Hoe gaat-ie?quote:
3462.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gert dm mij paro id adres is ik ga hem ontvoeren
ik denk dat ik dat fysiek gezien gewoon niet tof zou vinden,ik heb doorgaans al twee dagen koppijn na een vliegritje van 3 uur.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Maar even voor de echt gewoon een keer doen
okquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat fysiek gezien gewoon niet tof zou vinden,ik heb doorgaans al twee dagen koppijn na een vliegritje van 3 uur.
Goed idee op zich. En we hebben hier uiteraard bestanden ter inzage voor de crew met alle adressen van users, hun school, werk of uitkering, hobbies, verslavingen, seksuele voorkeur, favoriete kleur etc.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gert dm mij paro id adres is ik ga hem ontvoeren
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed idee op zich. En we hebben hier uiteraard bestanden ter inzage met alles adressen van users, hun school, werk of uitkering, hobbies, verslavingen, seksuele voorkeur, favoriete kleur etc. Maar die zijn geheim, weetjewel.
Ik heb mijn piemel nooit naar Yvonne opgestuurd voor nader onderzoek.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed idee op zich. En we hebben hier uiteraard bestanden ter inzage met alles adressen van users, hun school, werk of uitkering, hobbies, verslavingen, seksuele voorkeur, favoriete kleur etc. Maar die zijn geheim, weetjewel.
Danny en yvonne werken voor de aivd ik wist het welquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed idee op zich. En we hebben hier uiteraard bestanden ter inzage voor de crew met alle adressen van users, hun school, werk of uitkering, hobbies, verslavingen, seksuele voorkeur, favoriete kleur etc.
Maar ja die zijn geheim, weetjewel.
Kort in de zin van: ter kortte van een gewoon shaggie? Of nóg korter?quote:
Dat kan hoor, dat je dat niet gedaan hebt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb mijn piemel nooit naar Yvonne opgestuurd voor nader onderzoek.
Ik draaide vroeger tulpjes, maar tegenwoordig heb ik daar het budget niet meer voor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik kan toeters van joints draaien daar word je gek van
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik kan toeters van joints draaien daar word je gek van
Ik blow al tien jaar niet meer ofzoquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik draaide vroeger tulpjes, maar tegenwoordig heb ik daar het budget niet meer voor.
Neuh, de eerste keer dat ik yvonne en iteejer tegen kwam was op een muziek plundermeet, bij de toenmalige mr coco's in amsterda, en de fotoin mn fobo is volgensmij een van de drie van mij die er op het internet te vinden valtquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan hoor, dat je dat niet gedaan hebt.
Het kan ook heel goed dat je iets dergelijks wèl een keer gedaan hebt, naar Yvonne of anderen, maar het niet meer weet. Je zou de eerste niet zijn.
of je laat de wiet gewoon twee daagjes drogen, zodat je er niet meteen 3 gram in hoeft te doen.quote:
hij is heel dik eigenlijk maar lengte sigaret als je filter er af denkt denk ikquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Kort in de zin van: ter kortte van een gewoon shaggie? Of nóg korter?
Paar hijsen is toch zat op zich, om weer terug van het padje af te zijn.
een wiet top moet je kunnen verkruimelen zonder brobleem anders niet goedquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
of je laat de wiet gewoon twee daagjes drogen, zodat je er niet meteen 3 gram in hoeft te doen.
omdat ze daar over het algemeen gare bagger krijgen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:09 schreef isax het volgende:
waarom roken amerikanen eigenlijk zonder sjag?
Amirikanen zijn knetter gekquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
omdat ze daar over het algemeen gare bagger krijgen.
Hangt puur van het soort wiet en de versheid ervan af.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
een wiet top moet je kunnen verkruimelen zonder brobleem anders niet goed
Omdat sigaren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:09 schreef isax het volgende:
waarom roken amerikanen eigenlijk zonder sjag?
kleeftroep word goede wiet als je het twee daagjes met rust kunt laten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die kleeftroep hield ik nooit van
ja weet ik veelquote:
Zo'n Cubaanse magnum?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Persoonlijk rook ik liever een goede sigaar dan.
ik gok bier.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:15 schreef isax het volgende:
[..]
ja weet ik veel![]()
zo'n gast die ALLUSSSS van wiet weet.
maar vertel eens, wat is een must bij de bierkoning?
Kan. Maar ik rook vaker kortere sigaren, lengte boeit me niet zoveel. Is eerder onhandig omdat je er uren mee bezig bent. Een nub of een goede robusto met een grote ring gauge zijn prettige formaten.quote:
Ze hebben er een hoop. Wat vond je lekker van de Prael?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:15 schreef isax het volgende:
[..]
ja weet ik veel![]()
zo'n gast die ALLUSSSS van wiet weet.
maar vertel eens, wat is een must bij de bierkoning?
nick en simon vond ik het lekkerst. doe maar moest ik bijna om janken omdat ik het echt niet goed weg kreeg en ik ben nog wel naar doe maar geweestquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze hebben er een hoop. Wat vond je lekker van de Prael?
Ik rook niet vaak sigaren, maar als ik er eentje rook mag het echt zo'n flinke zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan. Maar ik rook vaker kortere sigaren, lengte boeit me niet zoveel. Is eerder onhandig omdat je er uren mee bezig bent. Een nub of een goede robusto met een grote ring gauge zijn prettige formaten.
quote:
Welkom terug in de mensenwereld!quote:
Ik wilde daar iets op zeggen,maar net daarna postte ik ditquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef isax het volgende:
[..]
nick en simon vond ik het lekkerst. doe maar moest ik bijna om janken omdat ik het echt niet goed weg kreeg en ik ben nog wel naar doe maar geweest
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik rook niet vaak sigaren, maar als ik er eentje rook mag het echt zo'n flinke zijn.
Oké, geen Scotch Ale dus maar wel een relatief zachte IPA. Brewdog Punk IPA is een leuke om te drinken dan, tevens de Vuur en Vlam van De Molen. IPA's zijn bieren met een sterke hopsmaak, en tegenwoordig vinden veel brouwers het leuk om dat een beetje te overdrijven. Ik vind kneiterhoppige IPA's heerlijk, maar kan voor sommige mensen nogal een bittere klap in het gezicht zijn. De Black IPA oftewel BIPA van Emelisse is ook heerlijk, maar gebruikt een gebrande mout waardoor het bier zwart is en wat anders smaakt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef isax het volgende:
[..]
nick en simon vond ik het lekkerst. doe maar moest ik bijna om janken omdat ik het echt niet goed weg kreeg en ik ben nog wel naar doe maar geweest
En je leeft nog. Dat zijn de eckte.quote:
dat wist ik. keer gelezen op een bier site.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
mensen nogal een bittere klap in het gezicht zijn. De Black IPA oftewel BIPA van Emelisse is ook heerlijk, maar gebruikt een gebrande mout waardoor het bier zwart is en wat anders smaakt.
Stukje trivia: IPA staat voor India Pale Ale, een biersoort die ontstaan is toen de Britten op hun verre scheepsreizen naar je raad het al waarheen, er achter kwamen dat het bier bedorf. Door er veel hop in te doen bleef het bier langer goed. Hopsmaak neemt af na een tijd, dus na een maanden onderweg zijn smaakte het bier redelijk normaal.
Dat moet lukken zo.quote:
Hmm, sterke stouts kunnen wat overwelmend zijn als je er geen ervaring mee hebt, bieren zoals de White Label Imperial Russian Stout varianten van Emelisse (zijn verschillende sterke bieren die op whisky of bourbonvaten hebben gelegen) van De Molen heb je de Hel & Verdoemenis en de Rasputin, sterke stouts zo rond de 10 / 11 % van Brewdog heb je de Paradox reeks, stouts van 15% op whiskyvaten, en de Tokyo* van 18%. Wat er van Brewdog in de Bierkoning te krijgen is weet ik niet uit m'n hoofd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:28 schreef isax het volgende:
[..]
dat wist ik. keer gelezen op een bier site.
ik zal eens kijken morgen. is er ook een echte fear factor bier?
Gatverdammequote:Op woensdag 30 juli 2014 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
Wat ik wel een keer heb gedronken is bier met als ingrediënt de uitgeknepen anusklier van een bever.
hoe kan dat legaal zijn?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
Wat ik wel een keer heb gedronken is bier met als ingrediënt de uitgeknepen anusklier van een bever.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef Kwalberto het volgende:
het begon met een jointje en nu post ik in een utopia sc
Dat doet drugs nou met je.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef Kwalberto het volgende:
en wat voor iets moois zit er in?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef Kwalberto het volgende:
vaag manquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef Kwalberto het volgende:
Waarom niet? Overigens zit niet de anusklier er in he, maar het sap wat ze er uit knijpen. Als dat het beter maakt.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen in welke alledaagse producten dat voorkomt als E-nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |