Is het wel originele Apple product? Of zo'n Chinees namaakmeuk?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is de originele bijgeleverde kabel
Blijkbaar niet als je kabel zo uitziet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
M'n iPhone is al twee jaar krasloos, altijd zonder hoesje gebruikt
Dus ik ga wel degelijk zuinig met m'n spullen om.
De enige echtequote:Op woensdag 30 juli 2014 16:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Is het wel originele Apple product? Of zo'n Chinees namaakmeuk?
Autist.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:14 schreef kovenant het volgende:
[..]
die van mij ook
en mn kabeltje is nog als nieuw en die gebruik ik ook dagelijks.
ik rol hem wel netjes op , en vouw hem niet.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ratjes of hij heeft er zelf op lopen knagen.
Lijkt er niet op. Apple heeft altijd van die witte kabels. deze is grijs-groenig.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is de originele bijgeleverde kabel
Dat komt natuurlijk door de cameraquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lijkt er niet op. Apple heeft altijd van die witte kabels. deze is grijs-groenig.
Weet je het zeker? Bij de USB-aansluiting lijkt het wel wit. Maar bij de Lightning-aansluiting ziet het er absoluut niet wit uit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk door de camera
Ik kan het ook niet helpen, maar dit is gewoon de echte Applekabel
plastic is ook kapot getrokken lijkt het.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Bij de USB-aansluiting lijkt het wel wit. Maar bij de Lightning-aansluiting ziet het er absoluut niet wit uit.
Gefeliciteerd met dit bijzonder onboeiende gegeven.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:29 schreef kovenant het volgende:
[..]
mee eens.
houd ik mn spullen wel netjes mee.
Ah ja, nu zie ik het. Logisch wel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:31 schreef kovenant het volgende:
[..]
plastic is ook kapot getrokken lijkt het.
daaronder zit een flexibele metalen mantel ter bescherming van de draden en die is ook kapot
Jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Bij de USB-aansluiting lijkt het wel wit. Maar bij de Lightning-aansluiting ziet het er absoluut niet wit uit.
Gewoon je eigen schuld. Mijn kabel ziet er nog perfect uit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
Het begon met een rare knik in de kabel. Misschien is hij te vaak rondgedraaid ofzo, ik zou het niet weten. Maar dat het nu ook bij de USB aansluiting begint geeft wel aan dat die kabels gewoon slecht zijn. En nee, ik rol dat ding nooit op ofzo, en ik trek hem ook nooit aan het snoer eruit
Ik heb anders al 4 jaar Apple en 0x zoiets meegemaakt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:42 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Heel normaal bij Apple hoor, ruk kwaliteit..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |