Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Je trollpoging is ongeveer een maand over datum.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:29 schreef Zigger het volgende:
De vastenperiode, een mooi bedenksel om de eigen groep middels sociale druk en achterlijke leefregels in stand te houden en te vergroten. Opdat niemand zijn geloof kan afzweren of vergeten. Slim bedacht.
Geen troll maar de waarheid. Religie is bedacht door de mens en bestond al LANG voor de islam of de twee andere abrahamitische religies. Voor mensen die het leven niet aankunnen. Voor mensen die niet echt voor zichzelf kunnen denken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je trollpoging is ongeveer een maand over datum.
Ok en nu?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:33 schreef Zigger het volgende:
[..]
Geen troll maar de waarheid. Religie is bedacht door de mens en bestond al LANG voor de islam of de twee andere abrahamitische religies. Voor mensen die het leven niet aankunnen. Voor mensen die niet echt voor zichzelf kunnen denken.
Ik had best goede argumenten gegeven. Doe er wat mee.quote:
Ik hoop de mensen eens aan het denken te zetten. Waar ze eigenlijk mee bezig zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ok en nu?
Ben het wel met je eens hoor. Maar veel schiet je er niet mee op hier.
Nadenken? Gaan ze niet doen. Allah is de grootste Turkai is de beste. Deal with it.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:42 schreef Zigger het volgende:
Ik hoop de mensen eens aan het denken te zetten. Waar ze eigenlijk mee bezig zijn.
Nee. Wij hebben geen zelfregulerend vermogen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:42 schreef Zigger het volgende:
[..]
Ik hoop de mensen eens aan het denken te zetten. Waar ze eigenlijk mee bezig zijn.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nadenken? Gaan ze niet doen. Allah is de grootste Turkai is de beste. Deal with it.
Weet ik. Ik wilde een antwoord geven, maar het lijkt dat de anderen daar geen zin in hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had best goede argumenten gegeven. Doe er wat mee.
Thanks meneer, door jou zijn mijn ogen geopend en ben ik eindelijk! eens begonnen met nadenken. Een eigen draai geven bestaat niet, lang leven de goddeloosheid!quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:42 schreef Zigger het volgende:
[..]
Duidelijk. Jij wil met een meisje trouwen dat net geslachtsrijp is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:09 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je hebt te lang op het internet/fok gezeten. Dat is me wel duidelijk.
Is goed.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet ik. Ik wilde een antwoord geven, maar het lijkt dat de anderen daar geen zin in hebben.
Mijn verhaal mist verder de nuance, en jij maakt je zorgen om de 'uitzonderingen'. Laten we een andere keer doorgaan, wanneer het weer saai is.
Lekker strakquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Duidelijk. Jij wil met een meisje trouwen dat net geslachtsrijp is.
Hoe dichter bij de nul hoe.... Laat maar. Gaat te ver.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Duidelijk. Jij wil met een meisje trouwen dat net geslachtsrijp is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |