quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd ik vond iets moois voor de babykamer
[ afbeelding ]
Dat zie je ook zo vaak op sites met geboorteteksten in diverse varianten. Brr..quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
wat fijn dat hij je toch nog gezien en herkend heeftquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:11 schreef Cygne het volgende:
3 uur in t ziekenhuis geweest vanmiddag. Ik kreeg nog een 'Heeee!' En een hele grote glimlach. Daarna zakte hij weer weg. Tante en neefje waren heel blij dat ik er was. En neefje was me vol aan t proppen met eten en water. Want dat was beter voor de baby.![]()
![]()
Heftig maar wel fijn dus, de laatste keer..
Yuk!quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Of het vermelden van hoe het kind gemaakt is. Iets met ooievaar en stoeien of hoppaquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind geboortekaartteksten sowieso vaak snel cheesy. Als het moet rijmen om het rijmen of zogenaamd hilarisch is haak ik af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij kiezen deze uiteindelijk niet, maar die vond ik zo mooi en lief![]()
die heeft een kennis van me bijna een jaar lang met een hashtag bij alle babyfoto's op facebook gebruikt, dus die associatie raak ik nooit meer kwijt. al is het wel mooi op zichquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:46 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik had laatst een reeks gedichtjes opgezocht en bewaard die ik eventueel zou willen gebruiken , maar vond ze achteraf te klef. De enige die ik nog steeds mooi vind gaan we waarschijnlijk ook gebruiken, maar is niet echt een rijmpje:
Al ons later is met jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:27 schreef Skittles het volgende:
[..]
Of het vermelden van hoe het kind gemaakt is. Iets met ooievaar en stoeien of hoppa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:46 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik had laatst een reeks gedichtjes opgezocht en bewaard die ik eventueel zou willen gebruiken , maar vond ze achteraf te klef. De enige die ik nog steeds mooi vind gaan we waarschijnlijk ook gebruiken, maar is niet echt een rijmpje:
Al ons later is met jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |