Die hebben ze speciaal gekocht voor de CL. Kan ie Ronaldo weer mollen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:51 schreef Kopsterk het volgende:
Ik hoop niet dat ze bij Feyenoord ook maar iets verwachten van Boulahrouz. Die kan er echt geen reet (meer) van.
Elke week sloop ik je tent, BITCHquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Echt tuig van de richel deze harde boi.
Homo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik luister weinig rap, ik kies eerder voor RnB.
Alsof daar zo'n kloof tussen zit dat je rap kan hatenquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Boetius was dicht bij een rode kaart. Verder komen ze niet.quote:
Unlucky Feyenoord hequote:Op woensdag 30 juli 2014 20:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, maar Besiktas heeft ook geen kansen gehad. Alleen 1 corner die er natuurlijk in ging.
Kutmuziek vind ik dat. Misschien kan je met Karina praten, die luistert ook precies de muziek wat ik ruk vindquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze kunnen nog ongeplaatst zijn en tegen een goede tegenstander komenquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:55 schreef Pedroso het volgende:
Tegen wat soort tegenstander speelt Feyenoord als ze voorronde EL moeten spelen ?
Beetje niveau of tegen de Albanese nr. 4 ofzo ?
Mr Probz - Waves (Rapper Sjors Remix)quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de beste rap van Rapper Sjors.
Nee, eerder niveau Besiktas weerquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:55 schreef Pedroso het volgende:
Tegen wat soort tegenstander speelt Feyenoord als ze voorronde EL moeten spelen ?
Beetje niveau of tegen de Albanese nr. 4 ofzo ?
Was getekend,quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:55 schreef Nober het volgende:
FOX, een betaalzender die het ook gewoon van de reclames moet hebben.
Jij wilt de hoogtepunten van de 1e helft zien ?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:55 schreef Nober het volgende:
FOX, een betaalzender die het ook gewoon van de reclames moet hebben.
Vooral nu Pelle weg is. Die kon het nog enigszins verbloemen door elke bal weg te werken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Een tegengol uit een corner kun je niet meer unlucky noemen. Dat gaat al jaren fout daar.
Ik haat niet op rap, niks mis mee. Wel op een groot deel van de Nederlandse rap nummers.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alsof daar zo'n kloof tussen zit dat je rap kan haten
begrijpelijk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel op een groot deel van de Nederlandse rap nummers.
Hoe kan je hier nou op haten?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik haat niet op rap, niks mis mee. Wel op een groot deel van de Nederlandse rap nummers.
Striptease van Helene Hendriksquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij wilt de hoogtepunten van de 1e helft zien ?
Oke, bedankt Einstein.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Een tegengol uit een corner kun je niet meer unlucky noemen. Dat gaat al jaren fout daar.
wist niet dat marcos senna ook Nederlands konquote:
Heeft ook zeker iets! Echte klaagnederlander hier.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Weer heerlijk lopen ergeren en kankeren op alles en iedereen
'Gemist' is zeer relatief.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:58 schreef Seam het volgende:
Welke debiel heeft verzonnen om de wedstrijd om 20:00 te laten beginnen gvd
Hele eerste helft nu gemist.
quote:
quote:
Je hebt niks gemist.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:58 schreef Seam het volgende:
Had ik vorig jaar tegen Kubanquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:58 schreef Seam het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |