net gedaan, kan ik meteen beginnen met de preseason gamesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gewoon bij 3vcard een voucher kopen.
Ja, heb ik ook. Maar dat is de reservering denk ik voor de 7 dagen trial o.i.d. Stond er bij mij ook echt binnen 1 minuut op.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:01 schreef PirE het volgende:
Vraagje voor degene die gamepass met de cc hebben betaald.
Hebben jullie ook een transactie met deze tekst?
SDADAFSDFP ORANGE TXUS
Is een reservering voor 1 euro, ik denk dat het de cc-check voor Gamepass is. Voor de rest heb ik niks online gekocht op die dag.
Ik heb 3x een poging om 35,99 af te schrijven van me 3v voucher, met de omschrijving SDADAFSDFP ORANGE US. (ivm een lager saldo is dit 3x niet gelukt).quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:01 schreef PirE het volgende:
SDADAFSDFP ORANGE TXUS
Is een reservering voor 1 euro, ik denk dat het de cc-check voor Gamepass is. Voor de rest heb ik niks online gekocht op die dag.
Dan zal het wel goed zijnquote:Op zondag 24 augustus 2014 20:08 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook. Maar dat is de reservering denk ik voor de 7 dagen trial o.i.d. Stond er bij mij ook echt binnen 1 minuut op.
Toch ook maar weer seasonpass genomenVoor die paar euro drink ik wel wat minder bier
![]()
Op naar een mooi nieuw seizoen
twitter:RapSheet twitterde op zondag 24-08-2014 om 21:43:56#Rams QB Sam Bradford is believed to have torn his ACL and is out for the season, source says. (As @mortreport said) reageer retweet
Triest hoor voor hem (en de Rams).quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:27 schreef Downtime het volgende:
twitter:RapSheet twitterde op zondag 24-08-2014 om 21:43:56#Rams QB Sam Bradford is believed to have torn his ACL and is out for the season, source says. (As @mortreport said) reageer retweet
Enige voordeel, zijn back-up kan ook niet diep gooien dus veel hoeven ze niet te veranderen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:27 schreef Downtime het volgende:
Enter .... the Sanchize!quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:06 schreef PirE het volgende:
[..]
Enige voordeel, zijn back-up kan ook niet diep gooien dus veel hoeven ze niet te veranderen.
Hij wil zelf nietquote:
Falconsquote:Op maandag 25 augustus 2014 07:47 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Tjong-a-Tjoe valt geblesseerd uit, zag er ernstig uit
Leuker nieuws: Geraldo Boldewijn weer twee catches dichter bij een roster-spot voor de Falcons. Even promoten, er is beeldmateriaal: http://www.gridiron.nl/20(...)tches-van-boldewijn/
Dat stukje over films tijdens de credits vond ik wel grapping. Eigenlijk heeft hij ook nog gelijk, die vage films die 5 sterren krijgen van reviewers zijn zelden leuk om te kijken en een film die 3 sterren krijgt is gewoon prima vermaak.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:56 schreef Guard het volgende:
Dat begin van Hard knocks met die special teams coach, mooie schreeuwsessie![]()
het mooiste was nog eigenlijk dat het echt zijn effect had. De hele special teams speelden beter en de gasten die hij aan het fileren was speelden ook zwaar gemotiveerd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:56 schreef Guard het volgende:
Dat begin van Hard knocks met die special teams coach, mooie schreeuwsessie![]()
Smith vind ik ook totaal geen uitstraling of een natuurlijk leiderschap hebben.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:13 schreef Nagil het volgende:
[..]
het mooiste was nog eigenlijk dat het echt zijn effect had. De hele special teams speelden beter en de gasten die hij aan het fileren was speelden ook zwaar gemotiveerd.
Ik moet toegeven dat ik Mike Smith maar een zouteloze en niet inspirerende coach vind. Dat gewauwel van "we laten niet met ons sollen" komt over als een vooraf uitgeschreven spreekbeurt en het lijkt alsof hij zich nooit helemaal op zijn gemak voelt als hij een grote groep spelers moet aanspreken.
---Totaal nutteloze post---quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:01 schreef PirE het volgende:
SDADAFSDFP ORANGE TXUS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |