ik ben niet Duits.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:01 schreef Dixon het volgende:
[..]
Ui, En inloggen in een ander account en den alsof iemand je quote
quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:01 schreef Dixon het volgende:
[..]
Ui, En inloggen in een ander account en den alsof iemand je quote
quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:55 schreef HCFeestbeest het volgende:
onverwacht zeg, dat jij begeleiding hebt
ja inderdaad. Een meisje van 22 zegt hoe het wel moet. Ik zeg niet dat je idioot bent, slechts incapabel. Want zie de waarheid onder ogen: je hebt als meerderjarige geen begeleider omdat je het allemaal goed doet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:54 schreef Dixon het volgende:
[..]
Houd je kanker bek met je, hoe het wel moetik ben 19, die del en ik praten alleen over alles en nog wat, ze weet dat ik geen idioot ben dankzij mijn Oom die directeur is daar.
Ze had zo'n begeleid wonen iets. Best irritant als ik daar was en we in bed lagen, en de bel ging 10 minuten lang constantquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:10 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Klinkt als goedkope hulp in de huishouding, ff kijken hoe ik dat kan regelen dat ik dat ook krijg.
Ik voel je dat het leven oneerlijk kan zijn, Maar je Taal helpt niet echtquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:54 schreef Dixon het volgende:
[..]
Houd je kanker bek met je, hoe het wel moetik ben 19, die del en ik praten alleen over alles en nog wat, ze weet dat ik geen idioot ben dankzij mijn Oom die directeur is daar.
Overbodig wellicht iddquote:
Je bent wel degelijk een idioot.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:54 schreef Dixon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ja inderdaad. Een meisje van 22 zegt hoe het wel moet. Ik zeg niet dat je idioot bent, slechts incapabel. Want zie de waarheid onder ogen: je hebt als meerderjarige geen begeleider omdat je het allemaal goed doet.
Haha downie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:41 schreef Dixon het volgende:
[..]
Story of my life, Ook op straat gezet Onder enig aanleiding van mezelf though, zit er nu ook aan vast, iedere dag die snolle kop zien.. Mijne is 22 en doet alsof ze de queen is,
Zie daar de reden dat ze je per se begeleiding willen bieden. Die heb je kennelijk toch wel nodig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:38 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik ben vooral te laks, en heb een flinke achterstand met rekeningen en mijn administratie.
Was al gezegdquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:35 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Zie daar de reden dat ze je per se begeleiding willen bieden. Die heb je kennelijk toch wel nodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |