hoeveel notes heb ik?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:21 schreef BrandX het volgende:
[..]dat klopt ook nog!
zelfs ik heb er 22
Mensen die iedere kans aangrijpen om te Apple hatenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:17 schreef Socios het volgende:
Mensen met een iPad of andere producten van Apple gefabriceerd na begin jaren '90
Dat is een apenstaartje te veel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:52 schreef KaBuf het volgende:
Jaaaaa hij doet het weer!!
Had mijn e-mailadres gewijzigd naar (...)@gmail@com
Sukkelquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:52 schreef KaBuf het volgende:
Jaaaaa hij doet het weer!!
Had mijn e-mailadres gewijzigd naar (...)@gmail@com
Ja, dat was de fout dan ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is een apenstaartje te veel.
Klopt en kloptquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Sukkel.
Maar op zich ook wel een klein beetje jammer dat FOK! het überhaupt accepteert.
dan kan je ze niet zien.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:46 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
dikke lul dat ik ga betalen
gr gr. de Keizer
Het is best leuk om eens te lezen hoor. Die van mij zijn in ieder geval wel vermakelijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:46 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
dikke lul dat ik ga betalen
gr gr. de Keizer
post er eens een paarquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is best leuk om eens te lezen hoor. Die van mij zijn in ieder geval wel vermakelijk.
Mag niet.quote:
Heb al bijna een maand geen note gekregen, wil ik eigenlijk nog wel even zo houden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:52 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
je hebt er toch al 300 ofzo, ken d'r best nog eentje bij
jajaquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb al bijna een maand geen note gekregen, wil ik eigenlijk nog wel even zo houden.
Moet je maar mod worden, dan kun je ze lezen.quote:
Tja, ik vind het onlogisch dat ze de enige eckte klb keizer geen mod maken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet je maar mod worden, dan kun je ze lezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |