Volgens de spoilers niet. Er schijnt een reveal te komen waardoor je kan uitvogelen wie A is. Pas in seizoen 6 schijnt de échte ontmaskering te komen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:21 schreef loezzzje het volgende:
ik loop iets van 3 afleveringen achter maar zag net wel een promo voor de finale volgende week. zullen we dan eindelijk te zien krijgen wie A is? iets in me zegt dat er weer een zoveelste twist aankomt.
Op zijn hoogst leren wij wie een hulpje is, de echte identiteit(en) maakt men pas bij de laatste aflevering bekend verwacht ik over tig seizoenen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:21 schreef loezzzje het volgende:
ik loop iets van 3 afleveringen achter maar zag net wel een promo voor de finale volgende week. zullen we dan eindelijk te zien krijgen wie A is? iets in me zegt dat er weer een zoveelste twist aankomt.
*zucht* ik had het kunnen wetenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:25 schreef Mula het volgende:
[..]
Volgens de spoilers niet. Er schijnt een reveal te komen waardoor je kan uitvogelen wie A is. Pas in seizoen 6 schijnt de échte ontmaskering te komen.
En dan denken we met z'n allen, ja hij/zij is het! En blijkt in seizoen 6 het alsnog iemand anders te zijn!quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:25 schreef Mula het volgende:
[..]
Volgens de spoilers niet. Er schijnt een reveal te komen waardoor je kan uitvogelen wie A is. Pas in seizoen 6 schijnt de échte ontmaskering te komen.
Ik hoop dat we het pas op het allerlaatste moment ontdekken, vlak voordat hij/zij de liars vermoordtquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Op zijn hoogst leren wij wie een hulpje is, de echte identiteit(en) maakt men pas bij de laatste aflevering bekend verwacht ik over tig seizoenen.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik hoop dat we het pas op het allerlaatste moment ontdekken, vlak voordat hij/zij de liars vermoordt.
Ja maar als het toch de laatste aflevering is... het hoeft wmb niet goed af te lopenquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat gaat wel wat verIk ben een beetje van the liars gaan houden
die suffe doch mooie snuitjes zijn best charmant
Ja dat is ook zo, dan moet het wel met een hoop fanfare gebeurenquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja maar als het toch de laatste aflevering is... het hoeft wmb niet goed af te lopen.
Maar bij dat soort theorieën heb ik altijd zoiets van...wat zou die pa hebben met poppen, enzo?quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:53 schreef WammesWaggel het volgende:
De vader van Aria lijkt mij vanaf het begin al vaag, sowieso die move van dat gezin naar Iceland meteen na de verdwijning van Allison is bedenkelijk.
Dit is iets wat King zelf eerder heeft bevestigd. Het is te hopen dat het een van de ouders is inderdaad, of in ieder geval een volwassene.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:57 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
En dan denken we met z'n allen, ja hij/zij is het! En blijkt in seizoen 6 het alsnog iemand anders te zijn!
Jo, wil je $50 om die meisjes bang te maken?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nja..dat kan net zo goed iemand zijn geweest die in opdracht van A werkte. Want A was blijkbaar ook meegegaan naar Londen, terwijl de Liars thuis ook met A te maken hadden. Ik vind het eerder raar dat er blijkbaar zoveel mensen zijn die in dat team zitten en die meiden dus ook haten. Denk maar aan New York, waar al die gasten om hun heen aan het draaien waren.
het hele dorp is A en zendt de perikelen op tv uit. Crossover truman showquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:10 schreef Burdie het volgende:
Misschien zijn ze allemaal wel deel van A?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |