Is er wel het type voor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wij/ik denk(en) missblackhairhighheels, vertoonde erg veel overeenkomsten in typgedrag en in DM ook lulverhalen vertellen vlak na Jumi
Weet ik niet meer eigenlijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zat ook in die richting te denken ja
[..]
Oh, die ken ik ook niet zo goed![]()
postte die ook in fernandes?
Preventief geruimd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:26 schreef AbdulMalik het volgende:
goeie tijden, waarom is die sc eigelijk dichtgegaan, kwamen nog goeie vaspics langs destijds
Dus je gaat ook gewoon zo ver terug? Geeeeez man, zeg gewoon wie je bentquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:26 schreef AbdulMalik het volgende:
goeie tijden, waarom is die sc eigelijk dichtgegaan, kwamen nog goeie vaspics langs destijds
Oh, Yuri? Ik blijf raden gvdquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:26 schreef AbdulMalik het volgende:
Een dondersgoed huispak!quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:28 schreef Crip het volgende:
Jullie weten vast wel wat ik zo bij de Jumbo moet gaan halen?
Een biefstukje?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:28 schreef Crip het volgende:
Jullie weten vast wel wat ik zo bij de Jumbo moet gaan halen?
Ik hou van je VeerEli :$quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus je gaat ook gewoon zo ver terug? Geeeeez man, zeg gewoon wie je bentDit is sad
Heb het gevoel dat die tussen je buttcrack gaan zitten. Niet comfortabel.quote:
Je armpje of nek dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Pfff, maak me niet onzeker. Je weet dat ik dik ben.
In dat geval weet ik dat niet want ik ken jouw eetpatroon en hoe goed je kan koken niet, sorry.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat die tussen je buttcrack gaan zitten. Niet comfortabel.
Liever iets om te consumeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |