Ik ken alleen uitroepteken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Hebben mannelijke figuren ook zulke benamingen (appel, peers, etc.)?
Meso, endo en TM.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Hebben mannelijke figuren ook zulke benamingen (appel, peers, etc.)?
Nee, je kunt ook appel zijn met boobs en ass. Maar een zandloper figuur verdwijnt niet zomaar bij het aankomen. Dit is hoe zandlopers aankomen:quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Geen idee, dacht dat ik appel was omdat ik veel aankom bij mn buik.
Boobs and ass had ik altijd al. Dacht dat dat niets ermee te maken had.
Ben een combo van beiden denk ik. Kan me niet plaatsen bij 1tje. Vreemd figuur heb ikquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, je kunt ook appel zijn met boobs en ass. Maar een zandloper figuur verdwijnt niet zomaar bij het aankomen. Dit is hoe zandlopers aankomen:
[ afbeelding ]
Ah najah.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben een combo van beiden denk ik. Kan me niet plaatsen bij 1tje. Vreemd figuur heb ik
gtfoquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:38 schreef AbdulMalik het volgende:
Vrouwen met hoofddoekjes die roepen dat ze boobs en ass hebben in ramadantopic.
De ironie.
Appel dus.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet het niet precies te benoemen bij haar, maar ze heeft een apart figuur.
Wallah appel mappel.. maakt niet uit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zij is ook een appel. Heeft smalle heupen enzo. Wel grote borsten.
En mannen met baarden in Ramadantopics die om foto's vragen...quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:38 schreef AbdulMalik het volgende:
Vrouwen met hoofddoekjes die roepen dat ze boobs en ass hebben in ramadantopic.
De ironie.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En mannen met baarden in Ramadantopics die om foto's vragen...
ben je gaan slapen dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had geen groene thee moeten drinken voor het slapen gaan. damnn it.
Wat is een mooie baard dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:43 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Koerden hebben meestal de mooiste baarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |