Ik werk ook zon- en feestdagen en nachten zonder toeslagen.. Al is het basisloon daar wel op gebaseerd.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:45 schreef betyar het volgende:
Als ze dan de bezorgers ook extra belonen om op zondag te werken, laten we zeggen 200%?
Je kan je bezorgdatum zelf uitkiezen en wijzigen hequote:Op donderdag 27 november 2014 17:59 schreef hottentot het volgende:
Nee sorry, geen biertje meer anders mis ik mijn pakje.
Van mij hoeft het allemaal niet, leuk dat hele 24/7 economie gedoe maar doe mij maar de zondag van vroeger, lekker uitslapen, beetje kuieren door een rustige verlaten stad op zoek naar een uitsmijtertje.
Lekker op het werk laten bezorgenquote:Op donderdag 27 november 2014 18:02 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Je kan je bezorgdatum zelf uitkiezen en wijzigen he
Kan je doen, maat van me laat vaak bij een copyshop bij hem in de buurt bezorgen, die zijn tot 12u 'snachts nog open. Werkt ook prima.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:05 schreef hottentot het volgende:
[..]
Lekker op het werk laten bezorgen
In het begin denk ik wel, maar uiteindelijk niet meer. Dat lokte vroeger ook, maar is nu max 50 % of vrije tijd.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:45 schreef betyar het volgende:
Als ze dan de bezorgers ook extra belonen om op zondag te werken, laten we zeggen 200%?
En die uitsmijterbakker mag wel werken?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:59 schreef hottentot het volgende:
Nee sorry, geen biertje meer anders mis ik mijn pakje.
Van mij hoeft het allemaal niet, leuk dat hele 24/7 economie gedoe maar doe mij maar de zondag van vroeger, lekker uitslapen, beetje kuieren door een rustige verlaten stad op zoek naar een uitsmijtertje.
Ja tuurlijk, waarom niet?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En die uitsmijterbakker mag wel werken?
Dat jij je mond niet open durft te trekken richting je werkgever is niet andermans probleem.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:48 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik werk ook zon- en feestdagen en nachten zonder toeslagen.. Al is het basisloon daar wel op gebaseerd.
We gaan nou eenmaal steeds meer richting een 24/7 economie.
Oh, veel mensen durven het wel, alleen de gevolgen(ontslagen worden) zijn niet zo prettig.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat jij je mond niet open durft te trekken richting je werkgever is niet andermans probleem.
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:47 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Oh, veel mensen durven het wel, alleen de gevolgen(ontslagen worden) zijn niet zo prettig.
De wat?quote:Op donderdag 27 november 2014 20:51 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de Diyanet achter zich he.
Zeker een bejaarde met zo'n opmerking? Ik heb email.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:00 schreef Pugg het volgende:
[..]
Zeker een bankzitter met zo'n opmerking?
Godverdomme zeg, ben jij achterlijk of zo? Jouw nickname is in het Engels, ben jij een Engelsman of Amerikaan?quote:Op donderdag 27 november 2014 20:54 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Nevermind, ik dacht dat je Turks was, maar je bent Hongaar blijkbaar.
Zeg dat maar tegen de Hunnen die zijn verslagen door de Germanen.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, ben jij achterlijk of zo? Jouw nickname is in het Engels, ben jij een Engelsman of Amerikaan?![]()
Een hutje op de hei.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:03 schreef spierbal het volgende:
Zondagsrust?
Het moet eens afgelopen zijn dat er naar de pijpen gedanst wordt van de gelovige. Als dat jouw keus is prima, maar daar hoeft niet iedereen zich aan te houden dan. Koop maar een hutje op de hei.
Net zoals politieke partijen die zich voortzetten door de wil van god. BAH!
Ik heb geen enkele reden om mijn mond open te trekkenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat jij je mond niet open durft te trekken richting je werkgever is niet andermans probleem.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:04 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
Bol.com zal nu ook wel volgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |