Precies. Het kan gewoon niet. De sms'jes komen altijd té op tijd.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:29 schreef babette21 het volgende:
Precies, het is alsof A letterlijk overal bij is de hele tijd, tot op de seconde op de hoogte wat er speelt en mensen van plan zijn. Zo hebben ze niet eens een kans (in het begin konden ze nog weleens tegenaanval plannetjes bedenken), wat het niet zozeer spannend maar eerder saai maakt. Enige gelijkwaardigheid zou menselijker en dus spannender zijn.
Commisaris? Ik kreeg alleen maar mee dat hij dezelfde opleiding had gevolgd (wat inderdaad veel te snel is gegaan allemaal) en dat hij nu allemaal rot klusjes moest opknappen van Tanner.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 08:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Precies. Het kan gewoon niet. De sms'jes komen altijd té op tijd.
Tenzij.... Een van hun vier natuurlijk A is. En dan nóg kan het niet.
Oh, en wat voor politie-school hebben ze daar? Dat Toby ineens bijna commissaris is ofzo.
Bij wijze van spreken.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Commisaris? Ik kreeg alleen maar mee dat hij dezelfde opleiding had gevolgd (wat inderdaad veel te snel is gegaan allemaal) en dat hij nu allemaal rot klusjes moest opknappen van Tanner.
A is bovennatuurlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:29 schreef babette21 het volgende:
Precies, het is alsof A letterlijk overal bij is de hele tijd, tot op de seconde op de hoogte wat er speelt en mensen van plan zijn. Zo hebben ze niet eens een kans (in het begin konden ze nog weleens tegenaanval plannetjes bedenken), wat het niet zozeer spannend maar eerder saai maakt. Enige gelijkwaardigheid zou menselijker en dus spannender zijn.
OMG jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hebben wij nou net een kans gemist om hierover te praten??
En dan begraven wij gezamelijk een etalagepop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En dan begraven wij gezamelijk een etalagepop.Een van ons....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb net ook 24 gezien. 25 komt toch pas 'vanavond' in Amerika op TV?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
heb jij afl. 25 al gezien?
Ik heb vanmorgen pas 24 op netflix gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |