godverdomme veer, verdelen in 4 kwarten, die kwarten weer verdelen in 4 helften.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar ik weet niet hoe ik een even getal moet snijden. Want ik begin toch gewoon bij puntje 1 en dan zie ik vanzelf hoeveel het er worden als ik klaar ben?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
WTF, jij zegt het zelf, fuckface.
[..]
Taart door de helft snijden, weer door de helft, dan heb je 4 stukken. Drie daarvan snij je in 4 stukjes, het laatste grote stuk hou je voor jezelf.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
godverdomme veer, verdelen in 4 helften, die helften weer verdelen in 4 helften.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
Taart door de helft snijden, weer door de helft, dan heb je 4 stukken. Drie daarvan snij je in 4 stukjes, het laatste grote stuk (een kwart van de hele taart dus) hou je voor jezelf.
Kk debieltjes, lees eens ofzoquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
godverdomme veer, verdelen in 4 kwarten, die kwarten weer verdelen in 4 helften.
Nee naar jullie 2, morons.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Emogif naar die Veer heWie gister zei dat ze nog best wel slim was
![]()
![]()
Not sure if srs. En je 'oplossing' is nog steeds achterlijk, aangezien ze minstens 15 stukken wil.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Meneer "ik snij een taart in 13 delen en daarna in 16".
Ja dat was ook wel weer een klassiekertje hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik WIST gewoon al dat jij dit ging posten gvd
Hou toch een keer je snavel manquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dat was ook wel weer een klassiekertje hoor.
Kk hard stuk om ratlifequote:
Dat zegt dWc netquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:17 schreef Murdera het volgende:
Oplossing : kwart achterlaten. De rest meenemen en als eerste puntje voor jezelf ssnijde
Jij hebt ook het inzicht van een zeekomkommer als het op word problems aankomtquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:14 schreef krioro het volgende:
Not sure if srs. En je 'oplossing' is nog steeds achterlijk, aangezien ze minstens 15 stukken wil.
Hahahaha dat kan ik toch niet maken ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij hebt ook het inzicht van een zeekomkommer als het op word problems aankomt.
De taart is voor 13 mensen bedoeld, dat is neem ik aan incl. Veer + bf. Dus 11 gasten + d'r bf krijgen de 12 stukken, en Veer heeft voor zichzelf 13/16 t/m 16/16. Maar aangezien ze too legit to quit is deelt ze haar pieces met d'r boyski.
Ja doei dit was al genoeg moeite.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
maak nog een goedkoop taartje voor erbij?
Hahahahah ik ga stuk he hier de hele tijd gewoonquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[KLB SC] Waar de kk taart van Veer de gemoederen bezighoudt
In die tijd die je er nu over post had je ook al 6 slagroomtaarten bij Hema.nl kunnen bestellen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha dat kan ik toch niet maken ook
Maar vond Krio z'n idee wel slim. Taart door de helft, kwarten door de helft, etc etc en dan 1,5 stukje voor mij en 1,5 stukje voor m'n bf in hotel, en dan in het huisje nog een stukje voor iedereen![]()
Waarin verschilt krio's idee van de mijnequote:Op donderdag 31 juli 2014 21:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha dat kan ik toch niet maken ook
Maar vond Krio z'n idee wel slim. Taart door de helft, kwarten door de helft, etc etc en dan 1,5 stukje voor mij en 1,5 stukje voor m'n bf in hotel, en dan in het huisje nog een stukje voor iedereen![]()
In je haarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In je haarDat 'ie een piano, een vogelnest, een bankschroef, een bowlingball en een tractorwiel uit z'n kapsel haaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
en een zakje wiet uit 2005quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat 'ie een piano, een vogelnest, een bankschroef, een bowlingball en een tractorwiel uit z'n kapsel haalt.
Neeeheee... Ik wilde gewoon zélf een taart maken voor m'n lieve vriendjes en vriendinnetjesquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:21 schreef Modus het volgende:
[..]
In die tijd die je er nu over post had je ook al 6 slagroomtaarten bij Hema.nl kunnen bestellen.
JA WEET IK VEEL I KSNAP ER ALLEMAAL DE BALLEN VANquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarin verschilt krio's idee van de mijne?
[ afbeelding ]
Als je die taart blijft delen, hoe houd je dan 3 stukken (1 x 1,5) over?
Ball?quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat 'ie een piano, een vogelnest, een bankschroef, een bowlingball en een tractorwiel uit z'n kapsel haalt.
GODVERDOMME WAT SNAP JE NIET AAN 4 KWARTEN EN DAN DIE KWARTEN VERDELEN IN 4 STUKSquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neeeheee... Ik wilde gewoon zélf een taart maken voor m'n lieve vriendjes en vriendinnetjesPersoonlijk enz jwt
[..]
JA WEET IK VEEL I KSNAP ER ALLEMAAL DE BALLEN VAN
Ik snijd gewoon alles door de helft, dan weet ik zeker dat ik er een keer ga komen
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In je haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |