SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
UTO / Utopia Agenda
DI 5-8 Nominatie
WO 6-8 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 10-8 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 11-8 Exit 1 genomineerdeNiets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
Dat was een inkoppertje voor hemquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:03 schreef Injetta het volgende:
[..]
En Rienk. Ja.
Laura: Echt??????
Rienk: Ja... Maria..
Tja...quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:05 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Of je nou gelovig bent of niet...dit hoort toch gewoon bij je algemene kennis??
Die hoepel?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Lot heeft een armband om haar bovenarm. Het knelt haar hele arm af.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben die meuk daar weer zat. Trusten mensen.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben die meuk daar weer zat. Trusten mensen.
Iets van stof, dacht ik te zien. Leek wel op een bloeddrukmeter. Maar moet de nieuwste Chably-hit worden.quote:
Of Uri Geller.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:06 schreef Rica het volgende:
Misschien kan Ruud hierna de paragnosten van astro TV ontmaskeren.
Die zitten elke nacht op SBS6 mensen proberen over te halen naar een duur nummer te bellen.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
Die Rob zei dat hij er niet van houdt om mensen aan de schandpaal te nagelen omdat mensen zoals Colinda het soms echt geloven van zichzelf. Denk niet dat die gaat komen.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:57 schreef Injetta het volgende:
[..]
Die willen een show doen en dan daarna in discussie met de mensen. In de hoop dat Colinda zo meekrijgt dat ze niet echt met geesten praat, maar gewoon aan coldreading doet.
Ohquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Iets van stof, dacht ik te zien. Leek wel op een bloeddrukmeter. Maar moet de nieuwste Chably-hit worden.
ik heb ook iets gemistquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:08 schreef PoezeligDing het volgende:
En Vanessa is op de akker bezig.
Wat is er allemaal loos mensen?
kleine scriptwijzigingquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zie het net ook,Detox?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |