Staat toch in mijn pohi... Ik kom nu zo aandachtshoerig over, lijkt wel. Was helemaal niet mijn bedoeling.quote:
Valt reuze mee. Foto's zijn niet altijd helemaal betrouwbaar, vanwege de rare hoek meestal, etc.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij heeft een goed lichaam.Mag hem dat toch zeggen..
Daar staat t voor...quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeg dan. Ik vraag het. Met een vraagteken.
Stfu. Accepteer een compliment? Be kardes.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Staat toch in mijn pohi... Ik kom nu zo aandachtshoerig over, lijkt wel. Was helemaal niet mijn bedoeling.
[..]
Valt reuze mee. Foto's zijn niet altijd helemaal betrouwbaar, vanwege de rare hoek meestal, etc.
Wie?quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:35 schreef Crip het volgende:
Ha kifache met die Hakuna? Is dat een troll?
Is gewoon compliment.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
"Would man" staat voor "goed lichaam"?
`quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:59 schreef mrstylo het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)2&id=368704079832977
Trolls
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:16 schreef De_Ilias het volgende:
Wie staat er in om een topic te openen waarin we alleen Arabisch spreken? Mag dat trouwens van de FOK! regulering? Zo ja dan zal ik zelf wel een topic openen, met als voorwaarde dat er meerdere mensen zijn die willen meedragen aan deze topic..... Ik hoor wel wie meedoet....
Lekker gezellig voor de rest....quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:16 schreef De_Ilias het volgende:
Wie staat er in om een topic te openen waarin we alleen Arabisch spreken? Mag dat trouwens van de FOK! regulering? Zo ja dan zal ik zelf wel een topic openen, met als voorwaarde dat er meerdere mensen zijn die willen meedragen aan deze topic..... Ik hoor wel wie meedoet....
niet iedereen lust Nls en Engelsquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Voertaal is NLs en Engels. Dat weet je.
''xD''quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
niet iedereen lust Nls en Engels
xD
Insallah.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:22 schreef Triggershot het volgende:
Kunnen we De_idioot, niet gewoon bannen?
Mag ik jou ook bannen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:22 schreef Triggershot het volgende:
Kunnen we De_idioot, niet gewoon bannen?
Jij bent isis aanhanger?quote:
dind't yemek men el ayoon a zahbeir a zo-ho- a ashajmek a rosint a beki-masokoe a lekgi a karoot a masker a sjonnie a slepbeoquote:
Nee hoor, ik kan jou ook in me eentje bannen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daar zijn 2 vrouwen voor nodig.
Take ur best shot.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan jou ook in me eentje bannen.
Ill hit you with a triggershot.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Hit me with your best shot, tenenenenene.
als -jeweetwel- ikke is dan is het te laat.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Pas maar op dat -jeweetwel- niet langskomt en dit allemaal ziet.
Theehee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ill hit you with a triggershot.
Mag je wel een topic openen speciaal praten met een andere taal?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
als -jeweetwel- ikke is dan is het te laat.
Allemaal - wiezichschuldigmakenwetenwelwie - opbokken met dat arabisch![]()
Jullie weten het inmiddels donders goed dat niet mag
Neequote:Op donderdag 31 juli 2014 19:52 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Mag je wel een topic openen speciaal praten met een andere taal?
Neequote:Op donderdag 31 juli 2014 19:52 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Mag je wel een topic openen speciaal praten met een andere taal?
Haha duidelijk. Bedankt voor het antwoord.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee.
FOK! is een Nederlandstalig forum
Als je arabisch wil praten zijn er vast fora elders op het internet die daar geschikt voor zijn
Geen probleemquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:53 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Haha duidelijk. Bedankt voor het antwoord.
Een liefde <3quote:
Ik hoef geen moderator te zijn om je van het juiste antwoord te voorzien.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:54 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Jij bent geen MOD.... Jij hebt geen gezag hier.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Een liefde <3
[..]
Ik hoef geen moderator te zijn om je van het juiste antwoord te voorzien.
Klopt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Een liefde <3
[..]
Ik hoef geen moderator te zijn om je van het juiste antwoord te voorzien.
Hehehhehe... stel Judassen zijn we.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
en met jou nog 4
en het is niet klikken, maar helpen de boel hier leuk te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |