Jawel hoor. waarom niet?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:17 schreef Jian het volgende:
Ik heb trek in koffie, ma ja, je gaat om kwart over 12 toch geen koffie zitten drinken
Tis hoe laat je wakker wordt of hoe laat je je naar bed gaat of nog wakker wilt blijven ... Maar persoonlijk nee ..quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:17 schreef Jian het volgende:
Ik heb trek in koffie, ma ja, je gaat om kwart over 12 toch geen koffie zitten drinken
Divergent, Captain America en...quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:15 schreef Jian het volgende:
Slaapverwekkende KLB-onnozelen al weg, of denken ze nog steeds dat ze in een SC zitten die over Utopia gaat?
En doe die achterlijke OP eens aanpassen, commerciële verwijzingen naar flikkersites zijn niet toegestaan volgens mij![]()
Jah, ik ben chagrijnig want die Captain America is de 3e flutfilm op rij die ik zit te kijken.Wat een kutfilm
Jah, ik kreeg commentaar op m'n oude UI, te intimiderend vinden sommige mensenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wrom niet?
En wie is dat in je UI?? Ik herkende je niet
Divergent. Is dat niet van die YA boeken?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Divergent, Captain America en...
toch niet Joe? Die vond ik echt goed. Een 8.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, ik kreeg commentaar op m'n oude UI, te intimiderend vinden sommige mensenEn dat past natuurlijk helemaal niet bij de nieuwe aimabele ik. Dus ik denk, nou vooruit dan maar. Johnny Frusciante, aimabele gitarist. True Story
Oh, je hebt je persoonlijkheid aangepast? Alleen op FOK! of IRL ook?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, ik kreeg commentaar op m'n oude UI, te intimiderend vinden sommige mensenEn dat past natuurlijk helemaal niet bij de nieuwe aimabele ik. Dus ik denk, nou vooruit dan maar. Johnny Frusciante, aimabele gitarist. True Story
Ja, Joe heb heb ik ook gezien, die was nice. Nee, The Expendables 3, jezus christus, die was ook verrot hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Divergent, Captain America en...
toch niet Joe? Die vond ik echt goed. Een 8.
Ja Isa begon hier ook al over een Divergent boek. Dat het beter was dan de film omdat daar van alles in wordt overgeslagen. Anyway, ben niet eens halverwege gekomen met de film. Leuk voor pre-pubers. Misschien.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Divergent. Is dat niet van die YA boeken?
Sopt half teenage america over.
Deze moet je kijkenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, Joe heb heb ik ook gezien, die was nice. Nee, The Expendables 3, jezus christus, die was ook verrot hoor
Welnee, dat kan ik toch helemaal niet, ik doe gewoon net alsof, vinden ze leukquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, je hebt je persoonlijkheid aangepast? Alleen op FOK! of IRL ook?
Geschreven voor young adult's, vanaf 16 jaar is die markt. Soms zit er wat leuks tussen, maar vaak te infantiel. Dystopian is nu helemaal hot. Twillight ( niet dystopian maar hopte op de vampierentrend in romance), Hunger games, Divergent, Mortal instruments..als zoete broodjes over de toonbanken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja Isa begon hier ook al over een Divergent boek. Dat het beter was dan de film omdat daar van alles in wordt overgeslagen. Anyway, ben niet eens halverwege gekomen met de film. Leuk voor pre-pubers. Misschien.
Scheelt weer wat downloaden dan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, Joe heb heb ik ook gezien, die was nice. Nee, The Expendables 3, jezus christus, die was ook verrot hoor
Ik niet. Je oude UI graag.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee, dat kan ik toch helemaal niet, ik doe gewoon net alsof, vinden ze leuk
Ja je bent een in en in slecht mens natuurlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh gelukkig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Non Stop vond ik ook niet veel. Under The Skin vond ik persoonlijk ook een deceptie, kon me geen moment boeien. Boyhood ken ik niet, die moet ik nog even googelen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Scheelt weer wat downloaden dan.
Stond toch al niet hoog op de verlanglijst.
Ik vond van de laatste tijd Under The Skin wel intrigerend. Wel een "filmhuis film".
Non Stop vond ik echt vreselijk. Te sneu.
Ik wil "Boyhood" graag zien, maar kan 'm nog niet binnenhengelen.
De film bestrijkt 12 jaar, en de acteurs hebben 12 jaar lang scenes gespeeld!
Nou ik schreef dat vanmiddag ook al, maar The Hunger Games vind ik echt different league dan Divergent.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geschreven voor young adult's, vanaf 16 jaar is die markt. Soms zit er wat leuks tussen, maar vaak te infantiel. Dystopian is nu helemaal hot. Twillight ( niet dystopian maar hopte op de vampierentrend in romance), Hunger games, Divergent, Mortal instruments..als zoete broodjes over de toonbanken.
Grumpy, .... Old? ik mag 40+ niet binnen hoor, nog lang niet, ...quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig.
Maar hou er maar mee op, grumpy old men moeten er immers ook zijn....
Het is niks als zelfs de GOM al helemaal my little Pony Kumbaya gaan doen.
De boeken zijn geschreven voor 16 jarigen in Amerika..andere ideeën daar over wat de jeugd aanspreekt. Hunger games had idd kwaliteit, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Twillight.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ik schreef dat vanmiddag ook al, maar The Hunger Games vind ik echt different league dan Divergent.
THG is ook voor ouderen wel aardig om naar te kijken m.i. Terwijl Divergend... vanáf 16?? Nou die film echt niet hoor. Hooguit tót.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Grumpy, .... Old? ik mag 40+ niet binnen hoor, nog lang niet, ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |