Idem vallah. dan maar onwetend.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Steek liever mijn kop in het zand. Voel me zo ellendig als ik alles zie en er niks aan kan doen.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jongens, hij praat in het engels
Ga met mij trouwen. Dan zal je nooit meer last van je familie hebben.quote:
Dat weet ik. Ik weet ook waar hij het over heeft. Ik vraag me alleen of hij huilt omdat alles hem te veel wordt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kijk al een paar jaar niet echt tv meer, maar toch kun je helaas niet ontkomen aan het nieuws.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kijk trouwens geen nieuws meer. Voel me zo rot.
Ik wil niet eens meer naar Turkije. Mijn moeder is bang om te gaan
Oh hahahahaha. Ik luisterde half toen de presentatrice Arabisch praatte.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja. Volgens mij zat hij ook bij die school waar mensen opgevangen werden en dat gebombardeerd was.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik weet ook waar hij het over heeft. Ik vraag me alleen of hij huilt omdat alles hem te veel wordt.
O, heb mijn geluid standaard uitstaan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
[..]
De vele onschuldig doden (voornamelijk kinderen) in gaza worden hem teveel, is een VN woordvoederquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik weet ook waar hij het over heeft. Ik vraag me alleen of hij huilt omdat alles hem te veel wordt.
Het wordt tijd om elkaar compleet af te maken. Verneukter kan de wereld toch niet zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij zat hij ook bij die school waar mensen opgevangen werden en dat gebombardeerd was.
Maar ze nemen allemaal geen maatregelen. Ons wereld is soms echt verrot.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De vele onschuldig doden (voornamelijk kinderen) in gaza worden hem teveel, is een VN woordvoeder
HARTELOZE GESPOTquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Jeej, Besiktas heeft gewonnen van Feyenoord, zie ik.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon op jezelf gaan wonen als je het je financieel kan veroorloven. Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Dat je ouders je voor een poosje niet willen spreken?Komt vanzelf goed.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je je ouders het tegendeel moeten bewijzen voordat ze je geloven. Maar ja, om het tegendeel te kunnen bewijzen moet je iets doen waar ze het niet mee eens zijn.![]()
In algemene zin. Niet specifiek over dit geval.
Oké, hoop dat je je nu wel kunt concentreren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, nog niet genetflixt, ga toch verder met GoT.
Norman Finkelstein is trouwens wel een jood die ik mag...quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:49 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)en_wij_dat.html#more
Turken
als je zomaar zonder uitleg een Israelische vlag buitenhangt zonder enige vorm van uitleg kun je dat verwachten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:49 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)en_wij_dat.html#more
Turken
Ik heb geen problemen met joden. Ik heb een probleem met Israëliers.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, hoop dat je je nu wel kunt concentreren.
[..]
Norman Finkelstein is trouwens wel een jood die ik mag...
Luister, ik walg er ook van, maar zij heeft het recht zo'n vlag te hangen. Net als dat dat wijf daaronder ook recht heeft op de Palestijnse vlag.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:54 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
als je zomaar zonder uitleg een Israelische vlag buitenhangt zonder enige vorm van uitleg kun je dat verwachten.
Makkelijker gezegd dan gedaan. Zoals gezegd, ik moet er eerst voor zorgen dat ik mijn zaken op een rijtje heb. Ik mag ze namelijk niet meer om hulp vragen wanneer ik eenmaal weg ben.quote:
Ik ook niet. Het is een volk dat ik juist bewonder in veel aspecten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met joden. Ik heb een probleem met Israëliers.
Ik kom thuis bij een jodin. Eet daar. Slaap daar zelfs zo nu en dan.
Zeiden Feyenoordsers serieus ' Allah je moeder is een kankerhoer'?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |