abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142915272
Pretty Little Liars, een serie van ABC Family gebaseerd op de boeken van Sara Shepard!

Rosewood is a perfect little town. So quiet and pristine, you'd never guess it holds so many secrets. Some of the ugliest ones belong to the prettiest girls in town -- Aria, Spencer, Hanna and Emily, four estranged friends whose darkest secrets are about to unravel.

One year ago, Alison, the Queen Bee of their group, disappeared and the girls swore they'd never tell what really happened that night. They thought their secrets would bond them together, but just the opposite is true. Then again, who's to say what the truth is in Rosewood. It seems everyone in town is lying about something.

Now, as the mystery surrounding Alison's disappearance resurfaces, the girls begin getting messages from "A," saying and threatening things only Alison would know. But it couldn't be Alison. Could it? Whoever it is, they seem to know all the girls' secrets, and seem to be watching their every move. The girls are friends again, but will they be there for each other if their dark secrets come to light?

Vorige topic: TV / [USA] Pretty Little Liars #10: Neverending story.

Officiële website: http://abcfamily.go.com/shows/pretty-little-liars

[ Bericht 0% gewijzigd door SaintOfKillers op 01-08-2014 19:33:15 ]
Ja doei.
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:57:10 #2
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_142915345
Hannah en haar alcohol worden nu ook wel vervelend.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_142915449
Die verhaallijn met de hitsige verloofde van de moeder van Aria boeit ook weinig..

-A zal wel iets plannen rondom de bruiloft en the girls trekken vast leuke jurkjes aan dus not all is bad :+
pi_142915499
quote:
8s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:57 schreef Valerie. het volgende:
Hannah en haar alcohol worden nu ook wel vervelend.
Ja, dat ook :')
Ja doei.
  donderdag 31 juli 2014 @ 11:05:15 #5
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_142915532
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Die verhaallijn met de hitsige verloofde van de moeder van Aria boeit ook weinig..

-A zal wel iets plannen rondom de bruiloft en the girls trekken vast leuke jurkjes aan dus not all is bad :+
Dat vond ik ook vervelend. Laat Piper lekker trouwen met die gast, maar neeeee, ook dat moet weer drama drama drama :')
pi_142916018
Piper _O- :') :D
Ja doei.
pi_142916488
Piper heeft wel een dikkige kop gekregen sinds vroeger :D

Stel dat -A helemaal geen groep mensen is.... Maar een demon :P
  donderdag 31 juli 2014 @ 21:04:52 #8
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_142933892
Ik ben ook al tijden pro-A. Ali verdient alle shit die ze kan krijgen en de anderen tonen zich al seizoenenlang te dom om nog serieus genomen te worden! :')

Ik heb ook ontdekt dat deze serie een stuk makkelijker wegkijkt als het je gewoon niet kan schelen hoe het nu eigenlijk zit. De eerste twee seizoenen was het echt leuk om mee te denken, maar sindsdien vliegen alle verhalen de bocht uit en knopt er geen hout meer van. Hoe het straks ook blijkt te zitten, ze krijgen iets wat zo krom is nooit meer recht geluld!
pi_142934471
Nog leuke screens? :P :9~ :P
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 20:20:52 #11
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142967877

KuikenGuppy
pi_142968825
Emily :9~ :9~ :9~
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_142975352
Waarom moest die Zack nu weer een slechterik worden :') Totaal ongeloofwaardig en helemaal vanuit het niets.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 18:25:09 #15
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_143207292
Best nasty dat de -A groep blijkbaar iemand heeft gevonden die gewoon net even doet alsof ie Allison had meegenomen! :D _O- Al wordt het steeds ongeloofwaardiger natuurlijk. De politie moet toch allang door hebben dat het één groot onzin verhaal is!

En eindelijk bijt Spencer een beetje van zich af! Al snap ik niet waarom ze dan het bewijs op zo'n eenvoudige plek wil verstoppen!
pi_143208135
Nog altijd tapt de politie niet de telefoons van the girls af, je zou toch denken dat zoiets de eerste stap was.
Maar goed, dat doet -A ookal :P
pi_143210150
Het wordt eens tijd dat Ali ontmaskerd wordt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_143414718
Eindelijk weer eens een leuke aflevering, betekende het einde trouwens dat A een vrouw is? :?
pi_143415005
Al het goeie van PLL

pi_143420747
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:25 schreef Lauuwtje het volgende:
Eindelijk weer eens een leuke aflevering, betekende het einde trouwens dat A een vrouw is? :?
Het is iniedergeval iemand die snel en mooi kan opvouwen :@

Wel interessant om te zien dat Spencer en Melissa nader tot elkaar komen en dat ook Melissa vreest voor het welzijn van haar zuster :@

Wat fijn om Mona weer te horen zingen, prachtige stem.

Al met al een puike aflevering :)
pi_143422584
Zou een keer tijd worden dat ze Ali echt zat worden.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:59:00 #23
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_143425812
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:25 schreef Lauuwtje het volgende:
Zou kunnen. Dat jurkje deed me denken aan die keer dat een aantal van die liars op onderzoek uitgingen in het ziekenhuis, verkleed als verpleegsters. Geen idee of het inderdaad één van die jurkjes was.

Ik vond het een aflevering van niks, in een seizoen van niks. Wel blij dat ze ein-de-lijk door lijken te hebben dat Alison een stomme trut is die al hun hulp niet waard is.
pi_143426234
Vind het seizoen tot nu toe erg leuk juist. Al wil ik ondertussen wel een keer definitief weten wie ''A'' is. Die jurkjes zijn inderdaad vaker voorbij gekomen. Ook van toen Hanna in het ziekenhuis lag.

Blij dat ze nu door hebben dat Ali puur slecht is. Spencer mag Melissa wel een keer geloven dat ze echt aan haar kant staat. Benieuwd aan wie Melissa die tape gaf. Niet Cyrus, want die had zijn band van Ali gekregen dus. Kan best eens dat Melissa de tape aan ''A'' heeft gegeven zonder het door te hebben, in een poging Spencer te beschermen. Dus zal me niks verbazen als Melissa in gevaar komt.

Spannend!
  donderdag 14 augustus 2014 @ 21:12:27 #25
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_143426489
Ik durf te wedden dat Melissa voor het eind van het seizoen om zeep geholpen wordt. Een bekentenis op camera is in de tv-wereld net zoiets als een eigen doodvonnis :')
pi_143426638
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 21:12 schreef babette21 het volgende:
Ik durf te wedden dat Melissa voor het eind van het seizoen om zeep geholpen wordt. Een bekentenis op camera is in de tv-wereld net zoiets als een eigen doodvonnis :')
Helemaal mee eens ja. Natuurlijk raakt die tape dan kwijt, waardoor haar ''ik ken ''A'' zonder het te weten'' woordje een seizoen te laat bij de liars terecht komt. Zoiets gok ik eigenlijk.
pi_143427171
Hoe voorziet Caleb eigenlijk in zijn levensonderhoud? :+

Melissa zal inderdaad wel omgebracht worden of iniedergeval simpelweg verdwijnen ;(

Toen ik Mona zo zag liggen leefde bij mij even de vrees dat -A of Ally haar had omgebracht middels vergiftiging. :@
pi_143569033
Ik ben nu op de helft bij seizoen vier maar ik begin een beetje een 'waar gaat dit over' gevoel te krijgen. Hebben anderen dat ook?
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 21:13:20 #29
382129 crew  Donna
pi_143569245
Ik vond seizoen 4 eigenlijk vrij slecht. Pas tegen het einde werd het weer leuk en seizoen 5 nu vind ik weer spannend.
pi_143569408
Hmm blijven doorkijken dus. :P
pi_143570097
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
Hmm blijven doorkijken dus. :P
Hoe O+ gezellig :* Borte ook is... ik zou je aanraden dit topic verder niet te volgen totdat je bij bent, om het spannend te houden. :s)
pi_143655254
Geesten? :') really? :')

Ally heeft natuurlijk dat arme meisje daarheen gelokt in haar kleding om in haar plaats te sterven waarop Ally haar een mep gaf met die schoffel.

Spencer kwam toevallig in een labiele bui langs en Ally kon nog net tijdig wegkomen.
En Monica maakte het feestje compleet.

Gaat iemand in deze theorie mee? :P
  donderdag 21 augustus 2014 @ 07:23:12 #33
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_143655699
Ja hoor, zie Ali er wel voor aan. (Monica als in Melissa?)
Ben echt blij dat de rest doorheeft wat een draak dat kind is, denk dat dit seizoen me vooral zo tegenviel omdat ze ineens weer allemaal als makke schapen achter haar aan hobbelde...

Dat geestengedoe was het staartje van Ravenswood (de spin-off), neem aan een eenmalige actie om dat verhaal af te ronden - binnen dit verhaal verder natuurlijk totaal misplaatst.
pi_143698471
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 07:23 schreef babette21 het volgende:
Ben echt blij dat de rest doorheeft wat een draak dat kind is, denk dat dit seizoen me vooral zo tegenviel omdat ze ineens weer allemaal als makke schapen achter haar aan hobbelde...

Dat geestengedoe was het staartje van Ravenswood (de spin-off), neem aan een eenmalige actie om dat verhaal af te ronden - binnen dit verhaal verder natuurlijk totaal misplaatst.
Nope, er gaat dacht ik nog een crossover episode plaatsvinden. Verder vond ik helemaal niet dat ze als makke schapen achter Ali liepen, vanaf het begin dat ze terugwas twijfelden de Liars. Pas sinds nu uiten ze dit naar elkaar, maar Spencer en Hannah hadden vanaf het begin al hun vraagtekens erbij.
Volgende week dus de schokkende finale, ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:52:46 #35
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_143720983
Maar Ravenswood is gecancelled.. wat valt er dan nog te crossoveren?!

Als je bedenkt hoe ver ze vóór de terugkomst van Ali waren qua besef over diens ware karakter dan vond ik dat ze vanaf dat zij weer terugwas weer een paar stappen terug deden. Sommige hadden wel duidelijk hun twijfels, maar ze hebben haar allemaal getroost, gevolgd in haar leugens, etc. Dat noem ik makke schapen-gedrag. Ik had haar persoonlijk meteen gezegd dat ze (alsnog) dood kon vallen. Eerst bij nader in zien een schijtvriendin zijn en dan een beetje doodleuk doen of je dood bent (en dan wel zo'n Noel in vertrouwen nemen maar niet je so called best friends...), pffff.
pi_143724001
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 21:52 schreef babette21 het volgende:
Maar Ravenswood is gecancelled.. wat valt er dan nog te crossoveren?!

Als je bedenkt hoe ver ze vóór de terugkomst van Ali waren qua besef over diens ware karakter dan vond ik dat ze vanaf dat zij weer terugwas weer een paar stappen terug deden. Sommige hadden wel duidelijk hun twijfels, maar ze hebben haar allemaal getroost, gevolgd in haar leugens, etc. Dat noem ik makke schapen-gedrag. Ik had haar persoonlijk meteen gezegd dat ze (alsnog) dood kon vallen. Eerst bij nader in zien een schijtvriendin zijn en dan een beetje doodleuk doen of je dood bent (en dan wel zo'n Noel in vertrouwen nemen maar niet je so called best friends...), pffff.
Mha als je een oude vriendin zo plots in je dagelijks leven verschijnt zul je de eerste dagen waarschijnlijk voorzichtig aan doen en wat genuanceerder reageren. Vergeet niet dat het denk ik pas 2 weken is (ongeveer) dat ze terug is.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:02:07 #37
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143845991
Spannend, wie gaat er dood in de finale? :9
KuikenGuppy
pi_143846300
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 07:23 schreef babette21 het volgende:

Juist! :)

quote:
Ja echt zo ongepast, hopelijk blijft het hier inderdaad bij want dit zou echt de dynamiek verpesten.
Ravenswood kon ik ook niet aanzien en ben daar dan ook snel mee gestopt.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:53:21 #39
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_143849226
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 14:12 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Juist! :)

[..]

Ja echt zo ongepast, hopelijk blijft het hier inderdaad bij want dit zou echt de dynamiek verpesten.
Ravenswood kon ik ook niet aanzien en ben daar dan ook snel mee gestopt.
Ik snapte ook écht niet waarom ze dat geest gedoe in hemelsnaam moesten toevoegen. Denk ook dat de mensen die Ravenswood niet gekeken hebben (ikzelf maar één of twee afleveringen, vond er niets aan!), er totaal niets van begrepen. Past ook gewoon niet in het PPL verhaal. :') "Oh, hij is toch zo van slag en aan de drank omdat ie weet dat er meer is in deze wereld!" :') Die scene voelde dan ook heel awkward aan als kijker.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:00:09 #40
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_143853516
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 14:02 schreef Burdie het volgende:
Spannend, wie gaat er dood in de finale? :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar in dat geval stop ik met kijken! :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143853971
Ik haat het als ik wil quoten dat je automatisch de spoilers te zien krijgt :')
Maar goed, enkel geruchten zijn dat.
Wat ik erg tof zou vinden (en nooit gaat gebeuren) is dat een van de Liars of Ali doodgaat.
Waarschijnlijker is iemand in een kleine rol, Lucas of Paige (hoewel dat 3 op een rij voor M zou zijn).
Als een van de ouders zou sterven zou dat ook tof zijn, en waarschijnlijker dan een van de Liars.
pi_143853989
Ik hoop Ali. En dat het dan ook voorbij is.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:18:23 #43
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_143854066
Ali mag van mij hartstikke dood! :Y
pi_143854287
SPOILER
Daarnaast zal het me niks verbazen dat Ali diegene is die heeft aangegeven de ''waarheid'' te vertellen, en dat ze het dan zo overtuigend brengt dat de Liars de schuldigen worden. Of Mona is diegene die wil praten met de politie..

Ik vind het nog steeds hartstikke spannend. Is de serie logisch? Verre van, maar dat is ook niet de reden waarom ik kijk :P
pi_143854320
Caleb of Toby zou ook geweldig zijn _O_
  Moderator woensdag 27 augustus 2014 @ 10:20:53 #46
382129 crew  Donna
pi_143874278
Zo kijken! :D
pi_143874325
Ik had 't per ongeluk op FB al gelezen :') maar het zat er ook wel aan te komen.
Ja doei.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 10:24:44 #48
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143874360
Ze houden op de PLL FB pagina altijd zo lekker rekening met mensen die niet live kijken he :').
KuikenGuppy
  Moderator woensdag 27 augustus 2014 @ 10:27:19 #49
382129 crew  Donna
pi_143874425
Daarom volg ik die pagina niet meer. Ik kijk het normaal 6 dagen later op Netflix. Niet leuk als je dan alles al weet.
pi_143874472
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 10:24 schreef Burdie het volgende:
Ze houden op de PLL FB pagina altijd zo lekker rekening met mensen die niet live kijken he :').
Oh, ik vind dat niet zo erg. Ik weet dat het is voor de live-kijkers, dus ik ga me daar ook niet kwaad om maken. Moet ik 't maar niet volgen. Mensen die daar over gaan zitten jammeren op FB vind ik altjid wat sneu. Net als mensen op FOK! die in serietopics gana jammeren over 'maar i had 't nog niet gezieieieieiien, spoilllllers!!!!'. Dan moet je 't topic niet openen nadat het is uitgezonden :X

Maar met PLL vind ik 't ook niet zo erg, dat kijk ik toch 'on the side', letterlijk, terwijl ik andere (nuttiger) dingen aan het doen ben :P
Ja doei.
  Moderator woensdag 27 augustus 2014 @ 12:07:52 #51
382129 crew  Donna
pi_143877557
Zelfs Nu.nl spoilert op de voorpagina. Lekker dan.

*edit, lekker dan dus voor de mensen die er helemaal niets van wisten.

[ Bericht 45% gewijzigd door Donna op 27-08-2014 12:16:06 ]
pi_143877802
O shit, ik log in op Facebook en ik weet wie er doodgaat, terwijl ik pas volgende week de aflevering kan kijken. Hahaha. Ben wel benieuwd wie haar heeft vermoord, maar dat zal wel weer niet te zien zijn :')
pi_143877903
Dit was toch de laatste van seizoen 5 trouwens?

Overigens hoop ik echt dat Alison op wonderlijke wijze A blijkt te zijn :'). Dies toch zo gek als een deur.
pi_143878118
MONA DOOD!!! OMGFGFGMGG!!! BOEIE!!! :')

Zag 't op NU.nl haha, maar daar staat zelfs duidelijk PAS OP SPOILERS!
pi_143878369
Hahaha O+

SPOILER
  Moderator woensdag 27 augustus 2014 @ 12:33:14 #56
382129 crew  Donna
pi_143878471
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:23 schreef JDx het volgende:

Zag 't op NU.nl haha, maar daar staat zelfs duidelijk PAS OP SPOILERS!
Dat is er tijdens de update ingezet. Toen ik het las stond het er nog niet.
  Moderator woensdag 27 augustus 2014 @ 12:35:27 #57
382129 crew  Donna
pi_143878545
Ik hoop ook dat Alison A blijkt te zijn.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:59:15 #58
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_143879304
No more Mona :'( Balen, vond haar altijd zo grappig en die actrice deed het leuk.

Alison in zo psycho als maar zijn kan en ze zou best A kunnen zijn of met A kunnen samenwerken, maar ik geloof niet dat zij degene was die dat huis inging, dan hadden ze net zo goed haar gezicht kunnen laten zien. Het was wel een vrouw (of kleine man). Misschien Cece (die was toch team Alison?) of iemand met een pruik op?

Ik vind het irritant hoe langzaam de tijd in die serie gaat, hoe lang zitten ze nu al wel niet in het laatste jaar? En het is nog geeneens kerst! (En Toby kan wel in no time agent worden!!) Als je het zou uitrekenen kom je er volgens mij op uit dat er daar elke maand wel iemand dood gaat. :')
pi_143879458
Klopt natuurlijk niks meer van de serie. :P Maar hoezo hadden ze haar gezicht kunnen laten zien? Is toch lekker weer speculeren en uitmelken tot seizoen 6 (zoals altijd het geval is)? :P
  woensdag 27 augustus 2014 @ 13:06:53 #60
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_143879555
Dat bedoel ik juist, als ze nu daadwerkelijk duidelijk hadden willen maken hoe het zat dan hadden ze het wel laten zien. Maar dat deden ze dus niet. :)
pi_143881204
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:17 schreef Mandarijntjes het volgende:
Dit was toch de laatste van seizoen 5 trouwens?

Overigens hoop ik echt dat Alison op wonderlijke wijze A blijkt te zijn :'). Dies toch zo gek als een deur.
Nee, dit was enkel de summer-finale. Afleveringen 13-24 van seizoen 5 volgen in December/January, startend met een Christmas special.

Verder vrij voorspelbaar dat Mona eruit zou gaan. Liars vertrouwden haar eindelijk enigszins en ze waren eindelijk goed aan het samenwerken...tja, dan moet het wel fout gaan. En als je opeens belangrijk bewijs vind...dan wordt het wel heel erg duidelijk. Toch jammer.

Ik denk ook niet dat Allison Mona heeft vermoord. Dan hadden ze haar gezicht wel laten zien. Haar grote lach bij de crime scene gaf wel aan dat ze er iets mee te maken had, of op zn minst blij mee was, maar meer dan dat denk ik niet. Zou wel iemand anders zijn geweest. Met een blonde pruik, of inderdaad CeCe.

Spencer gearresteerd zal wel niet lang standhouden. Die is volgende aflevering wel weer vrij op borg denk ik. Wel benieuwd hoe ze het gaan doen.

Had verwacht iets meer van Bethany's moord te weten. We weten dat Melissa haar heeft begraven ( levend - zonder dat ze het wist ) , maar we weten nog steeds niet 100% zeker wie haar heeft aangevallen. Ali waarschijnlijk, en ik gok dat Mrs D het toen zag gebeuren en mee heeft geholpen aan een groot plan om haar te beschermen. Over Mrs D gesproken...nog steeds niet duidelijk wie haar heeft vermoord toen..

Bethany dus het half zusje van Ali. Klonk ook anders dan Ali, dus die twin theory gaat niet op..niet bij die twee in ieder geval.
  Moderator woensdag 27 augustus 2014 @ 14:07:06 #62
382129 crew  Donna
pi_143881608
Het leek een pruik. Zo gezien hoe het aan de onderkant afgeknipt was. Dat waren niet de haren van Ali of CeCe.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 14:15:15 #63
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_143881856
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 14:07 schreef DonnaRush het volgende:
Het leek een pruik. Zo gezien hoe het aan de onderkant afgeknipt was. Dat waren niet de haren van Ali of CeCe.
Dat was ook mijn clue :)

Ik vind die arrestatie van Spencer maar stom. Alsof er enig bewijs is; behalve een beetje suf gespeculeer hebben ze niets (logisch, want ze heeft het niet gedaan).
pi_143882650
Ik geloof niet dat Alison A is. Want de Liars zouden er eind dit seizoen achter komen, en altijd als ze zo overduidelijk aansturen op een A, is het niks.
pi_143882906
Maar Mona was de "eerste" A, er zijn dus meerdere, of was dat ook weer niet waar? Op een gegeven moment was het toch ook een hele groep? Ze beweren dus nog steeds dat het 1 iemand is?
pi_143883140
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 14:50 schreef JDx het volgende:
Maar Mona was de "eerste" A, er zijn dus meerdere, of was dat ook weer niet waar? Op een gegeven moment was het toch ook een hele groep? Ze beweren dus nog steeds dat het 1 iemand is?
Volgens mij was de groep er vooral tegen Ali, en de groep om A heen. Dat is wat ik er in ieder geval van maak.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 15:01:21 #67
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_143883287
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 14:50 schreef JDx het volgende:
De huidige A "stole Mona's game", dus ja Mona was A en deze A is A 2.0

Die hele groep was Mona's Army, een soort anti-Alison groep, maar stond los van A.

Tot hier snap ik het. Maar dan hebben we nog Red Coat, die een soort opper-A zou zijn die Mona (en Toby) in seizoen 3 aanstuurde... dit bleek later toch zowel Alison als Cece te zijn? Ofzo...? En dan heb je ook nog het clubje Jenna, Shauna, Melissa... waarvan Shauna later weer voor Alison bleek te werken, maar ik neem aan dat dit buiten Jenna en Melissa om was. Dus ja, ik snap vooral ook heel veel niet :')

Edit: oh nee, wacht, Shauna was ook nog even A! :') (wat de kans weer groter maakt dat Alison inderdaad A is want zij zaten in hetzelfde team oh nee, Shauna was alweer overgelopen naar Jenna (jesus, en dan mag ik mezelf hoogopgeleid noemen :X :') )

[ Bericht 9% gewijzigd door babette21 op 27-08-2014 15:06:33 ]
  woensdag 27 augustus 2014 @ 15:04:28 #68
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_143883381
Ofwel, zoals ik laatst ergens zag:

Pretty Little Liars: everybody gay & everybody A :D :')
  Moderator woensdag 27 augustus 2014 @ 15:10:01 #69
382129 crew  Donna
pi_143883539
Ik ben ook echt helemaal kwijt wie met wie werkte, wanneer en waarom. :@
pi_143885093
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:10 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben ook echt helemaal kwijt wie met wie werkte, wanneer en waarom. :@
Af en toe wel erg verwarrend ja.

Volgens mij was Ali wel gewoon red-coat, maar had ze Cece puur ingehuurd om 1x als Red Coat rond te lopen om de Liars in de war te brengen o.i.d.

Rest snap ik ook niet altijd, haha. Weten ook nog steeds niet wie black-widow is ( de vrouw in het zwart die af en toe langs komt )
pi_143885307
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:01 schreef babette21 het volgende:

[..]

De huidige A "stole Mona's game", dus ja Mona was A en deze A is A 2.0

Die hele groep was Mona's Army, een soort anti-Alison groep, maar stond los van A.

Tot hier snap ik het. Maar dan hebben we nog Red Coat, die een soort opper-A zou zijn die Mona (en Toby) in seizoen 3 aanstuurde... dit bleek later toch zowel Alison als Cece te zijn? Ofzo...? En dan heb je ook nog het clubje Jenna, Shauna, Melissa... waarvan Shauna later weer voor Alison bleek te werken, maar ik neem aan dat dit buiten Jenna en Melissa om was. Dus ja, ik snap vooral ook heel veel niet :')

Edit: oh nee, wacht, Shauna was ook nog even A! :') (wat de kans weer groter maakt dat Alison inderdaad A is want zij zaten in hetzelfde team oh nee, Shauna was alweer overgelopen naar Jenna (jesus, en dan mag ik mezelf hoogopgeleid noemen :X :') )
Haha, thanks a lot voor de uitleg, ik ben idd rond seizoen 3 gestopt, was leuk toen je nog kon fantaseren en gissen dat het 1 persoon was. Echt aan de hand van clues, daarna werd het echt gewoon maar een beetje de serie verlengen en verlengen.
  Moderator woensdag 27 augustus 2014 @ 16:08:46 #72
382129 crew  Donna
pi_143885374
Ja en een paar episodes terug had je Jenna en Sydney weer. Die zijn nu ook weer compleet vergeten. :|W
pi_143886664
Aria is trouwens supermooi op foto's, op beeld minder.

Het lijkt me trouwens ook wel tof als 1 van de liars doodgaat in een finale.
pi_143901647
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:59 schreef babette21 het volgende:
No more Mona :'( Balen, vond haar altijd zo grappig en die actrice deed het leuk.

Ja die ben ik echt zo leuk/mooi gaan vinden, hopelijk krijgt deze dertiger(!) nu de kans op een doorbraak in Hollywood. O+

Die schouders leken mij wat breed voor Ali trouwens, ik neem ook aan dat het mogelijk een man was met inderdaad een pruik op.

Theorie: Mona was drugged en niet killed, het lid van -A heeft fake bloed op de grond gesmeten en heeft Mona nu vast ergens in een kelder opgesloten om haar mogelijk in een later seizoen weer tervoorschijn te toveren :P
  woensdag 27 augustus 2014 @ 23:51:14 #76
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_143902550
Ben er ook niet van overtuigd dat ze dood is (al zag ze er wel vrij dood uit). Vond die politieman ook zo raar met z'n snelle, kort door de bocht statement: er is geen lijk maar er ligt zoveel bloed dat ze wel vermoord moet zijn. Tuurlijk...
  woensdag 27 augustus 2014 @ 23:52:48 #77
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_143902608
Oh en ook echt zo even aan de pers vertellen ipv eerst aan haar moeder, die drie meter verderop staat :')
pi_143902815
Heel deze serie is overbodig als ze de SMSjes laten traceren door de politie.
pi_143902816
quote:
7s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 23:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Theorie: Mona was drugged en niet killed, het lid van -A heeft fake bloed op de grond gesmeten en heeft Mona nu vast ergens in een kelder opgesloten om haar mogelijk in een later seizoen weer tervoorschijn te toveren :P
Warempel, dit is echt een hele goede theorie, in PLL kan alles immers. :D Maar m'n zusje zei dat die Mona (weet niet hoe ze echt heet) aan het tweeten was met PLL fans en dat ze alleen nog terugkomt in flashbacks ofzo.
pi_143902836
quote:
9s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 23:59 schreef robin007bond het volgende:
_O_ _O-

Heb ik ook wel eens gedacht, maar ze gaan niet naar de politie omdat.... iets met een geheim oid. :')
pi_143902948
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 23:59 schreef Mandarijntjes het volgende:

[..]

_O_ _O-

Heb ik ook wel eens gedacht, maar ze gaan niet naar de politie omdat.... iets met een geheim oid. :')
Ja.. Dat vind ik een beetje jammer. Maar goed, ik behoor ook niet tot de doelgroep. De vrouwen hier in huis kijken het en af en toe spiek ik mee. :D

Maar ze handelen niet rationeel. Nu zijn mensen ook niet rationeel, maar de meest voor de hand liggende opties kiezen ze gewoon niet. Dat zouden normale mensen denk ik wel doen.
pi_143902986
En stiekem vind ik A best tof. :@ :D
pi_143903036
Het zou trouwens wel tof zijn als een van die meiden schizofreen was en A bleek te zijn maar dit zelf niet zou weten. 8-)
pi_143903160
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 23:59 schreef Mandarijntjes het volgende:

[..]

Warempel, dit is echt een hele goede theorie, in PLL kan alles immers. :D Maar m'n zusje zei dat die Mona (weet niet hoe ze echt heet) aan het tweeten was met PLL fans en dat ze alleen nog terugkomt in flashbacks ofzo.
Dit klopt inderdaad. Dat ze dood is, is niet een hele grote spoiler lijkt me? Ze zag er absoluut niet drugged uit...ze zag er ook wel echt dood uit. Beetje overduidelijk.

Dat de serie niet logisch is wist ik al in seizoen 1. Ze hadden bij de eerste berichtjes al meteen naar de politie moeten gaan voordat ze zich in de nesten werkten. Op dat punt hadden ze enkel en alleen Ali geholpen met een aanval op Jenna waardoor die blind werd.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2014 00:08:41 ]
pi_143903406
Als de politie nu ook eens in de telefoon van Spencer gaan neuzen en alle berichtjes van -A en the girls zou lezen zou het verhaal ook een heule andere wending krijgen, gelukkig kan zelfs een sufferd als Toby daar in twee weken agent worden dus verwacht ik weinig van het onderzoek :s)
  donderdag 28 augustus 2014 @ 09:56:22 #86
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_143908903
Wat stom, Mona dood :o Wel bijzonder hoe een dikke hacknerd Mona blijkbaar is geworden, trouwens :')
  donderdag 28 augustus 2014 @ 09:58:36 #87
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_143908949
quote:
7s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 00:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Als de politie nu ook eens in de telefoon van Spencer gaan neuzen en alle berichtjes van -A en the girls zou lezen zou het verhaal ook een heule andere wending krijgen, gelukkig kan zelfs een sufferd als Toby daar in twee weken agent worden dus verwacht ik weinig van het onderzoek :s)
Hahhaha oh ja! Toby in twee weken agent _O_
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 10:14:36 #88
382129 crew  Donna
pi_143909296
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:56 schreef Valerie. het volgende:
Wat stom, Mona dood :o Wel bijzonder hoe een dikke hacknerd Mona blijkbaar is geworden, trouwens :')
Heeft ze geleerd van Lucas he :P
pi_143910160
De hele tijdslijn daar is messed up. In seizoen 3 was het blijkbaar oktober van hetzelfde jaar als het jaar waarin de Thanksgiving aflevering van gister werd uitgezonden. Dus tussen seizoen 3 en seizoen 5 zit maar 3 weken...lol.
pi_143921643
Lees haar boobies maar :Y

Dar soort dingen zijn in PLL altijd wel aardig gevonden :)
pi_143921792
Ook best wel raar als je erover nadenkt dat een stel 16-18 jarigen zonder problemen meerdere mensen vermoorden.
pi_143928173
quote:
9s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 23:59 schreef robin007bond het volgende:
Net alsof de NSA niet weet wie "A" is ;) Verdachten worden sowieso wel getraceerd. Maargoed, het is een serie :')
pi_143930021
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 20:20 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Net alsof de NSA niet weet wie "A" is ;) Verdachten worden sowieso wel getraceerd. Maargoed, het is een serie :')
True.
  Moderator zondag 31 augustus 2014 @ 09:40:02 #94
382129 crew  Donna
pi_144014344
21-10 is er een Halloween special. Geen echte episode, maar een interview met de cast.
pi_144058260
Als het dan Halloween is daar dan klopt er helemaal geen snars meer van want dat is eind oktober en Thanksgiving is eind november :')

Die persoon die Mona heeft vermoord is of Allison of iemand met een pruik op, maar dan denk ik, waarom zou je een pruik opzetten, niemand ziet je en je gaat Mona vermoorden dus die kan het niet door vertellen :')

Deze serie is zo vermoeiend. Ik vraag me af hoe de schrijvers dit nog allemaal kunnen verzinnen, hoe kunnen die in godsnaam nog weten hoe het allemaal zit!
  Moderator maandag 1 september 2014 @ 13:24:25 #96
382129 crew  Donna
pi_144059455
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 12:47 schreef loezzzje het volgende:
Als het dan Halloween is daar dan klopt er helemaal geen snars meer van want dat is eind oktober en Thanksgiving is eind november :')

Die persoon die Mona heeft vermoord is of Allison of iemand met een pruik op, maar dan denk ik, waarom zou je een pruik opzetten, niemand ziet je en je gaat Mona vermoorden dus die kan het niet door vertellen :')

Deze serie is zo vermoeiend. Ik vraag me af hoe de schrijvers dit nog allemaal kunnen verzinnen, hoe kunnen die in godsnaam nog weten hoe het allemaal zit!
Het is geen Halloween episode, het is een special die rond Halloween uitgezonden wordt omdat ze anders altijd wel een Halloween episode doen. Zoals je zelf al zegt past dat nu niet in de tijdlijn.
pi_144064833
Lol dat Toby binnen twee weken al agent was :') Dat ging echt helemaal nergens over :')
Verder wel een toffe theorie dat MonA wel drugged zou kunnen zijn ipv dood, kan ze later in het seizoen mooi terugkomen de Liars vertellen wie A nu echt is.
Ook overduidelijk dat het niet Ali was die MonA aanviel, haar was blonder en het gezicht werd wel overduidelijk verborgen gehouden.
  Moderator maandag 1 september 2014 @ 16:05:12 #98
382129 crew  Donna
pi_144065241
Mona heeft zelf al gezegd dat;

SPOILER
  maandag 1 september 2014 @ 16:46:54 #99
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_144066919
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 16:05 schreef DonnaRush het volgende:
Mona heeft zelf al gezegd dat;

SPOILER
Nee hoor, niet letterlijk ;) het "alleen" stukje zei ze er niet bij!
KuikenGuppy
  Moderator maandag 1 september 2014 @ 16:49:41 #100
382129 crew  Donna
pi_144067017
Dat heb ik dan zo opgevat. Maar PLL kennende kan het idd zomaar weer anders lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')