchongvechter probeert je arm te blokkeren. What the fuck gaat hij doen met z'n schriele armpje tegen 50kg pure spier die met hoge snelheid op z'n hoofd af komen? Dan heb je geen fuck aan al dat ge-aaayah!.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen spieren te hebben om een kleerkast K.O te slaan of dood te maken
quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zet eens een kendo-fag tegenover iemand met serieuze spieren en laat ze een potje boksen. Tien tegen één dat die kendo-fag binnen no time op de vloer ligt te spartelen als een vis.
Ja hij was zeker gespierd... Hoe denk je dat hij de kampioen werd in boksen? Dat hij slap was?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, maar je schreef super gespierd...
Willard was wel de kampioen...quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, die gast ziet er namelijk totaal niet gespierd uit. Eerder skinny-fat.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het helpt wel. Net zoals het helpt wanneer een of andere Aziatische chingchongvechter probeert je arm te blokkeren. What the fuck gaat hij doen met z'n schriele armpje tegen 50kg pure spier die met hoge snelheid op z'n hoofd af komen? Dan heb je geen fuck aan al dat ge-aaayah!.
Nou, zo'n reus moet in verhouding gespierder zijn dan een kleiner iemand om er visueel even gespierd uit te zien. Daarom zie je eiigenlijk nooit iemand van 2 meter een bodybuilding wedstrijd winnen, die zien er minder breed uit door die lengte.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, maar je schreef super gespierd...
quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Zelfs sportschoolhomo's kunnen calorieën tellen, en die hebben het IQ van een pinda dankzij alle poedertjes die ze nemen. Maar TS kan het niet.
Gefeliciteerd, TS. Je bent officieel geestelijk gehandicapt.
Ja, een angel moet je als kendofag wel hebben om niet volledig doodgeslagen te worden door iemand die wél z'n eigen sporttas binnen kon dragen. Een guardian angel, welteverstaan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Ja hij was zeker gespierd... Hoe denk je dat hij de kampioen werd in boksen? Dat hij slap was?
[..]
Willard was wel de kampioen...
[..]Het is niet puur kracht idioot, er komt ook de angel bij kijken hoe ver hij kan doorslaan etc. Al is iemand zo breed als een deur, je hebt snelheid, als je hem vol couterpunched krijgt hij zijn volle kracht plus de kracht van de counter op zich. Ook kun je gewoon ontwijken en op die biceps slaan.
Tuurlijk helpt het maar jij staart je nogal dood op 100kg aan spieren hebben als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het helpt wel. Net zoals het helpt wanneer een of andere Aziatische chingchongvechter probeert je arm te blokkeren. What the fuck gaat hij doen met z'n schriele armpje tegen 50kg pure spier die met hoge snelheid op z'n hoofd af komen? Dan heb je geen fuck aan al dat ge-aaayah!.
Dat zijn boksers. Geen kendohuppelnichten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:49 schreef Spongeboss het volgende:
Kijk deze baas, hij ontwijkt gewoon en mept terug op de juiste momenten.
Hier op 30 seconde.
Wat denk jij zwart-wit zeg.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, een angel moet je als kendofag wel hebben om niet volledig doodgeslagen te worden door iemand die wél z'n eigen sporttas binnen kon dragen. Een guardian angel, welteverstaan.
Maar doe dat vooral. De volgende keer dat je ruzie hebt met iemand die serieus aan de gewichten hangt, mep hem gewoon op z'n biceps. Dat zal hem leren. Als je geluk hebt, doe je hem genoeg pijn zodat hij jou niet helemaal in een pulp slaat.
Ja nou jij hebt het over vechten, een kendo kerel met een echt zwaard slaat een body builder met enkel spieren neer, maar ook in boksen zie je, een goeie counterpuncher die sneller is kan een gespierde kerel zo neerleggen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat zijn boksers. Geen kendohuppelnichten.
Bruce Lee was één brok spieren man. Die kerel liftte meer dan de hele gym samen. Die kendofags zijn gewoonlijk iets te dikke aspies die al moeite hebben hun houten zwaardje op te tillen. Een beetje lifter beukt hun neus plat tegen hun gezicht, dwars door die mieterige viziertjes heen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk helpt het maar jij staart je nogal dood op 100kg aan spieren hebben als je het mij vraagt.
Mooi voorbeeld was bijv. Bruce Lee. woog waarschijnlijk nog geen 60kg, niet super breed maar oh wat had die man een kracht.
Maar volgens jou wint de gene met de meeste spieren altijd?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Bruce Lee was één brok spieren man. Die kerel liftte meer dan de hele gym samen. Die kendofags zijn gewoonlijk iets te dikke aspies die al moeite hebben hun houten zwaardje op te tillen. Een beetje lifter beukt hun neus plat tegen hun gezicht, dwars door die mieterige viziertjes heen.
Fuck, als je mij een zwaard geeft mep ik ook iedereen neer. Een fucking zwaard is wel even wat anders hé.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja nou jij hebt het over vechten, een kendo kerel met een echt zwaard slaat een body builder met enkel spieren neer, maar ook in boksen zie je, een goeie counterpuncher die sneller is kan een gespierde kerel zo neerleggen.
Nee. De lifter wint het altijd van de kendofag, omdat kendofags zielige ecto's zijn die met al hun gezoemzoem niets vermogen tegen een beetje kracht.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar volgens jou wint de gene met de meeste spieren altijd?Man man...
Ja maar een kendo kerel zijn discipline ligt bij het zwaard. Ok laten we het zo doen een gespierde bodybuilder met zwaard tegen een kendo beoefenaar met zwaard? Maar wat jij doet is je zegt we gaan boksen met vuisten en kicks, dat doet een kendo mens toch ook niet? Een Judoka kan echt wel een bodybuilder vloeren hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Fuck, als je mij een zwaard geeft mep ik ook iedereen neer. Een fucking zwaard is wel even wat anders hé.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Bruce Lee was één brok spieren man. Die kerel liftte meer dan de hele gym samen. Die kendofags zijn gewoonlijk iets te dikke aspies die al moeite hebben hun houten zwaardje op te tillen. Een beetje lifter beukt hun neus plat tegen hun gezicht, dwars door die mieterige viziertjes heen.
jullie fokkers.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jullie?
Oh dat lukt mij nietquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
jullie fokkers.
Als jij niet graatmager bent hoef je je niet aangesproken te voelen. Ik weeg overigens 115 kg maar bied me graag aan om te bench pressen.
Kaptein_Scheurbuik altijd een baasquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
jullie fokkers.
Als jij niet graatmager bent hoef je je niet aangesproken te voelen. Ik weeg overigens 115 kg maar bied me graag aan om te bench pressen.
Geeft maar weer eens aan dat je geen idee hebt wat bodybuilding inhoudt. Bodybuilders trainen op explosiviteit. En niet met lege knuistjes, nee, met een fatsoenlijk gewicht. Zij zijn gewende om enkele honderden kilo's met snelheid omhoog te rammen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar een kendo kerel zijn discipline ligt bij het zwaard. Ok laten we het zo doen een gespierde bodybuilder met zwaard tegen een kendo beoefenaar met zwaard? Maar wat jij doet is je zegt we gaan boksen met vuisten en kicks, dat doet een kendo mens toch ook niet? Een Judoka kan echt wel een bodybuilder vloeren hoor.
Bodybuilders zijn fucking langzaam...
Simon Sapp American football speler. Rusht op Badr Hari af als een wilde bizon, Hari ontwijkt en trapt met een paar trappen Sapp compleet van de wereld.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Geeft maar weer eens aan dat je geen idee hebt wat bodybuilding inhoudt. Bodybuilders trainen op explosiviteit. En niet met lege knuistjes, nee, met een fatsoenlijk gewicht. Zij zijn gewende om enkele honderden kilo's met snelheid omhoog te rammen.
Maar nee, kendofag zal wel sneller zijn want die heeft een zwaard.
Ik noemde kendo overigens omdat kendo meer om concentratie draait, ik snap niet waarom je zo haat op kendo. Drop de kendo mijn man, kendo is gewoon iets dat kan helpen bij concentratie en zen zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Geeft maar weer eens aan dat je geen idee hebt wat bodybuilding inhoudt. Bodybuilders trainen op explosiviteit. En niet met lege knuistjes, nee, met een fatsoenlijk gewicht. Zij zijn gewende om enkele honderden kilo's met snelheid omhoog te rammen.
Maar nee, kendofag zal wel sneller zijn want die heeft een zwaard.
Hey, dat lijkt op iets waar Demon zichzelf op af zou trekken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dat je niet te dik bent betekent niet dat je een normaal postuur hebt. De helft van jullie zijn graatmagere bleekneusjes die hoog nodig met wat gewichten in de weer moeten.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey, dat lijkt op iets waar Demon zichzelf op af zou trekken.
Misschien is het Demon?quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey, dat lijkt op iets waar Demon zichzelf op af zou trekken.
Hari: één brok spieren.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Simon Sapp American football speler. Rusht op Badr Hari af als een wilde bizon, Hari ontwijkt en trapt met een paar trappen Sapp compleet van de wereld.
Sapp 130kg
Hari 80kg
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:03 schreef deadprez het volgende:
Wat is dit allemaal voor kansloos gelul trouwens?
Ser, is een bodybuilder gast die nu het bodybuilder zo hard verdedigt als een molsim extremist van ISIS de koran verdedigt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:03 schreef deadprez het volgende:
Oh, oké.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ser, is een bodybuilder gast die nu het bodybuilder zo hard verdedigt als een molsim extremist van ISIS de koran verdedigt.
Ik heb een keer kendo genoemd omdat kendo een mooie balans heeft tussen actief bezig zijn en concentratie, pijl en boog schieten is daar ook mooi voor, en dingen als judo ook wel. Maar nu blijft hij praten over kendo en hij blijft erin hangen volgens mij is hij eens in een steeg in elkaar geslagen door iemand met een houten zwaard of zo.
Maar de samenvatting van de discussie is, Ser zegt dat gespierde lui altijd winnen van lui met minder spieren aldus een bodybuilder klapt iedereen in elkaar. En ik zeg dat dat niet zo is, daar draait het eigenlijk puur om.quote:
Maakt niet uit ik klap jullie allemaal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar de samenvatting van de discussie is, Ser zegt dat gespierde lui altijd winnen van lui met minder spieren aldus een bodybuilder klapt iedereen in elkaar. En ik zeg dat dat niet zo is, daar draait het eigenlijk puur om.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik klap jullie allemaal.
Kickboxers en freefighters. Kendo ken ik niet. Maar gezien Spongeboss er mee kwam zal het wel gay zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hari: één brok spieren.
Bob Sapp: een vadsige linebacker.
Ga anders eens vragen wie er steeds die MMA-tournaments in Japan wint. Zijn dat dat kendofags met hun geweldige techniek, of de kickboksers met hun enorme kracht?
Ik ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:40 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
TS is wat zwaarder dan TS zou willen![]()
![]()
![]()
![]()
Goed TS ging op dieet hield het een kwartaal vol resultaat 1 kilo zwaarder![]()
![]()
TS is nu een maand gestopt met zijn dieet en is 3 kilo afgevallen![]()
![]()
![]()
![]()
Conclusie als TS af wil vallen moet TS geen dieet aanhouden![]()
WTF
gasten die hun onzekerheid 'verbergen' door stoer te doen op sportschool. En hopen zo erkenning te krijgen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:03 schreef deadprez het volgende:
En zilvervisjes he sanasoufiquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:11 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik ookTenminste ik woog vorige week weer netjes 50 kilo, maar door die warmte blijf ik maar ijs vreten
. En nu een week later weeg ik 52 kilo
![]()
Ik haat warm weer en ik haat dikker worden
Het is een soort schermen, maar met echte zwaarden zijn ze heel precies.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kickboxers en freefighters. Kendo ken ik niet. Maar gezien Spongeboss er mee kwam zal het wel gay zijn.
quote:
Het is van oorsprong training voor de samurai.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Het is een soort schermen, maar met echte zwaarden zijn ze heel precies.
Ik kan 105/110 benchen, aanbid mijquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
vegeta swsquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:22 schreef Vortix het volgende:
Jezus ik kan me een discussie onder oud-collega's herinneren over wie er zou winnen in een gevecht, Hulk of Vegeta.
En die discussie was minder kansloos dan al het bovenstaande.
Ai, ik was team Hulk destijds...quote:
quote:
Hulk kan niet in super saiyan mode.quote:
jonge vegeta wordt gewoon super saiyanquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Hulk kan niet in super saiyan mode.
En kan Hulk vliegen? Ik bedoel Vegeta kan vliegen en dingen schieten naar de grond.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
jonge vegeta wordt gewoon super saiyan
Precies, Hulk is sowieso kansloos.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
En kan Hulk vliegen? Ik bedoel Vegeta kan vliegen en dingen schieten naar de grond.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Precies, Hulk is sowieso kansloos.
Zwaar voor een lilyputterquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:11 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik ookTenminste ik woog vorige week weer netjes 50 kilo, maar door die warmte blijf ik maar ijs vreten
. En nu een week later weeg ik 52 kilo
![]()
Ik haat warm weer en ik haat dikker worden
Kan je lang of kort over praten, maar de discussie is van precies hetzelfde niveau. Omdat apples and oranges.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
De discussie tussen verschillende vechtstijlen en bodybuilding triest noemen en dan verder gaan op fictieve tekenfilm karakters![]()
Mensen moeten ergens wat goeds uit halen. Of je het nou uit WoW haalt of uit bankdrukken. Alleen kankermongolen kan het schelen wat de ander doet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk heeft jouw leven dus totaal geen betekenis buiten je spieren? Dat vind ik nog zieliger eigenlijk, ik kom hier ooit bovenop en dan is het prima, jij daarentegen bent altijd met je spieren bezig... Pak je wel genoeg eiwitten vandaag? Overigens heb ik ook een periode gebenched etc ik kon 120 kilo squaten en 78 kilo bankdrukken maar toen besefte ik hoe bedeutungslos het allemaal was.
Is dat van Dragonball GT ofzo?quote:
Ja alleen nooit echt gekeken ik vond het tof tot aan Freeza daarna werd het voorspelbaar. Ik bedoel.... Ze krijgen zoon, zoon wordt sterker dan vader, die zoon weer sterker dan zijn vader, dan nog de fusions etc. En super saiyan 1 tot en met weet ik wat.quote:
Heb het volgens mij tot die Cell shit gekeken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja alleen nooit echt gekeken ik vond het tof tot aan Freeza daarna werd het voorspelbaar. Ik bedoel.... Ze krijgen zoon, zoon wordt sterker dan vader, die zoon weer sterker dan zijn vader, dan nog de fusions etc. En super saiyan 1 tot en met weet ik wat.
Daar is Picolo wel een baasquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb het volgens mij tot die Cell shit gekeken.
Sorry dude, maar het moest gebeuren.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:30 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Waar gaat mijn briljante topic heen
Zijn jullie er wel uitgekomen? Want Vegeta wint toch echt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:32 schreef Vortix het volgende:
[..]
Sorry dude, maar het moest gebeuren.
Maar in elk geval minstens zo triestquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:27 schreef Vortix het volgende:
[..]
Kan je lang of kort over praten, maar de discussie is van precies hetzelfde niveau. Omdat apples and oranges.
Nee helaas, was een gevecht zonder eind. Net zoals een knokpartij tussen Hulk en Vegeta.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zijn jullie er wel uitgekomen? Want Vegeta wint toch echt.
Dikke kans.quote:
Buu, want die kwam later in de serie en de vijanden worden steeds sterker.quote:
Je bent gewoon een vet lui biggetje die een excuus zoekt om niet te bewegen en tegelijkertijd lekker ongezond door te kunnen vreten. Zolang ik maar niet naast je dikke fatsige gedaante in de bus hoef te zittenquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:40 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
TS is wat zwaarder dan TS zou willen![]()
![]()
![]()
![]()
Goed TS ging op dieet hield het een kwartaal vol resultaat 1 kilo zwaarder![]()
![]()
TS is nu een maand gestopt met zijn dieet en is 3 kilo afgevallen![]()
![]()
![]()
![]()
Conclusie als TS af wil vallen moet TS geen dieet aanhouden![]()
WTF
dat weet ik nietquote:
praten over ongezond en dan zelf redbulkid heten, oooh sweet ironyquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:38 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vet lui biggetje die een excuus zoekt om niet te bewegen en tegelijkertijd lekker ongezond door te kunnen vreten. Zolang ik maar niet naast je dikke fatsige gedaante in de bus hoef te zitten
Hari zit rond de 110.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Simon Sapp American football speler. Rusht op Badr Hari af als een wilde bizon, Hari ontwijkt en trapt met een paar trappen Sapp compleet van de wereld.
Sapp 130kg
Hari 80kg
Toentertijd niet.quote:
kkdikkequote:Op donderdag 31 juli 2014 14:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Yup. Er is maar één Arnold.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:58 schreef .sfinx het volgende:
die ser_carpaccioecht zo'n roid leeghoofd. ik met mijn ecto lichaam neuk zijn vriendin, trek haar baarmoeder eruit en ram dat lege hoofd van hem door tweeën
quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
leeghoofd in de mond nemen en dan dat er zelf allemaal achter schrijven
Maar het enige dat jij dus hebt in je leven is trainen en pillen slikken? Dit terwijl ik de chicks neuk die wonen in de huizen die ik geverft hebquote:
Heb jij uberhaupt wel eens iemand geneukt?quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar het enige dat jij dus hebt in je leven is trainen en pillen slikken? Dit terwijl ik de chicks neuk die wonen in de huizen die ik geverft heb
Hij is een keer met vogeltjesdans naar de hoeren geweest.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt wel eens iemand geneukt?
Hij was iig geen 30 kg lichter.quote:
Nou ja, ik heb ook een baan, een sociaal leven, ik doe nog een opleiding, ik heb hobby's, af en toe als ik iemand vind die gek genoeg is om het toe te laten, neuk ik zelfs een beetje. Er is dus meer in het leven dan trainen en pillen slikken. Net zoals er meer is in het leven dan verven en neuken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar het enige dat jij dus hebt in je leven is trainen en pillen slikken? Dit terwijl ik de chicks neuk die wonen in de huizen die ik geverft heb
Zo is het accurater.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij is een keer met bij vogeltjesdans naar de hoeren geweest.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:46 schreef oxy88 het volgende:
Lekker vieren met een bezoek aan de Mac dat je 3 kilo lichter bent na het schijten.
Jaquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt wel eens iemand geneukt?
Oh dat geloof je dus wel maar dat ik tarot doe geloof je weer niet, en dat ik dit en dat doe geloof je ook niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij is een keer met vogeltjesdans naar de hoeren geweest.
Ik ben nu eenmaal verver van beroep.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ook een baan, een sociaal leven, ik doe nog een opleiding, ik heb hobby's, af en toe als ik iemand vind die gek genoeg is om het toe te laten, neuk ik zelfs een beetje. Er is dus meer in het leven dan trainen en pillen slikken. Net zoals er meer is in het leven dan verven en neuken.
Ik weet niet meer wat ik moet geloven en wat niet sahbi ik kan het niet hendelenquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja
[..]
Oh dat geloof je dus wel maar dat ik tarot doe geloof je weer niet, en dat ik dit en dat doe geloof je ook niet.
Nouja ik heb heel veel hoerentopics gemaakt in de omloop...quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik moet geloven en wat niet sahbi ik kan het niet hendelen
en ik maar denken dat ze zoiets schilder noemen....quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja
[..]
Oh dat geloof je dus wel maar dat ik tarot doe geloof je weer niet, en dat ik dit en dat doe geloof je ook niet.
[..]
Ik ben nu eenmaal verver van beroep.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
leeghoofd in de mond nemen en dan dat er zelf allemaal achter schrijven
ga toch agressief met gewichtjes gooien man, levensgenietloze tokkiesquote:
Helemaal niet leukquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En zilvervisjes he sanasoufileuk dat je er weer bent hoor
quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:56 schreef .sfinx het volgende:
[..]
[..]
ga toch agressief met gewichtjes gooien man, levensgenietloze tokkies
tof manquote:
Betekend niet dat ik het veel drink hequote:Op donderdag 31 juli 2014 15:43 schreef Questular het volgende:
[..]
praten over ongezond en dan zelf redbulkid heten, oooh sweet irony
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |