Zie hier de jeugd van tegenwoordig met zijn beperkingen en alleen interesse voor pokemon, bitches neuken en drugsquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:53 schreef Werkman het volgende:
[..]
Nee, en als ze bestaan is het mijn terrein niet dus ook geen interesse.
Ik loop al tegen de veertig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie hier de jeugd van tegenwoordig met zijn beperkingen en alleen interesse voor pokemon, bitches neuken en drugs
vissenquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:55 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik loop al tegen de veertig.
Op mijn leeftijd heb je alleen nog maar interesse in zuipen, vissen, voetballen kijken en vrouwen die tien jaar jonger zijn.
Met vreemd eten heb ik geen moeite, maar ik kan niet iets opvreten wat niet bestaat.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:02 schreef valek het volgende:
TS is een een type, "wat een boer niet kent vreet ie niet". Simpele ziel. Is toch leuk om erover na te denken.
Ben jij zeker mijn vader.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:03 schreef Zeetakje het volgende:
Ik zag laatst een spook
Bleek toch je moeder te zijn
Er zijn heel veel dingen die wel bestaan maar nauwelijks waar te nemen zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:05 schreef Werkman het volgende:
[..]
Met vreemd eten heb ik geen moeite, maar ik kan niet iets opvreten wat niet bestaat.
Of dat als het wel bestaat ik het niet beet kan pakken om op te vreten.
Leuke hobbiesquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:55 schreef Werkman het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd heb je alleen nog maar interesse in zuipen, vissen, voetballen kijken en vrouwen die tien jaar jonger zijn.
Goed: Stel nu even dat je gelijk hebt en dat dat waar is.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
Er zijn heel veel dingen die wel bestaan maar nauwelijks waar te nemen zijn.
Dat boeit mij niet. Als je maar door hebt dat er mee in het leven is dan vissen en biljartenquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:17 schreef Werkman het volgende:
[..]
Goed: Stel nu even dat je gelijk hebt en dat dat waar is.![]()
Dan is mijn vraag dit:
Wat moet ik er mee?
Zo mag ik het horen nondejúquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:21 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik kijk haast nooit tv als het mooi weer is en bier rijkelijk vloeit.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:03 schreef Zeetakje het volgende:
Ik zag laatst een spook
Bleek toch je moeder te zijn
Ajax heeft gewonnen.quote:
tien jaar? twintig jaar!quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:55 schreef Werkman het volgende:
[..]
Thanks. Lekker fappen!quote:
Da's beperkt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:55 schreef Werkman het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |