Kan toch ook met mijn tekening, lul. Gewoon 16 stukken en dan 4 zelf houdenquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Tip: je kan beter een even aantal punten snijden, is nogal heel veel makkelijker. Als je enigszins gelijke punten wil dan.
Ja, je kan idd ook 13 punten snijden en dan 16 stukken snijden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan toch ook met mijn tekening, lul. Gewoon 16 stukken en dan 4 zelf houden.
13 punten snijden en dan 16 stukken snijden? Ik snap het nietquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, je kan idd ook 13 punten snijden en dan 16 stukken snijden..
En ze zijn met 13, dus 16 snijden en 3 houden voor later (1,5 elk) lijkt me het beste plan.
Lul.
Nee ik ook niet. dWc is dom, luister naar mij.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
13 punten snijden en dan 16 stukken snijden? Ik snap het niet
Maar ik weet niet hoe ik een even getal moet snijden. Want ik begin toch gewoon bij puntje 1 en dan zie ik vanzelf hoeveel het er worden als ik klaar ben?quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. dWc is dom, luister naar mij.
Veer pls.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar ik weet niet hoe ik een even getal moet snijden. Want ik begin toch gewoon bij puntje 1 en dan zie ik vanzelf hoeveel het er worden als ik klaar ben?
WTF, jij zegt het zelf, fuckfacequote:
Taart door de helft snijden, weer door de helft, dan heb je 4 stukken. Drie daarvan snij je in 4 stukjes, het laatste grote stuk (een kwart van de hele taart dus) hou je voor jezelf.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar ik weet niet hoe ik een even getal moet snijden. Want ik begin toch gewoon bij puntje 1 en dan zie ik vanzelf hoeveel het er worden als ik klaar ben?
godverdomme veer, verdelen in 4 kwarten, die kwarten weer verdelen in 4 helften.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
WTF, jij zegt het zelf, fuckface.
[..]
Taart door de helft snijden, weer door de helft, dan heb je 4 stukken. Drie daarvan snij je in 4 stukjes, het laatste grote stuk hou je voor jezelf.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
godverdomme veer, verdelen in 4 helften, die helften weer verdelen in 4 helften.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
Taart door de helft snijden, weer door de helft, dan heb je 4 stukken. Drie daarvan snij je in 4 stukjes, het laatste grote stuk (een kwart van de hele taart dus) hou je voor jezelf.
Kk debieltjes, lees eens ofzoquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
godverdomme veer, verdelen in 4 kwarten, die kwarten weer verdelen in 4 helften.
Nee naar jullie 2, morons.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Emogif naar die Veer heWie gister zei dat ze nog best wel slim was
![]()
![]()
Not sure if srs. En je 'oplossing' is nog steeds achterlijk, aangezien ze minstens 15 stukken wil.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Meneer "ik snij een taart in 13 delen en daarna in 16".
Ja dat was ook wel weer een klassiekertje hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik WIST gewoon al dat jij dit ging posten gvd
Hou toch een keer je snavel manquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dat was ook wel weer een klassiekertje hoor.
Kk hard stuk om ratlifequote:
Dat zegt dWc netquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:17 schreef Murdera het volgende:
Oplossing : kwart achterlaten. De rest meenemen en als eerste puntje voor jezelf ssnijde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |