Nee die verdomde kutmus van jequote:Op woensdag 30 juli 2014 19:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gebruik je het woord vogel nou als metafoor? Als je mijn zoete perzikje proeven wil kan je het gewoon bij naam noemen hoor
Is wise ook al een neger?quote:
Jozef Mengele kan ookquote:
Oke spuit 11quote:
Ik las muskut en had een MI van een met veren versierde kut.quote:
Dan had ie al zelfmoord gepleegdquote:
Resiquote:
I don't even.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik las muskut en had een MI van een met veren versierde kut.
Niet weten dat Veer Pools isquote:
Wat weerhoudt jou van gewoon even in mijn fobo te lurken en er zelf achter te komen?quote:
Jammer dat er niet meer mensen zoals jij zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik las muskut en had een MI van een met veren versierde kut.
Heb het ook maar van Modusquote:
Love you 2.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jammer dat er niet meer mensen zoals jij zijn.
Heet jij Norbert?quote:
autismequote:Op woensdag 30 juli 2014 19:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat weerhoudt jou van gewoon even in mijn fobo te lurken en er zelf achter te komen?
Modusquote:
Caricequote:Op woensdag 30 juli 2014 19:08 schreef VeerEli het volgende:
Weet je wat ik lelijk vind bij mensen? Een overschot aan tandvlees. Godsamme man, beter lach je dan gewoon je hele leven maar even niet meer.
Alsof zij er wat aan kunnen doen oppervlakkig trutjequote:Op woensdag 30 juli 2014 19:08 schreef VeerEli het volgende:
Weet je wat ik lelijk vind bij mensen? Een overschot aan tandvlees. Godsamme man, beter lach je dan gewoon je hele leven maar even niet meer.
Ook nietquote:
quote:
Jawel, directeur voorbereiden en bezorgen heet zoquote:
Uhhh facingsquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alsof zij er wat aan kunnen doen oppervlakkig trutje
Bijvoorbeeld ja, tering.quote:
Ja, ze kunnen het laten opereren dus ja, ze kunnen er inderdaad WAT AAN DOEN JAquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alsof zij er wat aan kunnen doen oppervlakkig trutje
Anky van grunsvenquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:08 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:08 schreef VeerEli het volgende:
Love you 4.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fucing hellquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:09 schreef Modus het volgende:
Een met kut versierde Veer aaha haha aa ha h aah.
Modus?quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:09 schreef Modus het volgende:
quote:
Zelfs Ad van den Berg heeft een beter gebit.quote:
ouwe snoepertquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:09 schreef Modus het volgende:
Ja echt. Dat ook. Best een mooie chick, maar op deze foto? Pls girl shut your damn mouthquote:
Hey wd.quote:
Weet niet hoor, als hij naar me zou lachen zou ik daar toch minder goed van slapen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zelfs Ad van den Berg heeft een beter gebit.
Ik bedoelde dus meer dat het niet kan voor een manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |