Wat wil je daarmee zeggen? dat ik op een aap lijk die uit een bordspel kruipt?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mijn Jumanji kunsten wel
Jumanji > Jomanda
Wat heb je hem nou weer aangedaan, jij koelbloedig monstertje?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, zit het je nog steeds dwars? Arme vent.
Onder een steen geleefd afgelopen jaren?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:58 schreef Nober het volgende:
poentje
[slang] kutje
Zo leer je nog eens wat.
Nou ja, eigenlijk wel ja, zoietsquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? dat ik op een aap lijk die uit een bordspel kruipt?
Dat maak je er zelf van, Tim.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? dat ik op een aap lijk die uit een bordspel kruipt?
Heb 'm een Downie met hersenbeschadiging genoemd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat heb je hem nou weer aangedaan, jij koelbloedig monstertje?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
red eyes from tha laughing is lion heart within snow mountain
Hij was toch anti-Fas?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
nee je hapt zo lekkerquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Woont denk ik in Limburg, ik wist het ook niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Onder een steen geleefd afgelopen jaren?
Godsammiquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb 'm een Downie met hersenbeschadiging genoemd.
Weenie?quote:
Hahaha shiiiitquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Woont denk ik in Limburg, ik wist het ook niet.
Kut Hollanders met hun 'straat'taal.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Woont denk ik in Limburg, ik wist het ook niet.
quote:
Was toch best grappig om te lezen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
had 1,5 jaar geleden een periode inderdaad ...
Ja wij hebben daar geen vage koosnaampjes voor nodig, is gewoon kut of vagina.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha shiiiitMaar jij bent een vrouw, vind ik dan nog ietsie minder weird
Ja.. maar...quote:
hjbquote:
jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef Robophatt het volgende:
Iedereen is hier toch anti iedereen zo'n beetje?
[..]
Ja wij hebben daar geen vage koosnaampjes voor nodig, is gewoon kut of vagina.
Vaginaquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als dat z'n echte naam isquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wist dat je niet serieus ging antwoorden. Wat ben je ook een flikkertje he
Pruim wel hier.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen dat niet helemaal handelen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef Robophatt het volgende:
Geen idee.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef Robophatt het volgende:
Ja is toch ook zo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja.. maar...
Nu denkt iedereen dat ik Tim heet
[..]
flamoes mossel muffin doos schede gaatje pruim muis zure slootquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wauw, wat goed van jou zeg, dat je zoveel woordjes kent! Je hebt een sticker verdiend.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
flamoes mossel muffin doos schede gaatje pruim muis zure sloot
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
had 1,5 jaar geleden een periode inderdaad ...
Het is Timothy.quote:
Gvd Veer, hou op.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wauw, wat goed van jou zeg, dat je zoveel woordjes kent! Je hebt een sticker verdiend.
Hou je waffel en breng je vogel naar mequote:Op woensdag 30 juli 2014 19:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wauw, wat goed van jou zeg, dat je zoveel woordjes kent! Je hebt een sticker verdiend.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.krijg ik nu 2 stickers?
Nee, maar dat zorgt wel voor het nodige vermaak af en toe.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen dat niet helemaal handelen.
Ik dacht dat wise zo heettequote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]Nee jij krijgt een 1 wegens spieken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.krijg ik nu 2 stickers?B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Wist ik echt al langquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:03 schreef Id_do_her het volgende:
Ik lees trouwens ook voor het eerst dat 2Nutz Tim heet trouwens.
Gebruik je het woord vogel nou als metafoor? Als je mijn zoete perzikje proeven wil kan je het gewoon bij naam noemen hoorquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou je waffel en breng je vogel naar me
quote:
Ja wat denk je nou zelf soepstengel?quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wist dat je niet serieus ging antwoorden. Wat ben je ook een flikkertje he
wise heet Resi Graanschuurquote:
oh jammer ditquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee jij krijgt een 1 wegens spieken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |