Plakband of Tape?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Terug buigen en stukje plakband erop. Opgelost.
Terechte klacht hoor, heb mij dat ook wel eens afgevraagd, hebben bijna al die smartphones met als gevolg dat de aansluiting stuk gaat.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:58 schreef Tomansss het volgende:
Ik bedoel waarom niet aan de bovenkant?Als k lig met mn tetelefoon op het kussen gaat kabel meteen dubbel...
Eindelijk iemand het met me eensquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:02 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Terechte klacht hoor, heb mij dat ook wel eens afgevraagd, hebben bijna al die smartphones met als gevolg dat de aansluiting stuk gaat.
Ik heb interesse.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:05 schreef Paxcon het volgende:
Mijn Applekabeltje is ook half kapot
pics volgen bij interesse
Geen interessequote:Op woensdag 30 juli 2014 16:05 schreef Paxcon het volgende:
Mijn Applekabeltje is ook half kapot
pics volgen bij interesse
Dit is de originele bijgeleverde kabelquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Had je maar een originele moeten kopen en niet van dat neppe meukspul.
Zal wel teveel mee bewogen hebben ofzoquote:
Wtfquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is de originele bijgeleverde kabel
[..]
Zal wel teveel mee bewogen hebben ofzo
jij gaat écht zuinig om met je spullen..quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is de originele bijgeleverde kabel
[..]
Zal wel teveel mee bewogen hebben ofzo
M'n iPhone is al twee jaar krasloos, altijd zonder hoesje gebruiktquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:12 schreef kovenant het volgende:
[..]
jij gaat écht zuinig om met je spullen..
die van mij ookquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
M'n iPhone is al twee jaar krasloos, altijd zonder hoesje gebruikt
Dus ik ga wel degelijk zuinig met m'n spullen om.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |