Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Hoe bedoel je precies? Kun je een foto maken? Cheesecake hoort sowieso niet te rijzen, snap daarom niet hoe die kan inzakkeb. Is mij nog nooit overkomen iig. Doe je au-bain marie bakken? Of is die gewoon nog niet klaar dat die 'inzakt'?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
Borte mijn cheesecake zakt in het midden in. Hoort dat?..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
picsquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:26 schreef Peunage het volgende:
Dayumn. Ik heb appeltaart gemaakt btw.
Zag boter in de koelkast liggen, en appels in de fruitmand. Boter hadden ze dus nog nodig
Mah nigga. Ik had ooit ook een gemaakt via zo'n pakje.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:26 schreef Peunage het volgende:
Dayumn. Ik heb appeltaart gemaakt btw.
Zag boter in de koelkast liggen, en appels in de fruitmand. Boter hadden ze dus nog nodig
Ik zie niet wat er ingezakt is?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
Kan iemand die pic doen...
http://imgur.com/sEDTaFC
[img]quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
Kan iemand die pic doen...
http://imgur.com/sEDTaFC
Recept boyle dedi...quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
Stimo, als je dit wil, moet je bakken in een waterbad en op een lage temperatuur.
http://www.disottofoods.c(...)Baked-Cheesecake.jpg
Ben mobiel... daarom pakt t niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:37 schreef expans het volgende:
[..]
Hier link
[ / img *]
Haakje weghalen
Nee. Je hebt de URL van de pagina i.p.v. de foto zelf gepost.quote:
Dat recept van Bagels en Beans is sowieso apart. Maar het is een algemeen bekend feit in cheesecake wereld dat een waterbad een must is.quote:
Ik zie t! Thanks..quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. Je hebt de URL van de pagina i.p.v. de foto zelf gepost..
Wat ik doe is foto openen (tappen en ingedrukt houden), link kopiëren en vervolgens die link plakken. Als je op iemand reageert (d.m.v. een quote) kun je het camera-icoon onder de tekstvak gebruiken..
Als ik google naar bagels & beans cheesecake, is dit wat ik krijg:quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
Heb em in de koelkast gedouwd... ben ook chagie dus t lukt niet gewoon. Heb t de koelkast ingeflikkerd.
Oh dus tis wel goedquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik google naar bagels & beans cheesecake, is dit wat ik krijg:
[ afbeelding ]
Precies zoals de jouwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |