abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143736626
Bortles zag er weer goed uit. Toch werd Henne tot starter benoemd voor week 1. Zal niet lang duren denk ik.
pi_143761211
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 21:42 schreef remi1986 het volgende:

[..]

gewoon bij 3vcard een voucher kopen.
net gedaan, kan ik meteen beginnen met de preseason games :)
pi_143765238
Michael Sam sackt Manziel, en de media wordt gek.
  zondag 24 augustus 2014 @ 20:01:30 #129
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_143785997
Vraagje voor degene die gamepass met de cc hebben betaald.

Hebben jullie ook een transactie met deze tekst?
SDADAFSDFP ORANGE TXUS

Is een reservering voor 1 euro, ik denk dat het de cc-check voor Gamepass is. Voor de rest heb ik niks online gekocht op die dag.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_143786361
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 20:01 schreef PirE het volgende:

SDADAFSDFP ORANGE TXUS

Is een reservering voor 1 euro, ik denk dat het de cc-check voor Gamepass is. Voor de rest heb ik niks online gekocht op die dag.
Ja, heb ik ook. Maar dat is de reservering denk ik voor de 7 dagen trial o.i.d. Stond er bij mij ook echt binnen 1 minuut op.

Toch ook maar weer seasonpass genomen 8-) Voor die paar euro drink ik wel wat minder bier :)

Op naar een mooi nieuw seizoen *O*
O+ BlaBlub O+
pi_143787282
quote:

SDADAFSDFP ORANGE TXUS

Ik heb 3x een poging om 35,99 af te schrijven van me 3v voucher, met de omschrijving SDADAFSDFP ORANGE US. (ivm een lager saldo is dit 3x niet gelukt).

De laatste is op dezelfde dag dat ik contact hem gehad met de gamepass support, omdat me season plus was verdwenen van me account. Bij de afschrijving voor mijn gamepass staat iig een andere omschrijving dan hierboven vermeld.

Geen idee of dit met de gamepass te maken heeft, zou het wel in de gaten houden als je een 'normale' cc hebt gebruikt.
  zondag 24 augustus 2014 @ 20:25:39 #132
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_143787287
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 20:08 schreef neggix het volgende:

[..]

Ja, heb ik ook. Maar dat is de reservering denk ik voor de 7 dagen trial o.i.d. Stond er bij mij ook echt binnen 1 minuut op.

Toch ook maar weer seasonpass genomen 8-) Voor die paar euro drink ik wel wat minder bier :)

Op naar een mooi nieuw seizoen *O*
Dan zal het wel goed zijn *O*. Ik check mijn afschrijvingen wat beter na een gevalletje fraude. Heb wel alles terug gekregen maar het kost een berg tijd en die besteed ik liever ergens anders aan.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_143799159
RapSheet twitterde op zondag 24-08-2014 om 21:43:56 #Rams QB Sam Bradford is believed to have torn his ACL and is out for the season, source says. (As @mortreport said) reageer retweet
pi_143799950
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 23:27 schreef Downtime het volgende:
RapSheet twitterde op zondag 24-08-2014 om 21:43:56 #Rams QB Sam Bradford is believed to have torn his ACL and is out for the season, source says. (As @mortreport said) reageer retweet
Triest hoor voor hem (en de Rams).
  maandag 25 augustus 2014 @ 00:06:55 #135
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_143800810
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 23:27 schreef Downtime het volgende:
Enige voordeel, zijn back-up kan ook niet diep gooien dus veel hoeven ze niet te veranderen.
pi_143804589
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 00:06 schreef PirE het volgende:

[..]

Enige voordeel, zijn back-up kan ook niet diep gooien dus veel hoeven ze niet te veranderen.
Enter .... the Sanchize!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_143804822
Tjong-a-Tjoe valt geblesseerd uit, zag er ernstig uit :(

Leuker nieuws: Geraldo Boldewijn weer twee catches dichter bij een roster-spot voor de Falcons. Even promoten, er is beeldmateriaal: http://www.gridiron.nl/20(...)tches-van-boldewijn/
pi_143805250
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 06:31 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Enter .... the Sanchize!
Hij wil zelf niet -O-. Wel jammer 2x The Sanchize vs Seattle secondary was toch mooi geweest.

En anders Tebow time *O* *O* *O*
Iemand Favre al gespot?
Get it and Bet it
  maandag 25 augustus 2014 @ 08:47:58 #139
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_143805263
Boldewijn heeft de eerste cuts overleefd
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_143805477
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 07:47 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Tjong-a-Tjoe valt geblesseerd uit, zag er ernstig uit :(

Leuker nieuws: Geraldo Boldewijn weer twee catches dichter bij een roster-spot voor de Falcons. Even promoten, er is beeldmateriaal: http://www.gridiron.nl/20(...)tches-van-boldewijn/
Falcons
Wide receivers
14 Geraldo Boldewijn
83 Harry Douglas
7 Jeremy Ebert
17 Devin Hester
11 Julio Jones
18 Freddie Martino
89 Bernard Reedy
15 Courtney Roby
8 Eric Weems
84 Roddy White

En dan nog 1 van die andere namen. Denk dat hij meer kans maakt op een plek in het practice squad.
Get it and Bet it
pi_143805577
Denk dat ze er zes houden. Roby/Reedy/weems/boldewijn strijden er om gok ik
  maandag 25 augustus 2014 @ 09:41:13 #142
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_143805857
Zn blokwerk gaat de doorslag geven, dat en ST werk
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_143849029
http://grantland.com/feat(...)gers-2004-nfl-draft/

Tof artikel over Rivers.

Teddy niet als starter bij de Vikings, zoals verwacht.
pi_143881487
Boldewijn kwam nog voorbij tijdens Hard Knocks met beelden van zijn catches tegen de Titans en even tijdens het bespreken van de WRs tijdens de roster cuts, lijkt erop dat ze met 6 WRs aan het seizoen gaan beginnen.
Get it and Bet it
pi_143911626
Dat begin van Hard knocks met die special teams coach, mooie schreeuwsessie :D :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_143913243
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:56 schreef Guard het volgende:
Dat begin van Hard knocks met die special teams coach, mooie schreeuwsessie :D :D
Dat stukje over films tijdens de credits vond ik wel grapping. Eigenlijk heeft hij ook nog gelijk, die vage films die 5 sterren krijgen van reviewers zijn zelden leuk om te kijken en een film die 3 sterren krijgt is gewoon prima vermaak.
Get it and Bet it
pi_143925495
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:56 schreef Guard het volgende:
het mooiste was nog eigenlijk dat het echt zijn effect had. De hele special teams speelden beter en de gasten die hij aan het fileren was speelden ook zwaar gemotiveerd.

Ik moet toegeven dat ik Mike Smith maar een zouteloze en niet inspirerende coach vind. Dat gewauwel van "we laten niet met ons sollen" komt over als een vooraf uitgeschreven spreekbeurt en het lijkt alsof hij zich nooit helemaal op zijn gemak voelt als hij een grote groep spelers moet aanspreken.
pi_143927106
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 19:13 schreef Nagil het volgende:

[..]

het mooiste was nog eigenlijk dat het echt zijn effect had. De hele special teams speelden beter en de gasten die hij aan het fileren was speelden ook zwaar gemotiveerd.

Ik moet toegeven dat ik Mike Smith maar een zouteloze en niet inspirerende coach vind. Dat gewauwel van "we laten niet met ons sollen" komt over als een vooraf uitgeschreven spreekbeurt en het lijkt alsof hij zich nooit helemaal op zijn gemak voelt als hij een grote groep spelers moet aanspreken.
Smith vind ik ook totaal geen uitstraling of een natuurlijk leiderschap hebben.
Zou me dan ook niets verbazen als de poep nog eens een keer goed de ventilator raakt in ATL
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 22:20:23 #149
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_143933963
quote:

SDADAFSDFP ORANGE TXUS

---Totaal nutteloze post---
Net even mijn afschrift gechecked en de reservering is weg. Is dus toch van Gamepass geweest :). Persoonlijk zou ik het een andere naam geven, maarja Murica.
---Einde compleet nutteloze post---
  donderdag 28 augustus 2014 @ 23:40:03 #150
263417 Keyos
Like a Boss
pi_143936994
Ben nu onderweg naar het Metlife Stadium voor de Giants tegen de Patriots. Ben echt vreselijk zenuwachtig haha, gaat een gaaf seizoen worden.

Zal mij hierbij ook een beetje aanmelden in dit topic. Ben enkele jaren geleden begonnen met af en toe NFL kijken, dit seizoen wil ik op de voet volgen.

Als mensen dat wensen kan ik altijd wat foto's uploaden straks vanuit het stadion. Nu maar hopen dat Brady speelt.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')