abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 oktober 2000 @ 23:59:22 #1
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_411710

Nieuwe dag, nieuwe gebeurtenissen... Wat zal deze dag weer bengen

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 24 oktober 2000 @ 00:08:54 #2
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_411744
ah dank je
wilde hem net openen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 00:09:36 #3
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_411746
0:00 - 0:10 uur

Georgie, Ferdi en Ed zitten bij de oven. G&F zijn de officiële ei-zitters.

Ze lokken nog steeds uitspraken van Ed uit over BB. Ed begint over de nominaties van Robin. Hij denkt dat deze Georgie heeft genomineerd.
F: En mij
E: Ja, dat denk ik
E: Laten we beginnen over de spanningen tussen Koos en Georgie
G: Ik heb die niet, Koos misschien wel
Ed probeert het allemaal netjes uit te leggen, maar uiteindelijk is hij dus gewoon aan het stoken.

dinsdag 24 oktober 2000 @ 00:27:59 #4
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_411783
00:25 - 00:30 uur
Georgie, Ferdi en Ed zijn naar binnen.

Koos moet nu ei-zitten.
Hij begint de datum te noemen en vertelt hardop wat hij denkt. Hij gaat terug in de tijd en gaat na wanneer het de laatste keer is geweest wanneer hij straf heeft gehad. Met zéér veel details omschrijft hij de situatie.

pi_411784
Ed zit te vertellen dat hij graag wil dat de asbakken 's avonds geleegd wil hebben. Georgie en Ferdi beginnen de draak met hem te steken: 'Boeiend gesprek, het meest interessante gesprek hier in dit hoekje'

Ed:'Ik weet dat ik me hier niet populair mee maak'

Georgie legt uit dat Bart elke keer genomineerd was vorig jaar en toch won. Maurice 1x genomineerd en meteen eruit.

Ed vertelt dat sommige mensen wel raar doen. Gemaakt aardig enzo. Georgie en Ferdi zeggen dat hij Annet ook wel sarcastisch benaderd af en toe. Ze proberen een 'leuk' toontje aan te slaan. Stop daarmee!! Ze lachen wat, vinden het wel leuk zoals Ed de boel opstookt.

Ed gaat nog ff door. Iedereen thuis kan zien hoe Ed doet, dus hij kan niet stiekem doen. Hij wil dat de onderhuidse spanningen worden uitgesproken. Dees, Kim en de heren buiten zijn de enigen die relaxt rondlopen in het huis. Dat zegt Ed tenminste.

Koos komt naar buiten, zegt iets over een strafexpeditie. De tijd is om zeggen Ferdi en Georgie. Bedankt voor dit gesprek en morgen verder. Koos installeert zich bij de oven. De anderen gaan naar binnen.

Koos vertelt de kijkers dat hij een straf moet uitzitten en hij kan zich niet herinneren wanneer hij dat voor het laatst heeft gehad.

Dan vertelt ie over de lagere school waar hij op de gang moest staan, hij kan het zich toch nog herinneren dus. En hij begint met jeugdherinneringen op te halen. Gaat nu over zijn favoriete juf.

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_411799
Koos vertelt over meester Wolters van de 5e klas. Een antipedagoog. Had nooit leraar mogen worden. Heeft Koos uitgescholden voor uit de klei getrokken boerenkinkel.

Koos laat het ei ff zien. Hij moet het uitbroeden ofzo Ik ga ff de verslagen van gisteren lezen, ik snap dat ei nog niet echt...

Koos gaat ondertussen zijn lagere schooltijd doornemen. Het is alsof je oma hoort, met alle details: Meester Wijngaarden in de 6e klas op de Anne de Vriesschool in de Pieter Breughelstraat, na de fusie, die was ook slecht met kinderen... Krijgen jullie een idee?

dinsdag 24 oktober 2000 @ 00:38:58 #7
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_411807
koos weet nog iets van een luikie, wat een rare leraar!

kleuterschool heeft ie ook nog gezeten
later werd het een discotheek
juffrouw Kranen was zijn allereerste juffrouw
zijn vroegste herinnering was dat zijn moeder hen bracht naar die kleuterschool hij moest janken
juffrouw nam hem mee naar die urinoirtjes vreselijk

* Acnaib vindt dit ook vreselijk en haakt af, sorry mensen

pi_411811
Koos vroegste herinnering is de 1e dag op de kleuterschool. Hij moest huilen.

Dan over thuis op de boerderij. Kwamen in de zomer strandpolitie uit Apeldoorn in de kost bij hen. Dhr Groothuizen is later naar Bergen verhuisd, maar toen was hij geen politieman meer. Die man kwam vroeger Koos wel eens in uniform ophalen bij de kleuterschool, dat was een feest...

Reclame op stream 1, stream 2 ligt eruit...

Weer terug vertelt Koos over deze Groothuizen kennelijk een minder leuk verhaal. Huilend kwam hij thuis en vertelde hij zijn moeder over de bekeuring. 'Die Groothuizen, dat doe je toch niet!' zegt Koos verontwaardigd.

Een verhaal over een zwarte hangtelefoon thuis en iemand die kwam bellen. Gaaaaaaaaaaap

Over bidden tijdens het eten. Zijn vader reutelde het gebed er in 1 keer uit. Kwam Koos binnen onder het eten mocht hij in de hoek gaan zitten en ging zijn vader meteen verder met bidden.

Dan over een vriendje van vroeger, moesten buiten wachten tot Koos klaar was met eten. Een hondstrouwe vriendschap bij nader inzien.

Is die gast uit het oog verloren na het huwelijk tot hij 'm 4 jaar terug tegenkwam. In de bouw waar die vriend werkt als uitvoerder. Nu rekent Koos terug, nee 3 jaar is het. Ik zie hem 1x per 2 a 3 weken in Purmerend op de wijde venne.

En Koos vertelt over spelen met neven en nichten op de boerderij. Zijn hele jeugd was eigenlijk 1 groot feest. Daarom kan hij het zich ook niet voorstellen dat hij nu straf heeft. Hij gaat weer terug naar zijn schooltijd, hij had nooit straf.

Als hij de verhalen van bijv Ferdi hoort. Dat durfde Koos niet, spijbelen. Was ie zeker een angsthaas, maar hij durfde het niet. Koos verkeert momenteel in 1963 of 64.

*Qt snapt Acnaib heel goed

Koos vertelt dat hij op de Ulo nog op zaterdag naar school ging.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 24-10-2000 00:55]

pi_411843
Koos zegt dattie toch al mooi een half uur heeft volgekletst.

Dan dat er mensen zijn die twijfelen aan de juiste tijd van de klok. Misschien istie al op wintertijd gezet.

Hij zegt weer dat het onbegrijpelijk is dat hij met dat ei straf heeft.

Filosoferen over hoe lang het nog duurt in BB. Het lijkt lang, maar het is ook wel een uitdaging. Hij mist iedereen, hij weet nix van ze. 'Vergis je er niet in, 40 dagen opgescheept met wildvreemden. Nou ja ze zijn nu niet wildvreemd meer voor me..'

Hij hoort een motor starten en vertelt dat hij denkt dat een redaktielid een motor heeft. Je hoort hem 's nachts ook soms starten.

Over zijn werk, strax een nieuwe tankauto. Routes die Koos rijdt. Mooie plekjes als Edam, Broek in Waterland, Hogesloot

Gaat iets vertellen over een boer op zijn route. Die heeft ie vertelt dattie BB in ging. Omdat de boer zo'n fan was van BB1. Brief gestuurd zodat ie aankwam op de dag dat Koos het huis in moest. Hij hoopt dat de boer zit te kijken. En belt als Koos genomineerd is, om hem erin te houden.

Geluid weg en dan ook de streams weg...

pi_411856
Hele slechte verbinding nu...

Koos heeft het over de presidenten en presidentskanidaten van de states. JFK, Robert Kennedy, iets in 1968

En reclame...

pi_411865
En zo zit ie al 'n uur... terugkijkend op zijn leven...
pi_411870
Koos denkt dat in 1964 zo'n beetje Watergate was. Heeft het over Nixon, Ford en Carter. Koos weet het zelf ook allemaal niet meer zo goed. Ford leek hem wel een sympathieke vent.

Dan een sprong naar 1980, toen was Carter niet herkozen, of toch wel... Nee, Koos weet het niet meer zo goed.

Dan Reagan, Bush, Mondale. Bush tussen 88 en 92, met Quale. Bush verloor daarna van hoeheetienou, nou ben ik zijn naam ff kwijt nouuuuuu, dat ik er niet op ken kome... Ik weet z'n vriendin wel, nou moe. Ik raak hier helemaal gestoord, nou. Al Gore is de vice president van... nou... Ben ik toch echt zijn naam kwijt... God ik kan er niet opkomen. Nou ja laat maar zitten...

Koos peinst toch nog verder. Hoe ken het nou, dat ik dat niet weet... Hij staat ff op en gaat weer zitten.

Dan maar weer verder over Bush, de zoon van oude Bush kan nu president worden. Zit dus 8 jaar tussen.

Hij zegt dat ie op 6 minuten na een uur heeft vol gepraat.

En gaat door over Amerika. Heeft Bush ontmoet in de Grand Canyon oid. In 1991, was er een feest omdat het 75 jaar beschermd gebied was. Bush lande met zijn presidentieele vliegtuig. Was net die dag. Was een hele gebeurtenis dat hij hem in de auto voorbij zien komen. Niet dat je bij al die auto's kan zien in welke hij zit, maar toch. Zijn neef en nicht die daar wonen waren jaloers dat Koos hem had gezien.

pi_411872
vooraanzicht.....
pi_411875
Koos peinst nog even verder. Kan nog steeds niet op Bill Clinton komen: 'Goh, is me volledig ontschoten'

Dan is Koos zijn strafuurtje voorbij. Ja, het is 1 uur zegt ie. Het is dan 01.25 uur. Hij gaat de stoel binnenzetten. Mijn stream hapert en ik zie hem dit 3 keer doen. O nee, het zijn 3 stoelen

Bij de laatste stoel zegt hij dat het wel een afgang is dat hij de naam niet meer weet. Hij groet Els, houdt van haar. 'Tot over 68(?) dagen'

Hij gaat naar binnen. Loopt wat rond, ik kan niet zien wat hij doet.

pi_411882
We zien dat:

In de herenslaapkamer Robin lekker ligt te slapen.

De geit buiten is.

Koos zijn tanden poetst en naar de woonkamer loopt.

pi_411894
Koos loopt richting de slaapkamer. Komt weer terug en loopt de tuin in. Daar zegt hij om 01.35 uur tegen de kijkers dat het 10 over 1 is. Hij weet nu de naam, het is Bill Clinton. Dat wilde hij ff zeggen.

Gaat naar binnen, trekt in de woonkamer een ander shirt aan. Neemt plaats op het voetenbankje en knutselt wat met breed plakband. Schrijft dan op wit papier met een veer.

pi_411906
Koos heeft tot ongeveer 10 voor 2 zitten schrijven. Las alles nog eens aandachtig door daarna. Is toen op de bank gaan zitten met een boek. Zit nu dus lekker te lezen.
pi_411922
Koos heeft het boek weer weggelegd. Zit zo te zien diep in gedachten op de bank.

Gaapt dan wat. Zijn shirt is wat opgekropen en we zien een stukje buik. Koos merkt nix, hij denkt na... en gaapt nog wat...

pi_411933
Koos staat op.

Reclame...

Dan zijn we in de damesslaapkamer. Koos kruipt denk ik in bed. Ik hoor gefluister.

En we schakelen bruut over op stream 1&2 naar Robin en Ed. Ze liggen zo te zien beiden te slapen. In deze slaapkamer is het stil.

pi_411942
Robin draait wat in bed. Dan wordt er gesproken, of het Robin weer is weet ik niet zeker.

Er wordt iets gezegd als: 'Jaja, ik weet wel hoe hard, ik weet wel hoe dat gaat..'

Ed beweegt ook wat en het is weer stil.

dinsdag 24 oktober 2000 @ 02:56:56 #21
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_411963
2:55 uur
Nog steeds beeld op de 'herenslaapkamer'.

Robin praat even in zijn slaap:
"Ja, echt waar. Dat kun je toch zo zien."

pi_411964
Het is toch Robin, hij praat vannacht weer in zijn slaap.

Zegt nu iets als:'Pittig ja' en mompelt nog wat. Niques vult hierboven mooi het gemompel in

En het is stil. Robin ligt nog wat te draaien en heeft de dekens van zich afgetrapt.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 24-10-2000 03:01]

pi_411977
De streams laten nog steeds Robin en Ed zien. Robin slaapt nog steeds onrustig en zegt soms iets. Kan ik niet verstaan.

*Qt gaat ook naar bed

dinsdag 24 oktober 2000 @ 08:33:10 #24
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_412003
8.30
Ed loopt door het huis en er ontwaakt iemand op de bank
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 08:38:33 #25
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_412006
8.33
Ed: Hallo (Tegen iemand in de slaapkamer?)

Bianca word wakker op de bank en word gek van het mekkerende gezeur van Cindy
8.34
Ed is bezig met het voer voor Cindy terwijl Bianca even naar buiten gaat
8.36
Ed geeft Cindy haar voer die gelijk op houdt met het eeuwige gemekker
8.37
Bianca heeft haar kleren voor vandaag aangetrokken en gaat weer naar buiten toe
Beide streams (1 en 2) nu op de lege woonkamer

dinsdag 24 oktober 2000 @ 08:53:18 #26
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_412013
8.39
Streams nu op de slaapkamers waar alles nog in diepe rust blijkt te zijn
8.40
Ed is bezig met het hout hakken voor het vuur terwijl Bianca even naar de badkamer gaat
8.41
En weer een bewoner wakker (Geogri als ik het goed heb gezien)
8.43
Ed: Kuch kuch
8.45
Ed zingt: Were is the love... (nooit heb ik die man meer als twee regels horen zingen
8.49
Bianca: Hebben de kippen al eten?
Ed: Nee die hebben nog niets
Bianca gaat de kippen voeren terwijl Ed in de keuken met koffie bezig is
8.52
Het huis kondigt aan dat er over tien minuten moet worden begonnen met de weekopdracht (Zeker bang dat ie weer mislukt)
Ed naar bianca in de tuin: You got ten minutes

[Reclame]

dinsdag 24 oktober 2000 @ 09:04:34 #27
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_412017
8.55
Kim is wakker geworden
Bianca: Lekker geslapen
Kim terwijl ze doorloopt naar de badkamer: nee ik ben net wakker
Ed tegen Bianca: One for you one for me
En ik wil nog wat hout zagen
8.56
Haan: Kukeleku
Haan: Kukeleku
8.57
Ook cindy besluit weer te gaan mekkeren als er niemand in de tuin is
Bianca gaat met het oven in de tuin aan de gang
8.59
Ed en bianca moppelen wat onverstaanbaars
21.00
Bianca: Nog een minuut
Ed: Zo en nu mogen zij straks koffie voor ons maken de gene die wakker wordt
Bianca: Ja precies

Bianca: hebben ze het teken al gegeven
Ed: Nee nog niet maar zijn er klaar voor toch
21.02
Ed: Het bekende ei zitten
Bianca: Perfect
Hoe lang moeten we... een uur?
Bianca: Het ruikt lekker
Ed: Ja brand lekker
Bianca: Hallo
Ed Was je er al uit gekomen
Ja kwart voor zeven
Ja dacht slaap tot acht uur
Ed: Waar om ga je dan niet weer het bed in
Bianca: Ja dan slaap ik heel licht in licht dan ben ik allerter
Bianca: Heb je dat wel eens gezien een geit die zo loopt?
Ed: Ja hoor

pi_412039
Bianca heeft het over Amersfoort, dat er 's avonds bij het uitgaan veel conflicten zijn, mede door het grote aantal buitenlanders en doordat er maar 1 centrumpje is.
Ed zegt dat Koos helemaal los is. Ed hoorde Koos praten vannacht tegen de camera, dat hele uur.
B: dat zou ik nooit doen.
E: hij heeft het dan over vroeger, zijn schooljeugd enzo. Als ik zoiets doe, dan verzin ik gewoon dingen, zoals het weerbericht of de vogeltrek.
Ed zegt dat Koos zijn humeur laat afhangen van het wel of niet genomineerd zijn.

Heel verhaal van de Stem, kan het niet verstaan.

pi_412061
Bianca was teleurgesteld toen ze genomineerd was, maar ze laat niet haar bui erdoor vergallen. Ze was erg opgelucht dat ze er niet uit hoefde, voor haar gevoel had ze dat ook niet verdiend, om er binnen 1 week alweer uit te zijn. Niemand trouwens.
Ed: ik vind juist het nomineren het allermooiste van het hele gedoe.
Bianca reageert verbaasd.
Bianca denkt dat sommigen in het huis zich nog niet helemaal laten zien, ze denkt dat het met leeftijd te maken heeft.
Ed zegt dat je op je 20e alles eruit wil halen wat erin zit.
E: dat had jij toch ook?
B: mwah, ik was toen wel erg bleu.

Ed zei dat zijn vrienden helemaal verbijsterd waren, want Ed zei: morgen ga ik het Big Brother huis in.
Bianca vindt Ed een extreme persoonlijkheid.
E: ja dat is ook zo, ik ben blij dat ik gelukkig getrouwd ben en kinderen heb, want anders....
Daarvoor was ik net een soort zwerver, nergens wonen. Dat heb ik 12 jaar volgehouden. Dan woonde ik in Rome, dan weer bij m'n ouders. Ik had niets, geen auto, alleen m'n avontuur.

pi_412092
Ed vertelt over z'n vrouw en kinderen. Een derde kind had voor hem eigenlijk niet gehoeven.
Zijn vrouw is de enige die hem begrijpt, ook nu met het BB huis ingaan.
Ed was erg geinteresseerd in BB, keek veel op de site. Dus toen dacht ie: ik wil daaraan meedoen.
Zijn omgeving begreep het niet zo.
Ed gelooft dat het levenspad al redelijk uitgestippeld is, maar je moet wel het hek openzetten. Veel mensen doen dat niet, omdat ze die mooie auto willen of bij hun moeder willen blijven. Ed denkt dat je je kansen moet grijpen.

Bianca zegt erg weinig de hele tijd, het is meer een Ed-monoloog.

pi_412181
Koos komt de tuin in om zich te melden.
Koos zegt dat ie niet op de naam vd Amerikaanse president kon komen en dat ie er gek van werd. Voor Koos ging slapen heeft ie het gelukkig aan Georgie kunnen vragen, die was nog wakker, anders had ie niet kunnen slapen.
E: is er verder al iemand wakker?
Koos: ik heb Robin wakker gemaakt.

Ed vraagt aan Bianca of zij zwanger zou willen worden als ze met een vrouw zou samenleven. Dat wil ze zeker.
Ed had gedacht dat hij nooit kinderen zou hebben. Met kinderen zit je toch in een soort keurslijf, je moet je leven aanpassen.
Als hij alleen was geweest, had ie nu op een huurwoninkje gezeten met heel weinig. Interesseert hem niks.
Bianca had op haar 30e ook niks, geen huis, auto, zelfs geen fiets.

Ed: dat is nou typisch van Koos, hij ziet niet eens dat we toe zijn aan een kopje koffie.

Bianca weet nog niet wat ze in de toekomst zal doen, misschien naar Barcelona, Australie, Cuba, of bij de televisie werken.
E: ik zie in jou wel een Annet van Trigt.
B: gadverdamme, dat vind ik nou helemaal niks dat je dat zegt. My god, wat voor indruk heb je van mij?
Zij heeft geen uitstraling, zit levenloos achter haar bureau.
E: ik vind het echt een vakvrouw.

pi_412211
Koos komt weer in de tuin.
B: wil jij geen koffie dan?
K: jewel, maar ik wil me eerst effe ankleeje! (=aankleden)

10:40
Koos en Robin nemen het over van Bianca en Ed.
Koos vertelt nu weer aan Robin over dat ie niet op de naam van Clinton kon komen (zucht)
R: Jeezus, Koos.
Koos weer: ik snap er geen bal van, ik kon er niet opkomme.
Koos vertelt over de presidentskandidaten nu.
Robin noemt de blunder van Bush: Majorleague asshole!
K: wat betekent dat, majorleague?
R: dat is de hoogste competitie van honkbal...
K: o, ken ik niet.
Koos heeft weer niet zo goed geslapen, kwam door het ei.
R: gatver, vieze stinkgeit (tegen Cindy )
Koos gaat weer alle presidenten en vice-presidenten vanaf 1960 opnoemen

pi_412217
Nu wordt het hele Watergate-schandaal uit de doeken gedaan, omdat Robin niet weet wat het inhoudt.
Het gaat over vermoorde presidenten.
K: die van Egypte is toen ook vermoord.
R: o, pas geleden toch?
K: neee, dat was die van Israel.

Pfff, de hele wereldpolitiek wordt door Koos besproken.

(ik stop er nu maar mee)

dinsdag 24 oktober 2000 @ 12:26:23 #34
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_412341
Annet zet net aan voor nieuwe confrontatie met Desiree (na eerst een hele tijd koetjes en kalfjes): Heb je al nagedaht over je gevoel. D: Nee. A: In de dagboek kamer zeiden ze... Maar nu komt net Kim erbij en Annet stokt onmiddellijk.

Annet zet opnieuw aan. Dit wordt spannend.

dinsdag 24 oktober 2000 @ 12:44:35 #35
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_412379
Annet vertelt over gesprek in dagboekkamer. Desiree zegt er nog steeds niks over. Annet trekt en trekt en... RECLAME.
(Desiree snapt niet dat de ware reden veel minder erg voor Annet is dan geen reden.)
Annet blijft trekken, maar Desiree geeft geen krimp. Nu gaat het er alleen maar over wie er misschien nog meer op Annet gestemd hebben. (Desiree lijkt te denken hoe meer het er zijn, des te minder erg dat zij op Annet heeft gestemd.)
Desiree kan het niet uitleggen, zegt ze honderd keer. Behalve dat misschien Annet op haar lijkt, maar ze heeft geen reden. Dit is gruwelijk voor Annet (en oliedom van Desiree).
Annet zegt: er MOET een reden zijn (dat heeft ze gehoord in de dagboekkamer). Desiree blijft volhouden dat er GEEN reden is. MAar Annet weet dat de dagboekkamer dat niet zou accepteren. Ze blijft trekken. Maar Desiree blijft volhouden dat ze geen reden heeft opgegeven.
Maar nu zegt ze eindelijk: "Ik moet nuchtere mensen om me heen hebben. Maar dat is ook geen reden." Maar Annet gaat er wel op in: "Wat bedoel je?". Desiree: "Zoals Robin, etc.; maar ik noem dat geen reden." Maar Annet, die op dit vlak intelligenter is dan op elk ander vlak, pikt het toch op: "Nou dan ben ik in elk geval toch blij dat ik dit tenminste weet."
Desiree zegt nog eens "er is geen reden. ik kan er niet over liegen" ik heb geen reden". Annet wil het uitpraten voor ze er donderdag uitmoet, waar ze erg bang voor is.
Desiree, die dus uiteindelijk toch een tipje van de sluier heeft opgelicht, blijft er op hameren dat ze geen reden heeft opgegeven.
(Maar Annet heeft eerder aan Hieke vertelt dat de dagboekkamer haar verteld heeft dat er wel een reden was en dat ze moest doorvragen.)
Dit vertelt Annet nu ook aan Desiree. Nu vertelt ze alles aan Desiree. Mooi zo!
Desiree vindt het heel gemeen dat de dagboekkamer dat aan Annet gezegd heeft. Blijft volhouden geen reden gegeven te hebben (en waarom eigenlijk). Nu zegt ze dat de dagboekkamer dat dan blijkbaar wel als reden ziet.
Desiree komt erg onsympathiek over in dit gesprek. Het enige wat zij overin zit is datze misschien inconsequent overkomt en daarom blijft ze zeggen dat er geen reden is.
Annet legt nu uit wat ze allemaal voor BB in haar leven heeft meegemaakt. Dat is de reden dat ze blijft trekken bij Desiree.
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 12:49:13 #36
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_412392
Annet zou het vreselijk vinden als ze eruit moet. Ze kan er niet tegen juist door D genomineerd te zijn. Na hele uitleg van Annet, zegt Desiree nog eens dat ze nuchtere mensen om zich heen moet hebben.
En ze zegt ook nog eens dat dat geen reden is. Ik verval, net als A en D, in herhaling.

Zojuist was er een paniekerige BB-stem die zei dat de geit ergens aan zat. Koos komt naar buiten gevlogen en zegt dan geirriteerd: "Ja, met permissie, maar als-t-ie het niet lekker zou vinden vrat-ie het niet op!".

dinsdag 24 oktober 2000 @ 13:18:52 #37
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_412472
Nu gaat het weer over hoe ze hetzelfde zijn. Zorgzaam, laten over zich lopen. Annet heeft veel meegemaakt. Desiree ook. Etc. Desiree heeft hier ook veel geleerd. Om het te bewijzen citeerd ze keer op keer Robin: "Lekker belangrijk".

Annet komt nog even terug op eerder (Annet begrijpt Desiree beter dan Desiree zelf). Desiree zegt nog eens dat het geen reden is. Annet vindt het niettemin toch een duidelijke reden. Ze voelt zich enigszins opgelucht.

Desiree legt het nog eens uit (ik heb nuchtere mensen nodig, anders wordt ik mee naar beneden getrokken). Annet snapt het helemaal. Ze vindt het wel heel jammer, en ze had het graag direkt gehoord.

dinsdag 24 oktober 2000 @ 13:21:27 #38
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_412483
Annet wil alleen maar dat alles weer goed is, tussen haar en Desiree (en in de rest van het huis, en in de rest van de werled), maar D gooit steeds haar eigen glazen in door steeds maar te herhalen dat ze geen echte reden heeft. D zegt dat ze geen reden heeft, maar van de dagboekkamer iets moest noemen, en dat ze toen dat maar gezegd heeft.
Tja. Ik houd er mee op.
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 13:36:59 #39
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_412539
A en D zijn weer helemaal goed met elkaar en worden afgelost door Ferdi en Hieke. Ze zijn duidelijk een beetje verlegen voor elkaar nu ze samen opeens alleen zijn, met nog 2,5 uur voor de boeg. Zou er wat waar zijn van het "Hieke & Ferdi"-topic? Hieke's stem is onvast. Ferdi weet niks te praten. Dan maar wat random geluiden: "DAMN WOMAN".
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 13:41:03 #40
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_412558
Ferdi probeert wel wat, of beeld ik mij iets in? Hij zong iets van "You wake up and find that you are in love..." Daarna zegt-ie misplaatst dat Hieke natuurlijk wat tekort komt. Hieke vraagt of Ferdi een stukje tand eraf heeft. Ze worden gestoord door Ed. Die sport en snuift.
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 13:41:07 #41
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_412559
H. en F. gaan ei-zitten in de tuin bij het oventje.

H. : alles goed met jou ?
F. : waar wil je het over hebben ?
H. : ben je ook verkouden ?
F. : nee hoor.
H. : in juni word ik 30
F. : kunnen jullie allemaal blijven slapen als jullie willen.
H. : het zou leuk zijn als jullie allemaal komen.
H. : ik heb helemaal erg gedroomd. Het ging over een lift. Dat wil je niet weten...
H. : je moet binnen nu en 5 minuten het BB-huis verlaten, voor een bommelding. Dat zou wat zijn !

E. komt hijgend even bij het oventje kijken.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 13:54:40 #42
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_412592
F. : het huis waar wij in wonen ; 7 a 8 ton.
F. : die kan ik waarschijnlijk wel van m'n vader kopen.

Straaljagers komen over.

H. verteld over een toko van een vriendin in Ravenstein die ook een mooi huis heeft ; 3 woningen in 1.

H. : je wil wel uit huis ?
F. : nee, niet nu.
F. : het geld gebruik ik voor uitgaan en vakantie.
F. : ik had 2 banen ; in de horeca en een sportzaak. Ontslag genomen. Nu niets.
H. : had net een andere baan en moest nog een week werken na haar vakantie.
H. : ze waren enthousiast maar mochten niets zeggen.
F. : ik werk het liefst in de winkel als het erg druk is, anders verveel ik me.
F. : het andere werk is een eetcafe, op maandag en woensdag.
F. : ik ben niet van plan om dit weer te doen. Misschien een dagje als ze omhoog zitten.
F. : wat deed je hiervoor dan ?
H. : verzekeringen.
H. : je verdiende goed geld. Een basis en provisie.
H. : een half jaar gedaan. Zo zielig met oude vrouwtjes zonder geld.
H. : dit is niet leuk om te verkopen.

dinsdag 24 oktober 2000 @ 14:01:45 #43
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_412611
F. : hoe lang is Leo ook alweer weg ?
H. : dit is de vierde week.

Reclame

F. : zit je met je ei. Slaat toch nergens op !
H. : als ik eruit moet, dan moet ik eruit. Daar heb ik geen moeite mee. Annet wel.
H. : ben wel benieuwd hoe het daar buiten is.
H. : maar ik wil blijven hoor !
F. : we zien het donderdag wel.
H. : dat is het al bijna.
F. : nog drie dagen.

F. zit te gapen.
Op de achtergrond hoor ik anderen in de tuin.
Cindy komt buurten.

Weer reclame

dinsdag 24 oktober 2000 @ 14:08:03 #44
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_412629
Het waordt drukker. Iedereen een appeltje. Bianca: "DAMN!". Gesprek tussen H & F vervolgt. Over waar F woont.
Straaljager komt over.
H kent ook mensen die mooi wonen. F vindt dat relaxed.
Over F's werk. Hij had twee banen. In sportzaak. Ook 1 in de horeca. H: wat dan? F: serveren. H (gemeend, serieus): wat leuk!
Nu over hoe H het met haar baas geregeld heeft om naar BB-huis te kunnen. Haar andere baas woont ook in Stiens en die kwam ze tegen op straat. Daar had ze niks tegen gezegd.
Ferdi vond werk in winkel erg leuk, maar het moet wel druk zijn. Het liefst vijf klanten tegelijk, dan heeft-ie het naar zijn zin. Niet als het te rustig is, dan loopt ie met zo'n bek.
Hieke verteld ook over haar werk. Hieke praat de laatste tijd ook steeds meer Engels, vooral als Ferdi erbij is.
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 14:12:55 #45
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_412639
F. : ik heb wel een druk schema. Ijsland en Allicante.
H. : met wie ?
F. : met een vriend, als hij werk heeft.
H. : misschien een fotoreportage of zo ?
F. : ik zie het wel wat er gebeurd. Of een uitzendburo.
F. : ik wil gewoon alles meemaken. Interview, spelletje...
F. : misschien kom je dingen tegen die je leuk vind. Vertegenwoordiger of zo. Eigen autootje.
H. : mijn vriend doet dat. Goed verdienen hoor ! Door heel Nederland.
F. : met z'n vieren thuis.
H. : jij bent de jongste ?
F. : ja
H. : ik ook.

Geluid en beeld op de gehele tuin nu.
Zie achterin beeld H. en F. zitten bij het oventje.

H. en F. terug.

F. : mijn broer is 30, en een lanterfanter. Heeft elke maand een andere baan. Samen computerspelletjes spelen.
H. : lijkt hij op jou ?
F. : hij heeft een andere moeder, maar lijkt iets op mij.
F. : broer van 30 en zus van 32 hebben andere moeder. De andere een andere vader. Ook een broer die verdronken is in de zee lang geleden.
F. : wij zijn er thuis altijd voor elkaar. Heel klef.

A. en B. komen even buurten.

dinsdag 24 oktober 2000 @ 14:27:57 #46
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_412677
H. : mijn zus is spierwit en blauwe ogen. Zo leuk ! Zij is al 42. Ze ziet er veel jonger uit. Mijn broer is 39. Ook een lanterfanter. En een broer van 23.
H. : we kunnen alles tegen elkaar zeggen. Ook als het niet leuk is.
H. : m'n moeder is ook altijd eerlijk. Ik zou wel weten hoe het met haar vriend gaat. Hij heeft kanker. Hij heeft heel veel voor mij gedaan. Ik was 14 toen hij kwam, dan weet je het wel. Hij kwam bij mijn moeder wonen toen ik het huis uit was.
F. : je echte vader is overleden ?
H. : nee, dat is een heel lang verhaal. Dat is niet interressant voor andere mensen om daarnaar te luisteren.
H. : het is raar dat hij zit te kijken.
F. : weet hij hoe jij er uit ziet ?
H. : toen Indy geboren is is hij geweest.
H. : hij werkt in het FEC in Leeuwarden. Mag ik niet zeggen he... Die hallen zijn heel groot. Ik moest altijd mee.
H. : ik eet ging dingen die ik niet wil zoals bij 'now or never' had ik in de brief geschreven.
H. : ik heb ook zo'n last van mijn kont.
H. : als ik iets graag wil... Net als motorrijden. In 1 keer gehaald.
F. : vader heeft ons hele huis gebouwd. Hij is vertegenwoordiger van vloeren, en werkt in een labaratorium, wat dingen ontwikkelen enzo.
H. : ik vind het leuk als iemand handig is.
F. : je moet op je bek durven gaan.
H. : ik bedenk het en hij voert het uit.
H. : met kerst kan ik een week mee bezig zijn. Een aparte boom met een kronkeltak.
F. : ik ben zo benieuwd hoe iedereeen woont ?
Je kunt daar zoveel vanaf lezen.
H. : als jezelf creatief bent kun je veel leuke dingen maken.
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 14:32:46 #47
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_412685
F & H vertellen om de beurt iets over hun familie. Als de een aan het woord is zegt de ander steeds "ik ook". Ze liggen elkaar wel.

Nu wat F wil doen na BB.
En nu wat H wil doen na BB. Geen vaste baan, gebaande paden, etc. Wil reizen, Indy mee, en nog iemand mee die op Indy kan passen.

RECLAME

dinsdag 24 oktober 2000 @ 14:47:18 #48
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_412712
H. en F. nog aan het ei-zitten.

F. : Hieke de Bouvrie
H. : thuis ga ik haar kamertje mooi maken. Ik heb zoveel ideeen.
F. : misschien naar Amerika na BB.
H. : dan neem ik Indy mee en iemand die op haar past.
F. : en Faried dan ?
H. : die staat daar wel achter.
H. : ik wil graag leuke dingen doen. Niet dat standaard. Veel zien.
H. : ik heb een huisje, een vriend, een kind, wat wil je nog meer ? Dit vroeg Dia (de psych. ; red.)
H. : leuke dingen doen !
H. : er gebeuren zoveel dingen in een korte periode.
F. : ja inderdaad, en gaapt erbij.
H. : ik zou het voor geen goud willen missen.
H. : heb ik m'n haar in de hens gestoken, of m'n wimpers ? Zitten ze er nog op. Het stinkt hier zo.
H. : die Jolanda; dan zit je nu thuis...
H. : dat briefje dat ik heb gekregen; dat is het. Op het eind staan ze wel te wachten !
F. : dat ze elke keer hier dingen verzinnen vind ik wel leuk.
H. : de weekopdracht ?
F. : ja dat ook, en van zaterdagavond.
F. : ik heb pijn in m'n nek.
H. : komt van dat bed.
H. : sta ik onder de douche, en denk ik wat zullen ze lachen. Met die buis erboven.
H. : ik ben verkouden.
H. : alles stinkt hier. Alles gaat naar z'n mallemoer.
H. : thuis ook; alles lekker ruiken. Indy moet lekker ruiken.
H. : tot 9 nov. zitten we hier zowiezo.
H. : dat gaat snel en denk ik 'zitten blijven'.
F. : hier een beetje zwaaien naar vliegtuigen.
H. : het ziet er hier heel anders uit toen ik vorig jaar zat te kijken.
F. : ik zie het als ik op vakantie ben en film vanaf het balkon. Dat kan je thuis niet vertellen.
F. : voor mijn gevoel doe ik geen rare dingen. Zo doe ik altijd.
H. : Ed zei dat ik anders doe omdat Indy zit te kijken. Dat doe ik echt niet !
H. : ik vertel jou niet mijn levensverhaal.
F. : dat zou ik wel doen.
H. : niet hier. Wat dat betreft hou je dat wel voor je. Maar meer niet !
H. : als ik uit ga; lekker ouweoeren.

dinsdag 24 oktober 2000 @ 14:58:11 #49
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_412734
F & H zijn het ook helemaal eens ove het nomineren. Het hoort bij het spelletje. Annet bijv ziet het helemaal verkeerd.
H: Die voelt het als attack. Nou zo zie ik het niet.
(Wacht maar tot jij een keer genomineerd bent.)
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 15:01:07 #50
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_412742
F. : volgende week wordt het moeilijk. Weer nomineren.
H. : daar zijn ze streng op, die motivatie. Je moet toch iets zoeken.
H. : bij jou klopt de eerste indruk vaak niet, dat zie je wel, anders was je de eerste week niet genomineerd.
H. : ik doe gewoon zoals ik werk of thuis. Je tast eerst iedereen af.
F. : misschien zit ik er de volgende keer wel bij ?
H. : je kan het nooit iedereen naar de zin maken.
F. : Annet. Ze zegt, ik ben altijd aardig tegen iedereen, waarom nomineren ze mij dan ?
H. : om de motivatie til ik niet zo zwaar. Ik blijf toch wie ik ben.
F. : A. kan daar niet goed tegen, dan moet je het ook niet opzoeken.
H. : je moet toch iemand uitzoeken.
F. : het is maar een spelletje.
H. : in week 1 zou ik er niet uit willen !
F. : Darius !
H. : die heeft genoeg gedaan voor 3 maand (?).
H. : weet je wat ik zo raar vind. De reactie op het nomineren.
F. : D. zal dan wel een goede reden hebben gehad.

G. komt erbij.
G. gaat straks met Kim ei-zitten

F. en H. eten iets.
Van G. gekregen ?

G. komt erbij zitten, en ook Kim laat zich nu zien.
F. : ze krijgt brede dijen.
F. : WOMAN !

Ze wisselen elkaar af.

>Pauze<

dinsdag 24 oktober 2000 @ 16:33:57 #51
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_413140
Annet heeft zojuist haar ei laten vallen !!
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 16:36:33 #52
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_413149
Annet wilde een stoel aanpakken van Georgie, en voelt zich helemaal raar nu.
Het ei viel uit de koker.

E. : ik heb in het begin al gezegd, dit valt nog niet mee.
E. : en wat als er nog maar drie mensen over zijn ... !

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 24-10-2000 17:18]

pi_413159
Annet zit in de huiskamer en wacht op wat gebeuren zal...
Koos en Ed zijn nu aan de beurt, maar Georgie zit nog effe..
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 16:47:22 #54
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_413196
Na Georgie en Kim gaan nu Ed en Koos ei-zitten.

Het gesprek tussen G. en Kim was niet het benoemen waard.
Kim lachte giechelde zo'n 80% van de tijd vol, en had een kleine conversatie over haar vriendin Fleur die een kind heeft.
Verder leken ze zich te vervelen, en zongen o.a. liedjes.

Tegenvallend gezien hun 'relatie'.

dinsdag 24 oktober 2000 @ 18:54:47 #55
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_413586
B. en F. zitten buiten met hun eieren.

Ze praten over Australie.

Geluid valt steeds weg...

dinsdag 24 oktober 2000 @ 19:41:32 #56
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_413699
Kim en Dezeuree zijn aan het ei-zitten
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_413842
Dezeuree heeft in Kim weer een nieuw slachtoffer gevonden om over Annet te zeuren, hoe kinderachtig ze het vond, blabla.
Nu over Robin, D. zegt dat ze echte tegenpolen zijn. Maar hij heeft een klein hart, vindt ze. D. zegt dat ze hier veel nuchterder is geworden.
Bianca brengt D. en K. ondertussen steeds nieuwe pannekoeken.
Georgie komt erbij. Kimmie dit, Kimmie dat.
D. vindt het grappig dat Fewdy en Georgie hun eieren een naam hebben gegeven, resp. Jaap en Henk.
D: 2 van die stoere mannen....
pi_413910
D. en K. hebben het erover dat ze in het huis aankomen, ipv afvallen zoals ze vantevoren gedacht hadden.
Georgie vraagt aan Kim hoe duur haar winterjas is. Kim legt aan D. uit dat haar oom ze importeert.
G: neee Kimmie, eerst mij antwoord geven, dan pas uitleggen aan Dees
Over de opname van de clip voor het BB-lied.
Georgie had er helemaal geen zin in, was toen sjaggie.
pi_413960
Georgie gaat straks met Koos ei-zitten, eindelijk zullen de irritaties van Koos worden uitgesproken
pi_414094
Annet probeert Cindy zover te krijgen dat ze haar kop tegen die van Annet stoot en duwen maar...
Het lukt 'r ook nog, leuk schouwspel
Ed: ik delegeer even brood.
Koos en Georgie nu aan het zitten.
K: ik wil wel ff praten. Ben aan het schrijven gegaan, naderhand wil ik niet denken dat het lullig is voor jou.
Als je weg moet kan ik het niet meer zeggen.
Ik heb jou genomineerd, jij mij vast ook.
G: nee maar ga door.
K: Je bent bloedstollend fanatiek met de spelletjes. Ik heb me daar aan gestoord.
G: moet je gewoon zeggen.
K: ik wil schoon schip maken en ze spraken me erop aan in de DBK. Ik wist het de eerste week al.Jullie waren te druk voor mij.
Met Ferdi ging het al gauw goed, met jou is het er niet van gekomen.Jij hebt de neiging om te zeggen wat ik moet doen, ook met schaken.
Ik ben ook fanatiek en ga tekeer. Je hebt iets leermeesterigs. Je weet heel goed dat je het ook goed kan. Je kan dingen beter in overleg doen. Ik had de fut niet om er wat van te zeggen, geen energie.
Nu wel.
G: ik ben ook een fanatiekeling. Geef m'n fouten wel toe. Maak vaak een dolletje. Iedereen reageert verschillend.
Ik zie sommige dingen beter als een ander.
Ik ben dienstweigeraar, wilde sportinstructeur worden, zat 2e jaar Cios toen ik me moest melden, nam juridisch adviseur. Ik was veel afwezig, had tentamens gemist en kreeg als advies stoppen.
Naar directeur gegaan en het hoefde voor mij niet meer. Geen zin meer. daarom doe ik nu zo, er werd op die school zo gedramd enzo.
K: Ik ben onzeker met klaverjassen en krijg van jou wel eens een schrik-reactie.
Kim is een leerling, dan ga jij erachter zitten en dan schijt ik alweer in mijn broek.
Dat met Robin vond ik ook niet leuk, jij ging zo tekeer.
G: en Robin dan? Ik werd alleen maar kwader.
En ik lachte omdat ik eerst dacht dat het een grapje was. En ik lachte om Ferdi's reactie.
pi_414132
K: dat de anderen jou als King George zien, gottegot. Daar kan ik niet in meegaan.
G: zo ben ik ook helemaal niet. Zij hebben er een geintje van gemaakt.
K: dat met jou verjaardag vond ik wel leuk.
Nu weet je waarom ik jou hebt genomineerd.
Ik vind Ferdi nog steeds grof met z'n taalgebruik. Bianca ging eerst als een enorme regelaar tekeer, dat kan ik nu beter accepteren.
Daarom wil ik nu schoon schip met jou maken, ik wilde van die gedachte af.
G: ben ik blij om, eerlijk duurt het langst.
Ik bedoel niets negatief.
K: het komt op mij niet prettig over.
G: ik waardeer dit heel erg.
K: Dan zijn we eruit. Ik had tegen Ed al gezegd dat ik met jou wilde praten, eerst had ik er geen zin in maar door het schrijven enz....

Koos gaat nu weer ouderwets alles herhalen.

pi_414169
K: ik val in herhalingen maar die eerste week...ik wilde naar huis.
Ik begreep dat ik werd genomineerd, was de aparteling in de groep.
de tweede keer deed het zeerder als ik dacht.
G: voor mezelf zou ik het wel weer lekker vinden om buiten te zijn. maar ik kan het met Kimmie zo goed vinden.
K: jij bent al veer verder als Kim.
G: valt wel mee, ik ben wel veel drukker en zij is rustig. Ik zie er leuk uit, kom op m'n werk mooie vrouwen tegen. Daar hou ik van; Kim is ook mooi, vind ik leuk. En dat ze meedoet met alles, heerlijk.
K: het is nog zo'n meissie...
G: ze doet af en toe echt een beetje blond en dat vind ik leuk.( )
Het publiek vindt haar natuurlijk ook leuk omdat ze met mij loopt te vozen.
K: Om een keuze te maken ga ik me wat de vrouwen betreft afvragen of ik met ze getrouwd zou willen zijn. Bianca is leuk, maar niet als m'n vrouw.
G: ik zie en hoor meer dingen als een ander, dat komt door mijn opleiding en mijn werk.
Hier zitten mensen die niet over sex willen praten. Nu met Ed word het een beetje anders, die begint er gewoon over. Ik ga geen namen noemen want degene met wie ik dingen heb meegemaakt weet dat.
K: dat verhaal wat ik heb verteld over die vrouw weet dat ik het misschien zou vertellen. Die heb ik nog gesproken voor ik hier heen ging; ze is daar heel makkelijk in.
G: ik vertel niet alles. Van de meisjes die ik ken zou je niet verwachten wat ze hebben gedaan.

Ferdi komt erbij staan.

pi_414196
K: mijn oudste dochter had er veel moeite mee dat ik hier ging zitten.
G: tijd gaat snel, we hebben leuke onderwerpen om over te kletsen.
K: daarom doen ze dit ook.

Cindy stoeit zo te horen met Ferdi en staat op haar achterpoten.

G: Kimmie wat ben je toch een ontzettende lekkere huisvrouw. Koos moet me echt vasthouden hier.

Ed brengt ze limonade. En vertelt wat ze allemaal aan het doen zijn.

K: Bianca gaat nooit meer van me winnen.

G: tafeltennissen is super.

Ed is poep aan het scheppen, maakt veel lawaai

G: het zou leuk zijn als we een avond lang onze eigen ceedeetjes mochten draaien.

G: mijn doel met nomineren is om het man-vrouw te houden. Er zitten nu sterkere vrouwen als vorig jaar.
K: Karin was een sterke vrouw (Koos )
G: ik denk dat er een vrouw wint.
K: ik denk dat jonge meiden sneller bellen .
Er moeten meer oudere mensen bellen; als ze zouden kijken zou ik het winnen!
G: ze zorgen hierachter wel dat BB interessant blijft.
K: mijn praten van gister deed ik om het uur vol te krijgen.

Georgie roept Ferdi: we zijn onze was vergeten! Ferdi blijft lekker binnen.

pi_414214
G: kijk naar Willem. Dat is hetzelfde als dat ik nu Ferdi ging nomineren.
Niet slim van Willem.
K: Robin ziet er ook leuk uit, met z'n Cruyff en de Boer-gebeuren.

Koos wou opstaan maar Georgie roept Ho, Koos, dat mag niet.

Georgie roept Desiree en die zegt dat ze nog 5 minuten moeten zitten.

Hieke en Robin zijn hierna aan de beurt.
G: Dees is een leuke meid maar niets voor mij, veel te lief, wals ik zo overheen.
Ik moet tegengas hebben.

dinsdag 24 oktober 2000 @ 22:36:15 #65
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_414234
22.33
Hieke en Robin nemen het ei-sitten over.

Hieke blijkt perfect vlaams te kunnen praten (tenminste voor mijn oren). Heel heel maf. Waan me ineens in De Bus.

pi_414368
Hieke verteld Robin over haar vroegere vriendjes.
Ze heeft 1 keer een 'foutje' gehad, verder alleen leuk.
Een jaar op Vlieland gewoond, was hartstikke leuk.
H: er was daar een chefkok die heeft me een jaar lang gestalked, was hoteldebotel. Ik was 24 en hij 40.
De politie heeft hem weggehaald. Hij lag bij mij voor de deur te slapen. Hij stuurde ook z'n zoontje wel eens, vond ik dan zielig.
Zelfs toen ik alweer thuis was ging hij ermee door. Bloemen, brieven. Hij heeft een straatverbod gekregen. M'n broers waren door het dolle.
R: zou ik ook zijn als jij m'n zusje was.

Hieke vraagt naar Robin's vriendinnetjes.
R: de eerste toen ik 16 was, ze kwam uit Zeeland.
Toen ze kwam logeren moest ze op een aparte kamer slapen; toch kwam ze naar mij toe, dan stuur je haar ook niet meer weg.
Het was na een tijdje alweer over, afstand was ook lastig. Ben er met een vriend heengereden om het uit te maken. Ze moest huilen, echt erg.
Ik heb een italiaans vriendinnetje gehad maar dat bloedde ook dood door de afstand.
Toen een meisje in Aalst, hele mooie ogen. Was iets ouder maar had al zoveel meegemaakt en wilde praten.
Ik was nog veel te speels en had daar geen trek in. Moeder was hoer, vader foute duitser. Was gauw over maar later had ik spijt, toen ik daar kwam was ze verhuisd. Naar haar pleegouders toegereden en die gaven haar tel.nr.,ik kreeg haar vriendin aan de lijn en die zei een paar keer dat ze weg was ,toen was het wel duidelijk.
Ik vond het wel balen.
Toen kreeg ik een meisje uit Arnhem, in een discotheek, een vriend was er gek op maar ik ook.Toen bleek ze mij ook wel leuk te vinden maar dat is goed uitgesproken met die vriend.
Ze had het over een jongen waar ze een paar keer mee uitging, zgn. onschuldig. Het zat me niet lekker, toen kwam de aap uit de mouw.
Die andere gozer had veel geld en een dikke Mercedes.
Laatst kwam ik haar weer tegen en toen was ze heel ongelukkig.
In Spanje had ik ook een vriendinnetje, ze wilde dat ik daar bleef maar dat werkt niet.
Ik ben 1 keer echt verliefd geweest,eigenlijk nog steeds.
Bij een wedstrijd ontmoet, haar nummer gevraagd. Mijn vader vond haar ook leuk. We zijn naar Zandvoort geweest en toen vertelde ze dat ze een vriend had. Toch nog een keer uit geweest en ik verwachtte dat ze het met die vriend uit zou maken. Ze was een paar dagen weg geweest en belde daarna niet meer terug. ik dacht dit is over maar 3 dagen voor ik hier in kwam belde ze! Te druk gehad enzo. Wat vreselijk om verliefd te zijn, je kan maar aan 1 ding denken en droomt heel veel. Dit was het wel; ik ben niet zo'n casa hoor. Af en toe zoenen met een meisje vind ik wel leuk. Reclame.

pi_414425
H: mijn ouders zijn gescheiden toen ik 14 was.Mijn vader zie ik niet meer. Ik heb het nog een tijdje opengelaten, heb 1 keer de hand aangereikt maar het werd niet aangepakt.
Mijn moeder is mijn alles; zoveel meegemaakt maar altijd positief. Zij is mijn hero. ze is 63 maar nog zo vitaal. We zijn heel close. maandag blijft ze altijd slapen omdat ze dinsdag op Indy past. Dan staat m'n zus ook al gauw voor de deur. de 2 van mijn zus zijn net m'n eigen kinderen.
Mijn ene broer heeft nu ook een kleintje, de goedheid zelve. Heeft op de zeevaartschool gezeten. Vrijdag was iedereen bij ons thuis, was altijd feest. Ik heb een tijdje bij m'n broer gewoond toen m'n ouders gingen scheiden, m'n moeder bij m'n zus.
Ik ging altijd naar de kroeg met m'n broer.
Iedereen vind ons als familie heel bijzonder, zo close.

R: heb ik dus niet met m'n broertje; hij staat lijnrecht tegenover mij.

H: m'n oudste broer is net als ik, knuffelig enzo. Een goedzak. Ik mocht niet over me heen laten lopen hier.

R: dat doe je ook zeker niet.
Ik laat ook nooit over me heen lopen.

H: m'n broer heeft een vriendinnetje in Marokko. Is ook al gescheiden, was daar helemaal kapot van.

Nog meer All-in-the-family...

pi_414484
Hieke verteld Robin dat ze denkt dat de gevoelens van Desiree voor hem wel dieper zitten.
Robin hoopt van niet.

Desiree komt ze nu wat drinken brengen.

Robin wil graag dat Hieke wat voor 'm gaat zingen; hij vind dat ze dat zo mooi doet; 'met dat tongetje'.
Dan maar het BB-lied
R: ik vind het echt super, ga nou door.

En daar is Ferdi: zitten jullie verliefd op elkaar te zijn of zo?
R; nou ze is helemaal verliefd op haar man!
F: ja dat weten we. Is dat wel zo?
Ferdi exit.

Ze zingen vrolijk verder.
H: ik vind jou 'wo-o-o' zo mooi
Ik zou graag goed willen zingen.

R: je durft niet te zingen als ik niet zing.
'Annabel, het wordt niets zonder jou...'
R: zie je, je durft niet.Ik schaam me er niet voor.
Hieke zingt heel zachtjes.
R: nou sorry hoor. Ga nou door, ik wil gewoon luisteren naar jou.
(Kijkt haar inderdaad vol aanbidding aan )

H: wat heb je toch mooie lange wimpers.
R: ga nou zingen.
H: ik lijk wel gek maar ik zit hier dan ook met een ei

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 25 oktober 2000 @ 00:03:47 #69
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_414494
middernacht, op naar de 25e
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')