quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:05 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik betaal mijn 10tje per maand wel gewoon voor zeer beperkte content
Staat zat content op.quote:
Nou er staat inderdaad een hoop op. Trilogiën waarvan het eerste deel mist. Series die 2 a 3 seizoenen achter lopen. Oja en natuurlijk Orange is the new black!quote:
Ik moet toegeven dat ik nu ff een maandje geen lid ben omdat ik gratis 2 maanden Film1 heb, maar dan vind ik voor het geld dat Film1 normaal kost, Netflix een stuk beter.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:17 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Nou er staat inderdaad een hoop op. Trilogiën waarvan het eerste deel mist. Series die 2 a 3 seizoenen achter lopen. Oja en natuurlijk Orange is the new black!
Ik heb Film1 nooit gehad. Wel een keer bijna de verleiding niet kunnen weerstaan bij een bepaalde provider. Toch besloten dat een servertje en torrents (legale natuurlijk) voor mij het beste werkt. Streamen naar de TV en pronto.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:18 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik nu ff een maandje geen lid ben omdat ik gratis 2 maanden Film1 heb, maar dan vind ik voor het geld dat Film1 normaal kost, Netflix een stuk beter.
Ik download ook zat hoor, daar niet van.quote:
Legale torrents heb je het hier over toch?quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik download ook zat hoor, daar niet van.
Nee niet altijdquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:22 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Legale torrents heb je het hier over toch?
Ojaquote:
haha, het is FOK! maarquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:26 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Het komt net uit het gevang en gaat hier al weer toegeven illegale bezigheden te hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |