quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:19 schreef isax het volgende:
er staan nog steeds billen in het plaatjes ding
"Ik wil graag Bavaria Radler 0,0%"quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:20 schreef isax het volgende:
[..]
nouja zeg. ik wilde gister bier kopen bij de bierkoning maar wilde slim overkomen daar.
Moet je dat veranderen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:19 schreef isax het volgende:
er staan nog steeds billen in het plaatjes ding
citroen graag.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Ik wil graag Bavaria Radler 0,0%"
Pils dus.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kom zelden slim over in bierwinkels, ik loop naar binnen, pak bier, betaal en loop weg.
al gedaanquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me niet!
Fix eens wat stoonds in de OP dan. [ afbeelding ]
net nog nietquote:
En dan drink je dus bier.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehehe. Ik drink eigenlijk alleen pils op verjaardagen.
ik had gister gratis pilsquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik lust wel een knap biertje. Wat strafferquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh jeequote:Op woensdag 30 juli 2014 20:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik poen heb ga ik ook een camoflage duikerspak bestelen![]()
Straf eh?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lust wel een knap biertje. Wat straffer
Dat dusquote:
Duvel is viesquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vorig jaar duvel lopen drinken in een strand tent dat was niet helemaal goed afgelopen
Dan komt het hard aan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk alleen pils
In een kerst paket had ik een keer 6 flesjes kanon dat heb ik geweten ookquote:
Lang geleden eigenlijk dat ik bier dronk maar mijn favo is wel kasteel bier, de trippelquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Valt mee, maar het staat inderdaad laag op m'n lijstje als ik een cafe binnenloop.
Geen verkeerd bier. Ben helaas een beetje uitgekeken op de meeste Belgen. Allemaal erg lekker hoor, maar het bijzondere is er een beetje af. Alhoewel De Struise echt toffe dingen doet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Lang geleden eigenlijk dat ik bier dronk maar mijn favo is wel kasteel bier, de trippel
Raar ik vind het bijzondere van Belgische bieren juist zo leuk om te proeven. Je drinkt het als wijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen verkeerd bier. Ben helaas een beetje uitgekeken op de meeste Belgen. Allemaal erg lekker hoor, maar het bijzondere is er een beetje af. Alhoewel De Struise echt toffe dingen doet.
Van dat klooster bier uit de ardennen dat dronk ik wel weet niet welke naam dat wasquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar ik vind het bijzondere van Belgische bieren juist zo leuk om te proeven. Je drinkt het als wijn.
Nederlandse biertjes zijn ook wel tof. Brouwerij het Ij b.v.
Een Imperial Russian Stout die op eikenhouten vaten gelegen heeft drink je als iets wat tussen wijn en whisky in zit. Bier dat op wijnvaten gelegen heeft is ook heerlijk trouwens. Of bier met zoveel hop dat je gezicht verschrompelt tot een rozijn. Of bier met chilipeper dat gewoon heerlijk heet isquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar ik vind het bijzondere van Belgische bieren juist zo leuk om te proeven. Je drinkt het als wijn.
Nederlandse biertjes zijn ook wel tof. Brouwerij het Ij b.v.
Succes.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Van dat klooster bier uit de ardennen dat dronk ik wel weet niet welke naam dat was
Haha dat gaat ver is dat te koop hier?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een Imperial Russian Stout die op eikenhouten vaten gelegen heeft drink je als iets wat tussen wijn en whisky in zit. Bier dat op wijnvaten gelegen heeft is ook heerlijk trouwens. Of bier met zoveel hop dat je gezicht verschrompelt tot een rozijn. Of bier met chilipeper dat gewoon heerlijk heet is
Alles wat ik genoemd heb ja. Alleen niet bij de Appie.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha dat gaat ver is dat te koop hier?
Je meent het, bedankt voor je antwoord.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles wat ik genoemd heb ja. Alleen niet bij de Appie.
niet zo gemeenquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je woont, in Amsterdam heb je bijvoorbeeld de Bierkoning, in Rotterdam De Man van Drank (Die nu geloof ik Bier&Co heet). In Haarlem heb je Melgers. Er zijn een hoop winkels.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Je meent het, bedankt voor je antwoord.
Vodka is zo smakeloos dat je echt naar het diepste van rusland zou moeten gaan om verschil te proeven, en dan komt het smaakverschil alleen omdat het steenkoud is ofdat het zo gebrouwen is dat het je net niet vergiftigd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mevrouw woont bij het vondelparkquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je woont, in Amsterdam heb je bijvoorbeeld de Bierkoning, in Rotterdam De Man van Drank (Die nu geloof ik Bier&Co heet). In Haarlem heb je Melgers. Er zijn een hoop winkels.
Ik heb een maand in amsterdam gewoondquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:58 schreef isax het volgende:
[..]
mevrouw woont bij het vondelpark
rijke stinkert
Ja hoi, wat?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vodka is zo smakeloos dat je echt naar het diepste van rusland zou moeten gaan om verschil te proeven, en dan komt het smaakverschil alleen omdat het steenkoud is ofdat het zo gebrouwen is dat het je net niet vergiftigd.
kraakpand?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een maand in amsterdam gewoond
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:58 schreef isax het volgende:
[..]
mevrouw woont bij het vondelpark
rijke stinkert
Net zo als iedereen die Bacardi rum of Jack Daniels whisky noemt, doet het goed in een drankje, maar puur is het bocht.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja hoi, wat?
Overigens is er wel degelijk een verschil, sommige wodka is niet te nassen, Grey Goose of bijvoorbeeld Wyborowa. Grappig genoeg beiden niet uit Rusland. Stolichnaya vond ik bijvoorbeeld verschrikkelijk.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Elke keer met bootjes op en neer naar het centrum
Mwah, zou JD geen bocht willen noemen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Net zo als iedereen die Bacardi rum of Jack Daniels whisky noemt, doet het goed in een drankje, maar puur is het bocht.
Nee want het is whiskey. Mag ik nu meebrallen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mwah, zou JD geen bocht willen noemen.
Aan de andere kant gaat JD whisky noemen me ook een beetje te ver.
Precies,het zijn dingen die goed te doen zijn in combinatie met zoetzure drankjes, puur of on the rochs geef ik liever 2-3 euro meer uit voor een echte variant, mits het beschikbaar is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mwah, zou JD geen bocht willen noemen.
Aan de andere kant gaat JD whisky noemen me ook een beetje te ver.
Wat echt de meest grote onzin is everquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee want het is whiskey. Mag ik nu meebrallen?![]()
Omdat het onder nederlands gedetilleerd valt, waardoor je er een eurotje of anderhalf minder per consumptie voor hoeft te betalen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee want het is whiskey. Mag ik nu meebrallen?![]()
Die vieux van Bols, die is KUT man.![]()
Sowieso alle vieux trouwens.
Maakt mij niet uit, ik drink alleen bourbon.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat echt de meest grote onzin is ever
"Haha, we hebben er een e tussen geplakt, nu is het anders."
Het is gewoon bocht voor paupers.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Omdat het onder nederlands gedetilleerd valt, waardoor je er een eurotje of anderhalf minder per consumptie voor hoeft te betalen?
of omdat smaken gewoon verschillen?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Isax een keer mee paracute springen
Ik heb wel meer nodig om uit een vliegtuig te springen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Met een joint in je muil uit een vliegtuig springen
Ik bind je gewoon aan mij vastquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb wel meer nodig om uit een vliegtuig te springen.
Ik vlieg alleen als het noodzakelijk is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik bind je gewoon aan mij vast![]()
Parachute zou wel helpen. Aan een joint heb je toch weinig als je naar beneden flikkert.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb wel meer nodig om uit een vliegtuig te springen.
Dan drogeer ik je net zoals ba bij the a teamquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vlieg alleen als het noodzakelijk is.
Je kunt idd nog beter LSD nemen, aangezien je dan iig nog in de halucinatie kan zitten waarin je denkt dat je kunt vliegen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Parachute zou wel helpen. Aan een joint heb je toch weinig als je naar beneden flikkert.
Dat lukt je niet, ik drink niet van vreemde mensen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dan drogeer ik je net zoals ba bij the a team![]()
![]()
chlorofoomquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat lukt je niet, ik drink niet van vreemde mensen.
Wacht maar ooit word je waker en zit je vast aan mij en springen we een vliegtuig uitquote:
Waar waak ik dan over?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wacht maar ooit word je waker en zit je vast aan mij en springen we een vliegtuig uit![]()
![]()
hier in zeeland valt het wel meequote:Op woensdag 30 juli 2014 21:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Er zijn trouwens genoeg manieren om op het vliegveld te voorkomen te worden een vliegtuig in te stappen tegenwoordig.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Er zijn trouwens genoeg manieren om op het vliegveld te voorkomen te worden een vliegtuig in te stappen tegenwoordig.
Ik douw je zou in een vliegtuig hierquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dan zal het toch niet al te snel gebeuren aangezien je dan minimaal een uur of 6 heen en weer moet reizen om me ergens te ontvoeren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
hier in zeeland valt het wel mee
Dat laat ik doenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan zal het toch niet al te snel gebeuren aangezien je dan minimaal een uur of 6 heen en weer moet reizen om me ergens te ontvoeren.
Dat je tot de laatste seconde een okeeje tijd hebt. Zit wat in.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt idd nog beter LSD nemen, aangezien je dan iig nog in de halucinatie kan zitten waarin je denkt dat je kunt vliegen.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik douw je zou in een vliegtuig hier
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik stuur gewoon een mooie dame op je af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |