De zogenaamde Turkse stromatquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:06 schreef Bortecinem het volgende:
Die in TR dan. Sowieso vind ik beharing echt typisch 'Noord Midden-Oosters' if you get what I mean. Armeniers en Turken/Azeri's uit Noord-Oost Turkije, Zuid Kaukasus en Noord-Iran zijn ook behaard als hell.
Armenen, Iraniërs en Afghanen zijn erg behaard ja.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:06 schreef Bortecinem het volgende:
Die in TR dan. Sowieso vind ik beharing echt typisch 'Noord Midden-Oosters' if you get what I mean. Armeniers en Turken/Azeri's uit Noord-Oost Turkije, Zuid Kaukasus en Noord-Iran zijn ook behaard als hell.
De dikke wenkbrauwen zijn ook karakteristiek aan die regio, Kaukasus en omstreken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:06 schreef Bortecinem het volgende:
Hipster tatameisjes zeker...quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:07 schreef mrstylo het volgende:
En ik snap niet wat jullie zeuren. Meeste meisjes vonden het juist een pluspunt bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren wel allemaal Nederlands.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hipster tatameisjes zeker...
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:10 schreef mrstylo het volgende:
Ik zou wel borat borstharen willen hebben.
Chicks diggen dat.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:09 schreef Bortecinem het volgende:
Haha precies.
BB flashbackBogdan is wel Roemeen, volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat je alles zelf wegscheerde.quote:[b]Op donderdag 31 juli 2014 04:10 schreef mrstylo het volgende:[
Ik zou wel borat borstharen willen hebben.
Chicks diggen dat.
I know maar alsnog.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bogdan is wel Roemeen, volgens mij.
Vraag borte. Meeste vallen daarop.quote:
Dacht al dat sommigen het fout begrepen daarom dat ik het zo vroegquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alles zelf wegscheerde.
Ik neem mijn kotssmiley terug.
Scheren.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alles zelf wegscheerde.
Ik neem mijn kotssmiley terug.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens de omschrijving van mrstylo moet je meer aan Dhalsim denken bij hem, volgens mij.
gwn lkkr ruigquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, ik hou niet van een smooth lichaam.
Maar ook weer niet te he. Borat vind ik niks.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, ik hou niet van een smooth lichaam.
Maar ook weer niet te he.
Match made in heavenquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben wel blij met mijn lichaamsbeharing. Precies genoeg.
Ik zou hetzelfde zeggen, maar mijn linkerarm mist sinds kort wat haarquote:Op donderdag 31 juli 2014 04:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Het is pas erg als ze je in de Apenheul op de foto willen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 04:15 schreef TheMagnificent het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |