jij meet een riant salaris aan wat jij nodig vindt om riant te leven, de rest aan wat normaal is voor de it. En als je begint in de it zonder noemenswaardige speciale vaardigheden is 2500 euro eenbprima salaris.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:21 schreef starla het volgende:
[..]
Vervelend hè? Dat er zoiets bestaat als een verschillende mening hebben...
En op je edit: het gaat mij niet om welke functie, topambtenaar of vuilnisman, 1800e vind ik niet riant. Hoe vaak moet ik dat nog uitleggen?
Maar dat kan dat universitaire bolletje niet begrijpen...quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:24 schreef Catch22- het volgende:
jij meet een riant salaris aan wat jij nodig vindt om riant te leven, de rest aan wat normaal is voor de it. En als je begint in de it zonder noemenswaardige speciale vaardigheden is 2500 euro eenbprima salaris.
Ik heb ook nergens gezegd dat het geen prima salaris is. Ja, je kunt er prima van rondkomen. Riant leven? Neuh.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jij meet een riant salaris aan wat jij nodig vindt om riant te leven, de rest aan wat normaal is voor de it. En als je begint in de it zonder noemenswaardige speciale vaardigheden is 2500 euro eenbprima salaris.
U jelly? Jij bent hier ook alleen maar om te trollen, of zeg iets inhoudelijks en niet op de man, of ga naar ONZ ofzo.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:25 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Maar dat kan dat universitaire bolletje niet begrijpen...
Ik kan ook niet riant leven van 120k netto per paar. Ook niet van 1 miljoen netto. Met 10 miljoen kom ik in de buurt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:25 schreef starla het volgende:
Ik heb ook nergens gezegd dat het geen prima salaris is. Ja, je kunt er prima van rondkomen. Riant leven? Neuh.
En dat is jouw mening...mooi. Zie je mij daarvan dan helemaal over de zeik raken? Nee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:26 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ik kan ook niet riant leven van 120k netto per paar. Ook niet van 1 miljoen netto. Met 10 miljoen kom ik in de buurt.
dat ligt maar net aan je standaarden. En daarbij is het verder compleet irrelevant voor ts.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:25 schreef starla het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat het geen prima salaris is. Ja, je kunt er prima van rondkomen. Riant leven? Neuh.
Kun je net zo goed het hele topic weghalen joh, want daar is het alleen maar over gegaanquote:
Ja, omdat één iemand daarmee begon.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:34 schreef starla het volgende:
[..]
Kun je net zo goed het hele topic weghalen joh, want daar is het alleen maar over gegaan
Oh, en vergeet me niet te noten!![]()
Een mening heeft toch niets te maken met een beloning die in zijn algemeenheid als passend bevonden word?quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:21 schreef starla het volgende:
[..]
Vervelend hè? Dat er zoiets bestaat als een verschillende mening hebben...
En op je edit: het gaat mij niet om welke functie, topambtenaar of vuilnisman, 1800e vind ik niet riant. Hoe vaak moet ik dat nog uitleggen?
Akkoord.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:56 schreef M1stral het volgende:
[..]
Een mening heeft toch niets te maken met een beloning die in zijn algemeenheid als passend bevonden word?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |