Alsof zij er wat aan kunnen doen oppervlakkig trutjequote:Op woensdag 30 juli 2014 19:08 schreef VeerEli het volgende:
Weet je wat ik lelijk vind bij mensen? Een overschot aan tandvlees. Godsamme man, beter lach je dan gewoon je hele leven maar even niet meer.
Ook nietquote:
quote:
Jawel, directeur voorbereiden en bezorgen heet zoquote:
Uhhh facingsquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alsof zij er wat aan kunnen doen oppervlakkig trutje
Bijvoorbeeld ja, tering.quote:
Ja, ze kunnen het laten opereren dus ja, ze kunnen er inderdaad WAT AAN DOEN JAquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alsof zij er wat aan kunnen doen oppervlakkig trutje
Anky van grunsvenquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:08 schreef VeerEli het volgende:
Weet je wat ik lelijk vind bij mensen? Een overschot aan tandvlees. Godsamme man, beter lach je dan gewoon je hele leven maar even niet meer.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:08 schreef VeerEli het volgende:
Love you 4.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fucing hellquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:09 schreef Modus het volgende:
Een met kut versierde Veer aaha haha aa ha h aah.
Modus?quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:09 schreef Modus het volgende:
quote:
Zelfs Ad van den Berg heeft een beter gebit.quote:
ouwe snoepertquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:09 schreef Modus het volgende:
Ja echt. Dat ook. Best een mooie chick, maar op deze foto? Pls girl shut your damn mouthquote:
Hey wd.quote:
Weet niet hoor, als hij naar me zou lachen zou ik daar toch minder goed van slapen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zelfs Ad van den Berg heeft een beter gebit.
Ik bedoelde dus meer dat het niet kan voor een manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |