Ik pak voorlopig streampjes, werkt ook prima. Helaas geen HD.quote:Op zondag 7 september 2014 17:32 schreef Smoofie het volgende:
Heeft iedereen hier GP gekocht? En waarom zendt fox nooit pats uit hier in NL
Absoluut! Wat een pats-fans hier trouwens..quote:Op zondag 7 september 2014 17:32 schreef Smoofie het volgende:
Heeft iedereen hier GP gekocht? En waarom zendt fox nooit pats uit hier in NL
Patsquote:Op zondag 7 september 2014 18:20 schreef Afgetekend het volgende:
[..]
Absoluut! Wat een pats-fans hier trouwens..
Hoe laat begint uitzending RedZone normaal gesproken? Om 19u?
De redzone is de laatste 20 yards tot de endzone. Het programma Redzone schakelt (meestal) naar een wedstrijd als daar een team in de redzone is. Als dat niet lukt laten ze sowieso de scoring play later nog zien.quote:Op zondag 7 september 2014 19:01 schreef XSbig het volgende:
3 Tabbladen openstaat maar dat maakt niet uit. Amerikaanse reclame's
Wat is trouwens Redzone precies. Dat ze overschakelen naar die wedstrijd indien er wat gebeurt?
ik zie het ja. Is toch wat handiger als meerdere tabbladen.quote:Op zondag 7 september 2014 19:13 schreef Alrac4 het volgende:
[..]
De redzone is de laatste 20 yards tot de endzone. Het programma Redzone schakelt (meestal) naar een wedstrijd als daar een team in de redzone is. Als dat niet lukt laten ze sowieso de scoring play later nog zien.
Je kan beter vragen wat de refs aan het doen zijn. TD van Raiders was holding, en Smith was hier allang down voor de fumble.quote:Op zondag 7 september 2014 19:47 schreef XSbig het volgende:
Wat zijn de Jets allemaal aan het doen joh
TD niet gezien en de fumble vond ik twijfelachtig. Met mijn kennis dan.quote:Op zondag 7 september 2014 19:50 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wat de refs aan het doen zijn. TD van Raiders was holding, en Smith was hier allang down voor de fumble.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |