SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beefy dan. Want naast spieren heeft hij toch ook wel wat spek op de ribben. En eigenlijk vind ik dat juist wel lekker in plaats van dat extreem afgetrainde.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:51 schreef zarGon het volgende:
Dat is niet dik, maar gespierd. Of breed.
Liever à la Dean Winchester Körperquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:02 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
*Googelt*...
Liever dun voor jou dus.
Is dat niet een beetje hetzelfde type dan als die wat zij noemde? Iets minder droog maar toch.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Liever à la Dean Winchester Körper![]()
[ afbeelding ]
Als heterojongeman moet ik zeggen dat hij wel een soort ideaalbeeld voor me is.quote:
Ja hoor, maar Dean isquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:19 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje hetzelfde type dan als die wat zij noemde? Iets minder droog maar toch.
Sam is beter.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, maar Dean![]()
in het quadraat.
Nouquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:22 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Wie is Sam? Net ging het nog om een Tyler. Ik volg het niet meer xD
quote:
Dean en Sam zijn allebei van de serie Supernatural. Vandaar dus.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:22 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Wie is Sam? Net ging het nog om een Tyler. Ik volg het niet meer xD
We zijn ontopic hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Hij is veel slimmer.
Maar goed, on-topic. Mij maakt het eigenlijk niet veel uit. Ik hou niet echt van de extremen. Een beetje dun en een beetje dik vind ik allebei niet erg bij de dames, maar echt graatmager of obese wel.
Oke, ik snap 'm. Bedankt voor de toelichtingquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dean en Sam zijn allebei van de serie Supernatural. Vandaar dus.
Als je valt op mannen zoals in jouw OP dan moet je wel een sterk bed hebben, hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:26 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Oke, ik snap 'm. Bedankt voor de toelichting
Daar zou ik ook geen bezwaar tegen hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:56 schreef Jahr00n het volgende:
ik zou me laten palen door ryan gosling
nohomo
Genoeg andere plaatsen dan het bed.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je valt op mannen zoals in jouw OP dan moet je wel een sterk bed hebben, hoor.
Oh ervaring met de TS?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Genoeg andere plaatsen dan het bed.![]()
Wellicht is TS daar heel creatief in.
I knowquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je valt op mannen zoals in jouw OP dan moet je wel een sterk bed hebben, hoor.
Ah ok.quote:
Oh arme, TSquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:35 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
TS heeft nog met niemand ervaring, dus ook niemand heeft ervaring met TS
Misschien helpt het als ik al eens begin met de aanschaf van het juiste bedquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh arme, TS![]()
Het is dus tijd om te gaan hosselen.
Kweenie.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:40 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Misschien helpt het als ik al eens begin met de aanschaf van het juiste bed
Heb pas nog een jongen zien zitten waarvan ik echt dacht ''wow''. Maar als jongen stap je niet zo snel af op een andere jongen. De kans dat zoiets goed valt...quote:
Als jongen heb je wel weer het voordeel dat je eerst vrienden kan worden zonder dat er wat achter wordt gezocht.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:56 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Heb pas nog een jongen zien zitten waarvan ik echt dacht ''wow''. Maar als jongen stap je niet zo snel af op een andere jongen. De kans dat zoiets goed valt...
Da's waar. Maar dan moet je iemand dus wel echt leren kennen in het dagelijks leven. Op het moment dat je iemand ergens ziet als een onbekende kun je daar ook niet veel mee.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als jongen heb je wel weer het voordeel dat je eerst vrienden kan worden zonder dat er wat achter wordt gezocht.
Ja, bij sommige jongens staat het om dik(ker) te zijn en bij sommige staat dun.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:24 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
En bij jou hangt het af van gezicht ofwat? Wat betekent dat.
Oh, hoe staat mijn gezicht bij mij dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, bij sommige jongens staat het om dik(ker) te zijn en bij sommige staat dun.
Gewoon helemaal perfect sexy prachtig.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:26 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Oh, hoe staat mijn gezicht bij mij dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |